Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni on lähettänyt 7v lapsensa yksin oikealle puolelle pukkariin?

Vierailija
04.11.2010 |

Kiinnostaisi tietää kun niin vahvoja mielipiteitä asiasta esitetään...

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan en laittaisi uimahalliin poikaani kaverinsa kanssa!

Tyhmä idea!!

Vierailija
42/54 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mikäs siinä sitten :) Ei muakaan henk.koht häiritse 7v poika naisten puolella, mutta ymmärrän, et muita voi häiritä, ja pyrin toimimaan sääntöjen mukaan. Ei se ole ollenkaan mahdotonta, jos vaan halua löytyy :)

miten 7-vuotias pikkupoika voisi häiritä jota kuta naisten puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mikäs siinä sitten :)

Ei muakaan henk.koht häiritse 7v poika naisten puolella, mutta ymmärrän, et muita voi häiritä, ja pyrin toimimaan sääntöjen mukaan. Ei se ole ollenkaan mahdotonta, jos vaan halua löytyy :)

miten 7-vuotias pikkupoika voisi häiritä jota kuta naisten puolella.

Vierailija
44/54 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan en laittaisi uimahalliin poikaani kaverinsa kanssa!

Tyhmä idea!!

Oli tosi hyvä idea meidän perheessä. Tämä kaveri ei olisi edes suostunut tulemaan meidän kanssa naisten puollle. Oma lapseni oppi toimimaan kaverin esimerkistä ihan itsenäisesti pukkarissa ja pojista oli turvaa toisilleen (omaani jännitti mennä ilman äitiä). Itse sain peseytyä rauhassa ja altaan reunalla tavattiin.

Molemmat pojat olivat hyviä uimaan, joten ei tarvinnut pelätä edes sitä, että menisivät altaaseen yksin. 10-vuotiaina jo kulkivat ihan kahdestaan bussilla hallilla.

Vierailija
45/54 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni osaa pestä tukkansa, mutta ei niitten tartte tehdä sitä silti yksin toisella puolen hallia.

Olla esim. aina iltapäivisin useampi tunti yksin kotona ja kulkea koulumatkat yksin

vai

Olla silloin tällöin uimahallin pesu- ja pukuhuoneessa yksin?

Ja vastauksena ap kysyymykseen: ekaluokan alusta ovat menneet yksin omalle puolelleen. Ja eskarilainen menee muuten jo tänä talvena. Osaa todellakin hoitaa hommat miesten puolella yksin (ja jos ei osaisi, opettelisi).

Kukaan lapsista ei ole yksin iltapäivisin eikä kulje koulumatkaakaan kuin todella harvoin yksin.

Vierailija
46/54 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin asiaa uimahallistani ja siellä sanottiin että alle 8 v eivät saa tulla yksin uimaan eivätkä myöskään olla yksin pukkarissa

Vierailija
47/54 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun lapsi menee kouluun, pitäisi jo mennä eri pukkariin. Tietysti jotain poikkeuksia sallitaan, kuten sairaus.

Vierailija
48/54 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton ikäisten ei todellakaan tarvi olla yksin saunassa tai pukuhuoneissa. Meillä lapsilla on vanhemmat, jotka voivat molemmat huolehtia lapsesta, ja huolehtiminen tarkoittaa, että voi tulla kumman kaa tahansa pukukoppiin ja saunaan. Paree olis vaan kaikkien ahdasmielisten oppia suhtautuun alastomuuteen vähän normaalimmin ja avoimemmin, kyllä ne värkit kaikilla suurinpiirtein samanlaisia on... paree tottua! Kyllä mä sitä paitsi äitinä voin kulkee omassa kodissani saunan/suihkun jälkeen alasti etsimään vaatteitani, jopa nukun alasti ja lapset saa tulla yöllä viereen. Asiassa ei ole mitään ihmeellistä mikäli aikuinen ei omassa sairaassa mielessään kehittele ihmeellisyyksiä.

Vierailija
49/54 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton ikäisten ei todellakaan tarvi olla yksin saunassa tai pukuhuoneissa. Meillä lapsilla on vanhemmat, jotka voivat molemmat huolehtia lapsesta, ja huolehtiminen tarkoittaa, että voi tulla kumman kaa tahansa pukukoppiin ja saunaan. Paree olis vaan kaikkien ahdasmielisten oppia suhtautuun alastomuuteen vähän normaalimmin ja avoimemmin, kyllä ne värkit kaikilla suurinpiirtein samanlaisia on... paree tottua! Kyllä mä sitä paitsi äitinä voin kulkee omassa kodissani saunan/suihkun jälkeen alasti etsimään vaatteitani, jopa nukun alasti ja lapset saa tulla yöllä viereen. Asiassa ei ole mitään ihmeellistä mikäli aikuinen ei omassa sairaassa mielessään kehittele ihmeellisyyksiä.

Kyllä ne on nämä poikien äidit jotka ovat saaneet päähänsä jotain ihmeellisyyksiä ja epänormaalia.

Vai onko sinusta tietyssä iässä tuleva häveliäisyys jotenkin epänormaalia? Se kuules tulee tytöille ja pojille tietyssä iässä. Silloin ei haluta näyttäytyä vastakkaiselle sukupuolelle alastomana. Siinä ei ole mitään ihmeellistä tai epänormaalia. On aivan normaalia ettei esimurkku halua olla alastomana luokkalaisensa/ikäisensä pojan nähden...

Vierailija
50/54 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimassa, ikää oli 7v meillä. Bussilla mentiin.

Vierailija
51/54 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi ihan hyvin mennä naisten puolelle. Mutta tokaluokkalaiset alkavat olla sen verran isoja, että miesten puolelle. 10 vuotiaat lähtis viivana ulos naisten pukkarista meidän uimahallissa :)

t. kahden tytön äiti

Vierailija
52/54 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi ihan hyvin mennä naisten puolelle. Mutta tokaluokkalaiset alkavat olla sen verran isoja, että miesten puolelle. 10 vuotiaat lähtis viivana ulos naisten pukkarista meidän uimahallissa :)

t. kahden tytön äiti

Vierailija
53/54 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ymmärsin, mikä on pukkari! :o Kyllä 7-vuotiaan pitää jo itse osata.

Vierailija
54/54 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin ekaluokkalainen kävelee itse kouluun,käy itse vessassa yms.Miksi ei selviäisi riisumisesta ja pukemisesta itse?Koska sitä aletaan itse toimimaan jos sitä ei koskaan itsenäisesti pääse harjoittelemaan.Ainakin aikoinaan koulusta uimaan mennessä opettaja tullut auttamaan riisumisessa tai pesemään tukkaa.Ei Seitsemän vuotias ole enää vauva.Ja jos saa esittää kysymyksen niin kuinka myöhään aiotte viedä "väärälle" puolelle pukkariin lapsenne koska ei selviytyisi mielestänne itse toisella puolella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä