Kateelliset naiset tunnistaa siitä, että he...
...kääntävät katseen nopeasti pois kun katsot heihin päin
...aloittavat lähelläsi jonkinmoisen reviiritanssin: otetaan askel taaksepäin suoraan eteesi tai heilutellaan käsillä laajassa kaaressa tietäen että se osuu tiellesi tai vaihtoehtoisesti kävellään päin ilmaisten sillä 'sinua ei ole olemassa', tämä alue on minun, yksin minun, kopistellaan kovasti koroilla
Kommentit (42)
Mites nämä naiset jotka eivät ole huomaavinaan? Mistä johtuu että ovat usein kauniita/huoliteltuja/melko nuoria? Eivät siis edes vilkaise päin, vaikka esim puistossa hiekkalaatikolla olisi tasan se oma lapsi ja hänen lapsensa leikkimässä, eikä lähellä muita ihmisiä lainkaan. Tai jossain muussa tilanteessa, missä olisi luonnollista ottaa kontaktia edes sen silmäkontaktin ja hymyn verran.
Onko se jotain ihme peliä? "Olet vähempiarvoisempi kuin minä/Et merkitse minulle mitään/Tai jotain muuta vastaavaa".
Sekopäitä ketju täynnä :O Ihmeellistä ylitulkintaa, ap kuulostaa tosi oudolta ja aika moni muukin kommentoinut. Lopettakaa tuo vainoharhainen muiden kyttääminen, ei kukaan ole teille kateellinen.