Lue keskustelun säännöt.
Mitä mä keksisin, kun alan olla onneton pelkkään kotiäiteilyyn?
16.10.2005 |
Olen opiskellut, mutta kohta opinnotkin loppuu. Olen raskaana, vuoden alussa tulossa toinen. En kuitenkaan raaski näillä näkymin laittaa lapsia kokopäivähoitoon ennen kuin täyttävät väh. 2 v. Olen miettinyt lastenhoitajan kotiin palkkaamista satunnaisesti muutamaksi tunniksi, jonka aikana tekisin töitä. Mutta onkohan sekin liian kallista?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei kai se niin kallista ole, ettei voisi töitä tehdä. Tai jatka opiskeluja vielä.