Mun dieetti- toimii!
Esimerkki eiliseltä:
Aamulla raejuustoa, mehukeittoa ja mandariini
Päivällä porsaanfilettä, höyrytettyjä kasviksia, piimää lasillinen
Välipalana rahkaa ja marjoja
Päivällinen lohta, vihanneksia, raejuustoa, salaattia
Illalla söin vielä omenan kun valvoin myöhään.
Kommentit (9)
paljon vähemmän ja kuitujen puute loistaa. Mutta onnea laihdutukseen, hyvinhän se sujuu!
..tai sit on ainakin aika omalaatuinen hiilihydraatti rajoitteinen dieetti...ei hyvää päivää... Ei ihme, että karppaajia täällä mollataan, kun kaikki hullut itsesäveltamineen dietteineen tulee vouhkaa "kokeilin vhh:ta ja ei kyllä toiminu, ja huono olo oli ja nälkä ja vitutti enkä edes laihtunu ensimmäisen kk:n jälkeen"
Kovasti on vhh, kun hiilareita 100g ja nekin kasviksista ja hedelmistä. ap
..tai sit on ainakin aika omalaatuinen hiilihydraatti rajoitteinen dieetti...ei hyvää päivää... Ei ihme, että karppaajia täällä mollataan, kun kaikki hullut itsesäveltamineen dietteineen tulee vouhkaa "kokeilin vhh:ta ja ei kyllä toiminu, ja huono olo oli ja nälkä ja vitutti enkä edes laihtunu ensimmäisen kk:n jälkeen"
... mikä ap:n ruokavaliossa oli huonosti. Sehän oli oikein hyvä ja terveellisen kuuloinen ja tulokset hyviä, laihtumisvauhti juuri sopiva.
Ihan pian alkaa myös minun ja mieheni vastaava hiilaritietoinen elämä, kunhan ollaan tehty vähän "esivalmisteluita" :) Tsemppiä ap:lle!
kuinka kauan olet ollut, mitkä mitat sulla on mikä tavoite? Onko ihanaa?
Melkein joka päivä noin mutta vaihdellen proteiininlähteitä ja kasviksia. Olen ollut nyt n.4 vk ja -7 kg ja olo on loistava! Ylipainoa 20-25 kg. Ap