Miten kauan pitää esittää "vaikeasti tavoiteltavaa"?
Olen tavannut uuden miehen, kirjoittelimme aluksi netissä ja nyt olemme nähneet pari kertaa.
Hän on lähetellyt innokkaasti viestejä ja kysellyt tapaamisten jälkeen koska nähtäisiin uudelleen.
Profiiliaan ei ole kuitenkaan poistanut netistä enkä minäkään.
Nyt hänestä ei ole tänään kuulunut mitään ja pitkästä aikaa oli myös käynyt treffiprofiilissaan katsomassa :/
lieneekö jo kyllästynyt. Mulle käy aina niin miesten kanssa...
Mutta siis kysymykseni on, että kannattaako vain odotella josko hänestä kuuluu jotain, vai laitanko jotain ihan arkista viestiä sinnepäin välillä?
Miksi tämä on aina niiiiin vaikeaa miesten kanssa?
En jaksaisi enää etsiä uutta ja uutta, kun kerrankin haluaisi tutustua kunnolla!
Kommentit (12)
Jos mies on ollut koko ajan aloitteellinen, nyt on sinun vuorosi, että mies tajuaa myös sinua kiinnostavan.
Tsemppiä :)
aiemmin, kun on ollut näitä ketjuja, niin on sanottu, että miehet suunnilleen naureskelevat muijille, jotka viestiä laittavat ja itseään "tyrkyttävät".
Ja itse aina kun olen alkanut yhteyttä mieheen päin pitämään, niin heti miehen innostus on alkanut hiipua, vaikka siihen asti olisi innokkaana ottanut yhteyttä!
Koita tässä nyt sitten päättää mitä voi tehdä, ettei TAAAS kerran menetä tätäkin tilaisuutta.
Että vihaan tätä sinkkuelämää ja ainaista etsimistä ja tutustumista uuteen ja uuteen ja aina vain uuteen ihmiseen.
Et sä mitään tilaisuutta menetä miehestä, joka ei ole susta niin kiinnostunut, että homma etenisi ilman esittämistä.
Sit kun sä tapaat sen oikean, niin ei siinä tarvi esittää mitään vaikeasti tavoiteltavaa tai tyrkkyä, vaan siinä ollaan ihan normaalisti oma itsensä.
mitään "oikeita" tai edes vähemmän vääriä olevan liikenteessä!
Tuntuu ettei kukaan halua nykyisin tutustua yhtään paremmin, kaikki vain etsivät uutta ja uutta ja parempaa.
Niin turhauttavaa, kun aina kirjoittelee kauan, sitten tapaa muutaman kerran, ja homma jääkin siihen. En ymmärrä missä vika, kun olen ihan kivannäköinen, mukava ja omillaan toimeen tuleva, hauska yms. perusjutut omaava nainen.
Jos toinen kysyy, että nähtäisiinkö uudestaan, useampaan kertaan ja et vastaa tai et suostu niin vähemmästäkin kyllästyy!
Jos taas haluaa tutustua oikeasti, niin silloin sitä lähtee treffeille heti pyydettäessä. Eikä esitä mitään.
Jos ny vielä oot kiinnostunut niin laita se viesti ja sovi tapaaminen heti. Ei ne ihmiset poista profiiliaan heti, mutta ei se mitään tarkoita.
Miks etsit netistä ylipäänsä?
töissä ei ole miehiä, kaveripiirissä ei ole vapaita, harrastuksissakaan ei ole.
Missä niitä sitten tapaisi?
Baareista en ole löytänyt kuin juoppoja, ja sielläkään ei juuri koskaan kukaan tule edes juttelemaan mitään.
ja baarissa tutustuin heti todella mukavaan mieheen. Katsellaan nyt tuleeko tästä mitään, mutta ainakin on kunnollinen, eikä juoppo :). Toisaalta ihan nautin tästä sinkkuelämästä, vaikka välillä on ex-miestä kamala ikävä ja kaipaisi läheisyyttä ja rakkautta.
Itse ajattelen niin, etten edes halua miestä, joka pitää minua tyrkkynä jos uskallan ehdottaa treffejä. Liian päällekäyvä ei kannata olla, mutta toki oman kiinnostuksen voi näyttää.
Vaikeasti tavoiteltavaa ei pitäisi tietystikään esittää yhtään sekunttia, jos olet kiinnostunut miehestä.
http://pleieri.blogspot.com/2013/05/vaikeasti-tavoiteltava-nainen.html selventänee asiaa mainiosti. Ole seksuaalinen ja avoin välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut uuden miehen, kirjoittelimme aluksi netissä ja nyt olemme nähneet pari kertaa.
Hän on lähetellyt innokkaasti viestejä ja kysellyt tapaamisten jälkeen koska nähtäisiin uudelleen.
Profiiliaan ei ole kuitenkaan poistanut netistä enkä minäkään.
Nyt hänestä ei ole tänään kuulunut mitään ja pitkästä aikaa oli myös käynyt treffiprofiilissaan katsomassa :/
lieneekö jo kyllästynyt. Mulle käy aina niin miesten kanssa...Mutta siis kysymykseni on, että kannattaako vain odotella josko hänestä kuuluu jotain, vai laitanko jotain ihan arkista viestiä sinnepäin välillä?
Miksi tämä on aina niiiiin vaikeaa miesten kanssa?
En jaksaisi enää etsiä uutta ja uutta, kun kerrankin haluaisi tutustua kunnolla!
Pitää näin miehenä kysyä, että mitä vittua sä sitten alat leikkimään jotain typeriä leikkejäsi?
esittänyt sitä jo sen verran, että mies olettaa, ettei sinua kiinnnosta. Päinvastoin kuin olet jostain cosmopolitanista lukenut, miehet eivät pidä naisista, jotka esittävät vaikeasti tavoiteltavaa. Pelkästään se, että he huomaavat naisen tällaista esittävän, on iso turn- off.