Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahaa, mä ilmeisesti seurustelen?

Vierailija
03.11.2010 |

Tapasin viime viikolla tosi mukavan miehen, jonka kanssa mulla synkkasi heti. Ollaan sen jälkeen viestitelty joka päivä, mutta ei olla ehditty vielä treffeille. Nyt tänään huomasin Facebookista, että hän on merkinnyt minut parisuhteeseen kanssaan. Tuli tunne, että nyt mennään turhan lujaa, eikä multa edes ole kysytty että haluanko tätä juttua julkiseksi. Enkä mä edes pidä tätä vielä minään parisuhteena, vaan vasta tapailuna! Miten ihmeessä sanon sen kauniisti ja sillä tavalla, ettei hän loukkaannu tai luule, että en ole kiinnostunut hänestä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies näköjään ihan tosisaan haluaa sut :) aika södeä toisalta

Vierailija
2/21 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua, nyt tuli hätä, koska itse olen vähän samanlaisessa tilanteessa, tapailen vähän turhan innokasta miestä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä niin merkitä ilman että sä hyväksyt. Ei ainakaan "entisessä" feisbuukissa! Siis niin että se näkyis siinä relationship statuksessa.

Vierailija
4/21 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis se voi ehdottaa sitä kyllä, mutta sun täytyy se eka vahvistaa todeksi :)

Vierailija
5/21 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis juu kyllä, mun pitäisi vahvistaa se. Sitä ennen siellä lukee vaan, että " parisuhteessa ". Ja seinä täynnä kaveriensa kyselyitä, että kuka se nainen on. Tuli varmaan niillekin yhtä yllätyksenä.

-ap

Vierailija
6/21 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis juu kyllä, mun pitäisi vahvistaa se. Sitä ennen siellä lukee vaan, että " parisuhteessa ". Ja seinä täynnä kaveriensa kyselyitä, että kuka se nainen on. Tuli varmaan niillekin yhtä yllätyksenä. -ap

Vierailija
7/21 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi olla herra ihan vakavasti otettava, jos pitää teitä parisuhteessa olevana parina jo ennen kuin olette edes treffeille ehtineet.

Minulla oli hetken miesystävä joka oli samanlainen, ennen ensimmäisiä oikeita treffejä puhui jo kihlauksesta ja suunnitteli jo että miten sitten muutan hänen luokseen asumaan jne. Myös tulevalle anopille oli esittelemässä. Minä olen liian sitoutumiskammoinen(järjissäni) edes harkitsemaan mitään vakavaa tuollaisen yli-innokkaan miehen kanssa.

Vierailija
8/21 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta olen ollut vuosikausia yksin ja kaivannut toista vierelleni. Niin nyt kun kerrankin joku haluaa omakseen, niin tuntuisi typerältä juosta karkuun. Äh, tosi vaikeaa.

-ap

Vierailija
9/21 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on hänen tapansa

a) kertoa sulle, että on vakavissaan sun kanssa

b) kertoa joillekin randon tapailuille, että eivät enää soittele hänelle

Vierailija
10/21 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikeasti, jotkut miehet vain ovat suoraviivaisia, että jos nopeasti tuntuu hyvältä niin miksi sitten ei? En heti tyrmäisi hommaa tuon takia ja antaisin koko jutun vain olla sivussa.

Sitten jos tulee puheeksi miehen puolelta niin voi kertoa oman näkemyksensä siitä, että ehkä olisi paras edetä normaalitahtiin :)

Vierailija
11/21 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisit juoksemassa karkuun, tuo ei miehen puolelta ole oikein järkevää, jos ette ole kunnolla edes tavanneet saati tutustuneet..

En nyt tarkoita sitä, että kuukausikaupalla tulisi vatvoa, seurusteleeko vai ei, mutta tuo on toinen ääripää..

Itsekin (olin yh 7 vuotta) tapasin kerran miehen, joka alkoi heti ensimmäisellä tapaamisella puhua seurustelusta, ei oikein napannut..

Vierailija
12/21 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä? Usein kiireellä yritetään sitouttaa toinen, nopeasti kaikille tiedoski ollaan yhdessä, mennään nopeasti kihloihin niinkuin peläten, että se toinen katoaa tai karkaa jos ei tee niin.

Jos suhde on hyvä niin molemmat haluaa tapailla ja panostavat suhteeseen ja on turvallista ja tietää, että tämä jatkuu omalla painollaan.

Vierailija
13/21 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan tuo tarkoittaa miehen kavereille (naispuolisille) merkki, että hän on nyt vakiintumassa ja turha vongata.

Vierailija
14/21 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä? Usein kiireellä yritetään sitouttaa toinen, nopeasti kaikille tiedoski ollaan yhdessä, mennään nopeasti kihloihin niinkuin peläten, että se toinen katoaa tai karkaa jos ei tee niin.

Jos suhde on hyvä niin molemmat haluaa tapailla ja panostavat suhteeseen ja on turvallista ja tietää, että tämä jatkuu omalla painollaan.

kun sitä mäkin hänelle sanoin, että en ole lähdössä hänen luotaan mihinkään. Ja mietin, että eikö ihminen ymmärrä, että useimmat säikähtää, jos 3 päivää tapaamisen jälkeen puhutaan jo tulevien lasten nimistäkin. Hänessä on paljon sellaisia ominaisuuksia, joista pidän ja joita tulevalta aviomieheltäni toivon. Tarttee miettiä tätä asiaa yön jos toisenkin yli.

-ap

Vierailija
15/21 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellähän on voinut olla jotain muuta "tulisko tästä jotain"-säätöä jonkun muun naisen kanssa ja tuo on hänen tapansa osoittaa että hän on löytänyt naisen jonkka kanssa synkkaa ja mahdolliset vanhat on-off-suhteet ja alkulämmittelyt jäävät taakse, eli häneen ei kannata ottaa yhteyttä (ainakaan tyttöystävätyylillä, ettei sinun kanssasi pääse tulemaan väärinkäsityksiä ja suhteenne kariudu siksi liian söpöilevistä kommenteista miehen Facebook seinällä).

Vierailija
16/21 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelleily.

Vierailija
17/21 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelleily.

Nimenomaan. AP elä sitä elämääsi oikeasti ja tutustu siihen mieheen ja anna sen fb:n olla. Koita mieluummin tavata se mies kuin roikkua siellä fbssä

Vierailija
18/21 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan. AP elä sitä elämääsi oikeasti ja tutustu siihen mieheen ja anna sen fb:n olla. Koita mieluummin tavata se mies kuin roikkua siellä fbssä

Ei ilmeisesti olisi ap:n saanut jakaa tätäkään asiaa? Aloitusviestissä lukee selvästi, että tapasivat VIIME VIIKOLLA eivätkä ole vielä ehtineet treffeille. Mehän ei tiedetä, että tapasivatko he maanantaina vaiko kenties sunnuntaina. Ihmisillä nimittäin ON elämiä, eivätkä he ehdi tapaamaan toisiaan kaiken...mitä vittua mä tätä selitän, eihän tää ees mulle kuulu. Ap:lle tsemppiä ja muille hyvää huomenta.

Vierailija
19/21 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyä et "alaksä olee mun kaa?". ;o)

Vierailija
20/21 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro siinä että olet tavannut tällaisen miehen, ette ole vielä ehtineet treffeille, mutta hän vaikuttaisi olevan sellainen, että voisit tutustua häneen paremmin ajan kanssa... Tai jotain muuta mikä oikaisee tilanteen.