Paras häälahja?
Mikä on antamanne/saamanne/kuulemanne paras häälahja? Siis lähinnä kavereiden kavereille antama? Tulossa taas useat häät ensi vuonna ja nyt jo mietityttää tämä asia, ei haluaisi taas kantaa jotain krääsää häihin..
Kommentit (36)
häälahjaksi Sarpaneva-pata. Ei ehkä erikoisin mahdollinen lahja, mutta kahdelle innokkaalle ruoanlaittajalle aivan täydellinen! On myös sen verran arvokas ettei välttämättä itse olisi tullut hankittua...
Vaikeaahan parasta häälahjaa on yksioikoisesti määritellä. Paljon kiinni yksilöistä, hääparin toiveista ja mieltymyksistä. Itse voisin arvostaa esim. riittävän suurta lahjakorttia johonkin taidekauppaan/kehystämöön tms. Voisi hääpari itse sitten käydä hankkimassa itselleen ikuisen muiston, esim. taulun seinälleen. Mun mielestä nuo sisustuslahjakortitkin on hyvä idea: kotiin tarvitsee aina ostaa uusia huonekaluja, mattoja tai muita sisustuselementtejä, ja vaikka summa olisi "vain" 100 €, onhan sekin jo jonkunlainen avustus suurta hankintaa tekevälle! Myös design-lamppu olisi lähes ikuinen muisto, ja samalla myös hyödyksi arkipäivään.
Mites joku urheilu-lahjakortti: lahjaksi ostettaisiin esim. yhteiskurssi golfin tai vaikkapa joogan alkeita opettelemaan? Kausikortit läheiseen uimahalliin? Olisi hääparille yhteistä tekemistä ja samalla myös kuntoliikuntaa.
Ehkä sen hääparin laatiman lahjalistan seuraaminen on se kaikista vaihtoehdoista paras....
Vaikeaahan parasta häälahjaa on yksioikoisesti määritellä. Paljon kiinni yksilöistä, hääparin toiveista ja mieltymyksistä. Itse voisin arvostaa esim. riittävän suurta lahjakorttia johonkin taidekauppaan/kehystämöön tms. Voisi hääpari itse sitten käydä hankkimassa itselleen ikuisen muiston, esim. taulun seinälleen. Mun mielestä nuo sisustuslahjakortitkin on hyvä idea: kotiin tarvitsee aina ostaa uusia huonekaluja, mattoja tai muita sisustuselementtejä, ja vaikka summa olisi "vain" 100 €, onhan sekin jo jonkunlainen avustus suurta hankintaa tekevälle! Myös design-lamppu olisi lähes ikuinen muisto, ja samalla myös hyödyksi arkipäivään. Mites joku urheilu-lahjakortti: lahjaksi ostettaisiin esim. yhteiskurssi golfin tai vaikkapa joogan alkeita opettelemaan? Kausikortit läheiseen uimahalliin? Olisi hääparille yhteistä tekemistä ja samalla myös kuntoliikuntaa. Ehkä sen hääparin laatiman lahjalistan seuraaminen on se kaikista vaihtoehdoista paras....
ideoita oikeaan suuntaan, kiitos!
ap
Viivi&Wagner-albumi :). Ja meillä oli juuri sellaiset av:n parjaamat häät (eli liian hienoa ;)) ja vielä lahjalista ja tilinro annettu vieraille tiedoksi etukäteen.
Toki saatiinkin paljon rahaa, joka käytettiin häämatkaan. Mutta tuo albumi tulee aina välillä siivotessa vastaan ja sitä on mukava lueskella ja muistella lahjan antajia :D.
Lahjakortti kylpylään. Olisin halunnut häälahjaksi mutta sellaista ei tullut...
Lahjakortit hierontaan olisi myös kelvanneet.
Astiat sun muu krääsä on loppupelissä aika turhaa vaikka tarpeeseen tulisikin. Kokemuksista jää ainakin itselleni paremmat muistot.
Mielestäni hauska olisi kaksi mukia toisessa on viikset ja lukee "mr right " ja toisessa olisi huulet ja lukee "mrs always right" mutta se toki riippuu hää parista ja huumorista 😂😂
Itselläkin on häät tulossa ja toivoisin lahjan antavien auttavan meitä yhteisen kodin rakentamisessa. Suosin itse laadukkaita tuotteita, mutta esteetikkona en haluaisi vieraiden ostavan lahjalistan ohitse. Minulla on melko selkeä visio siitä, millaista värimaailmaa ja tyyliä toivoisin tulevaan asuntoomme.
Nuorena parina rahalahjat ovat myös toivottuja, sillä emme ole kovin varakkaita, ja häihin menee melkein kaikki nykyiset säästömme. Kuten myös häämatkaan.
Lyhyesti: suosikaa lahjatoivelistaa
Kaverini sai häälahjaksi poron, jonka hoito oli maksettu vuodeksi. Omaperäisyydestä täytyy antaa kyllä täydet pisteet. Itse olen ajatellut, että laitan jonkin tilin Iittalaan ja ostan sinne kerääntyneillä rahoilla Iittala Fireplace pöytätakan, mikäli niitä on vielä saatavilla. Kaunis sisustustuote, johon ei ole itsellä muutoin varaa ja onhan siinä jotain symboliikkaakin.
Vanha ketju mutta mitäs siitä me emme pyydä mitään kun emme tarvitsekkaan . Liiat rojut osataan kaatikselle itsekin roudata. Meillä vasta häät tulossa.
Käyttäjä17532 kirjoitti:
Vanha ketju mutta mitäs siitä me emme pyydä mitään kun emme tarvitsekkaan . Liiat rojut osataan kaatikselle itsekin roudata. Meillä vasta häät tulossa.
Tätähän tässä kysytään
Paras ystäväni sävelsi meille laulun häihin. Ehdottomasti paras häälahjamme.
Meillä on kesällä häät tulossa. Paras lahja on se, että vieraat tulevat paikalle ja käyttäytyvät asiallisesti. Muuta emme tarvitse.
Ostin jo etukäteen superalesta häälahjan: 14 eurolla 50 euron arvoisen osan ja 25 eurolla 50 euron arvoisen osan Iittala-sarjaa.
Eli häälahja maksoi alennuksesta 39 euroa 100 euron sijasta.
Eikä kukaan tiedä, hahhhahhaaaaaa!
Täältä löytyy kauniita häälahjoja jos ei halua antaa rahaa tai lahjakorttia https://giftiko.fi/collections/haalahjat.
Hautakivi tai avioerohakemus blingbling kirjekuoressa
siis tosiaan etsin jotain ihan erilaisia ideoita, ja raha ei nyt ole se tärkein tekijä. Eli kysytään näin: mikä olisi teille mieluisin ja paras häälahja, joka erottuisi ja jäisi mieleen pidemmäksikin aikaa??
ap