Mitä porukkaa olette, jotka roikutte tällä palstalla?
Eikö melkein pidä olla mt-ongelmainen ollakseen täällä? Siltä tuntuu kun näitä juttujanne lukee.
t. itse mt-ongelmainen
Kommentit (16)
teen täällää tutkimusretkiä naisten ajatusten ihmeelliseen maailmaan. On vähän niinkuin pääsisi naisen pään sisään penkomaan likapyykkiä.
m 38
että miehet tulevat tänne ja kuvittelevat että av:lla kuulee mitä naiset oikeasti ajattelevat... EIII!!
teen täällää tutkimusretkiä naisten ajatusten ihmeelliseen maailmaan. On vähän niinkuin pääsisi naisen pään sisään penkomaan likapyykkiä. m 38
olen remissiossa oleva mielenterveysongelmainen. Entinen lääkkeiden väärinkäyttäjä.
palstalaisista - se näyttää ainakin olevan selvää. Vähän "hullut" eli hyvät aloitukset ovat mt-ongelmaisten tekemiä ja heitä muistutetaan aika ajoin lääkkeiden ottamisesta yms asioista, jotka kuuluvat hoitohenkilökunnalle.
ja mielenkiinnosta lueskelen, mitä asiakaskunnan päässä oikeasti liikkuu.
22v yhdenlapsen äiti.. oon mielestäni terve, hyvännäkönen ja mulla on "rikas" elämä yms.. nyt vaan on tylsää.. pitää tulla nauraan näitä juttuja.. :D
Eikö melkein pidä olla mt-ongelmainen ollakseen täällä? Siltä tuntuu kun näitä juttujanne lukee. t. itse mt-ongelmainen
Eipä ole diagnoosia vaan mistäpä tuon tietää, kun ei ole käynyt lääkärissäkään =)
Ok, olen perhe-elämään kyllästynyt keski-ikäinen rouva, jolla kaksi lasta ja tylsä ukko =)
toistaiseksi lapseton nainen. Teen töitä kotona, eikä mulla ole asuinpaikkakunnallani hyviä ystäviä (tämä ei ole musta mitenkään kovin negatiivinen asia, vaikka joskus ikävöin ystäviäni). Av on mun työporukka :)
olen 22-vuotias lapseton yliopisto-opiskelija. Aikanaan eksyin tälle palstalle kun hain tietoa adoptioprosessista. Nykyään käyn palstaa säännöllisesti vilkuilemassa, koska
a) täällä on joskus ihan älyttömiä keskusteluja ja provosoitumisia = hauskaa luettavaa
b) välillä esiintyvä vauvakuumeeni hiipuu kun luen turhautuneiden äitien kirjoituksia raskaasta arjesta
Mutta mahdollistahan se on, että kohta on...