miksi olen näin väsynyt?
Olen aivan käsittämättömän väsynyt. En jaksa mitään. Juuri tuli kutsu työpaikan pikkujouluihin, enkä jaksaisi mennä edes sinne. Tänään on tärkeä tilaisuus, jossa pitäisi näyttäytyä ja mun tekee vaan mieli mennä kotiin nukkumaan.
OK mulla on ollut tänä syksynä kiiire töissä ja on ollut aika monta ulkomaanmatkaa, yhdeltä palasin juuri pari päivää sitten. Mutta mä olen tehnyt samanlaista työtä vuosikausia, eikä ennen ole väsyttänyt. Ja mulla on vammainen lapsi, jolla on taas ollut vaikea koulussa. Mutta sillä on joskus ollut vielä vaikeampaaakin, ja siitäkin selvittiin jotenkin. Ja on remontti, mutta me ollaan takavuosina myös rakennettu ja siitäkin on selvitty. Eli joo syitä, löytyisi, mutta ei ne tätä oikeasti selitä, koska samat jutut ovat olleet olemassa aina ennenkin, mutta vain nyt väsyttää. VÄsyttää todella niin, etten jaksa edes puhua. Mikään ei kiinnosta. Sain just julkaisusopimuksen kirjalle, sekään ei innosta.
Ruokavalio on kunnossa, mutta syön myös multivitamiinia ja omegoita. Liikuntaa saan enemmän kuin pariin vuoteen, etenkin noissa remonttihommissa. Myönnän, että nukun liian vähän, koska heräilen yöllä enkä saaa unta. Mutta ei sekään mikään uusi ilmiö ole. Meillä on kirkasvalolamppu, muta en mä juuri ehdi istua sen ääressä.
Päätä särkee, pakko selvitä vielä tästä päivästä. Onko kellään ideoita, miten mä selviän tästä?