Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulisijoja koskeva direktiivi

Vierailija
04.11.2010 |

Tulisijoja koskeva direktiivi tulossa vuonna 2011

Tulisijoja koskeva direktiivi on tulossa ja parlamentti käsittelee direktiivin vuonna 2011.



Aluksi direktiivi tulee koskemaan vain uusia tulisijoja.



Jotkut yksittäiset jäsenmaat ovat velvoittaneet olemassaolevat takat korjattaviksi.



Tunnelmalliset takat kautta Euroopan joutuvat syyniin.



EU valmistelee direktiiviä, joka sisältää päästörajat pientalojen kiinteitä polttoaineita

kuten puuta ja pellettiä käyttäville tulisijoille.



Tarkoitus on säädellä pienhiukkasten määrää asutustaajamissa, joissa yleistynyt talokohtainen pienpoltto



mitä mieltä olette uudesta direktiivistä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan se puuttuu, että taloihin velvoitettaisiin asentamaan savupiippuihin päästöjen mittalaitteet, joiden perusteella päästökauppaa voitaisiin käydä.

Vierailija
2/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

direktiiveistä, joka todellisuudessa pannaan käytäntöön vain Suomessa (EU:n mallioppilasmaassa). Tavalliset suomalaiset pientaloasujat maksavat itsensä kipeäksi taas kerran.



Muissa maissa ollaan järkeviä, mitään ei tehdä eikä EU myöskään anna mitään seurauksia "tottelemattomuudesta" - kuten ei tähänkään asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairasta, kuka voi velvoittaa kaikkien vaihtamaan takkansa johonkin päästöttömään" takkaan???



miten kiinassa toimitaan, entäs afrikassa? entäs amerikassa? vaihtavatko kaikki slummin asukkaatkin kalliit direktiivi-takat?

Vierailija
4/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU-maita, joista tietenkin tottelee vain Suomi.

Miten EU-direktiivi liittyy Kiinaan? Tai Zimbabween?

sairasta, kuka voi velvoittaa kaikkien vaihtamaan takkansa johonkin päästöttömään" takkaan??? miten kiinassa toimitaan, entäs afrikassa? entäs amerikassa? vaihtavatko kaikki slummin asukkaatkin kalliit direktiivi-takat?

Vierailija
5/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leivinuunin ja takan sammuttamaan vaikka joka ilta jos siltä tuntuu! Näillä sähkön hinnoilla ei kenelläkään ole varaa lämmittää vanhaa taloa pelkällä sähköllä... Höh ja pöh, sanon minä!!

Vierailija
6/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takka on sellainen, missä ei ole luukkuja. Luukkujen kanssa se on uuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo muut maat liittyvät eu-direktiiviin sinäänsä, että eun tai pelkästästään suomen ei hyödytä tehdä jotain typeriä päästörajoituksia, jos eivät niitä muutkaan maat tee!!!!

suomessa muutaman omakotitalon takan polttaminen taitaa olla aika pientä saastuttamista verrattuna vaikka juuri tuonne jenkkilään...

nostetaan vaan sähkön hintaa, tyhmä kansa maksaa, kun ei voi edes takkaakaan pakkasilla poltella...

Vierailija
8/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhät kyykkyyn taas!!!

kyllä herroilla on pokkaa!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

up