Olen huomannut, että aika monella nuorellakin ihmisellä on kotona
kauhean tätimäinen ja konservatiivinen sisustus, vaikka tämän ihmisen vaatetyyli olisikin nuorekas ja räväkkä. Jos sinä olet tällainen, niin miksi haluat kotisi näyttävän... tylsältä?
Kommentit (44)
..miten katkerat, vanhat akat (kuten ap) jaksavatkin sitten kiinnostua nuorempiensa puuhista!
että pitää hankkia harmaa sohva, vaan BoConceptin sisustusratkaisuja noin yleensä :) Katsele vähän niitä esimerkkihuoneita, jos haluat inspiraatiota. Ja tiedätkö, itsekin olen löytänyt kirppikselta paljon hauskoja sisustusjuttuja. Ei se aina vaadi hirveästi rahaa, jos tykkää sisustaa, vähän luovuutta vain. Kyse on loppujen lopuksi ihan pienistä asioista, millä se muutos tehdään. Mikään pakkohan ei ole, jos asia ei kiinnosta - en minä ole täällä määräilemässä ketään. ap
lähinnä samanikäisiin ihmisiin, en minua nuorempiin :) ap
..miten katkerat, vanhat akat (kuten ap) jaksavatkin sitten kiinnostua nuorempiensa puuhista!
Ollaan satsattu kirjahyllyyn ja isoon ruokapöytään, jotka samaa sarjaa ja maksoivat sitten maltaita. Koska tiedettiin, että ei olla vaihtamassa heti seuraavan muotivirtauksen mukaan huonekalujamme. valitsimme sitten turvallisen mummotyylin. Sohvat ja matot ovatkin sitten vanhoja ja halpoja, emme osta uusia ennen kuin taloutemme kohenee/kaikki lapset ovat kouluikäisiä.
Vaikka rahaa ei olisikaan, kotimme ei tule ikinä olemaan moderni. Esim. ap:n linkki harmaasta sohvasta ja muotoilluista nojatuoleista ei saanut minua pätkääkään innostumaan. Värisävyinä harmaa ei ole minua, pidän nimenomaan beigestä (verhoni ja matossa muutama kuvio ja sopivat loistavasti yhteen keltaiseen tiiliseinään) ja sinisestä. Huonekaluissani on nimenomaan sitä väriä (mutta ei modernisti iskien silmään vaan enemmän harmonisella tyylillä) mutta seinät ovat sitten tylsän valkoiset.
En ole sisustanut kotiani mitenkään, koska esim. sänkymmekin on 30 vuotta vanha välttämätön löyty ekaan kämppäämme. En tosin edes pidä kauheasti sisustamisesta, joten jos/kun saamme joskus rahaa, saa nähdä, miten uskallan repäistä perheemme irti ikivanhoista kirpparilöydöistä...