Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä porukkaa olette, jotka roikutte tällä palstalla?

Vierailija
03.11.2010 |

Eikö melkein pidä olla mt-ongelmainen ollakseen täällä? Siltä tuntuu kun näitä juttujanne lukee.

t. itse mt-ongelmainen

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mahdollistahan se on, että kohta on...

Vierailija
2/16 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mahdollistahan se on, että kohta on...

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiton huono olo, muttei jaksa olla sängyssä.

Vierailija
4/16 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä palstalla, niin johan on :)

Vierailija
5/16 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla orastava oire...heh, heh...

Vierailija
6/16 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen täällää tutkimusretkiä naisten ajatusten ihmeelliseen maailmaan. On vähän niinkuin pääsisi naisen pään sisään penkomaan likapyykkiä.

m 38

Vierailija
7/16 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehet tulevat tänne ja kuvittelevat että av:lla kuulee mitä naiset oikeasti ajattelevat... EIII!!

teen täällää tutkimusretkiä naisten ajatusten ihmeelliseen maailmaan. On vähän niinkuin pääsisi naisen pään sisään penkomaan likapyykkiä. m 38

Vierailija
8/16 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen remissiossa oleva mielenterveysongelmainen. Entinen lääkkeiden väärinkäyttäjä.

Vierailija
9/16 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan turhautunut.:(

Vierailija
10/16 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstalaisista - se näyttää ainakin olevan selvää. Vähän "hullut" eli hyvät aloitukset ovat mt-ongelmaisten tekemiä ja heitä muistutetaan aika ajoin lääkkeiden ottamisesta yms asioista, jotka kuuluvat hoitohenkilökunnalle.

Vierailija
11/16 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielenkiinnosta lueskelen, mitä asiakaskunnan päässä oikeasti liikkuu.

Vierailija
12/16 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinäisyys, ammatillinen mielenkiinto, rentoutuminen...

Vierailija
13/16 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v yhdenlapsen äiti.. oon mielestäni terve, hyvännäkönen ja mulla on "rikas" elämä yms.. nyt vaan on tylsää.. pitää tulla nauraan näitä juttuja.. :D

Vierailija
14/16 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö melkein pidä olla mt-ongelmainen ollakseen täällä? Siltä tuntuu kun näitä juttujanne lukee. t. itse mt-ongelmainen

Eipä ole diagnoosia vaan mistäpä tuon tietää, kun ei ole käynyt lääkärissäkään =)

Ok, olen perhe-elämään kyllästynyt keski-ikäinen rouva, jolla kaksi lasta ja tylsä ukko =)

Vierailija
15/16 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistaiseksi lapseton nainen. Teen töitä kotona, eikä mulla ole asuinpaikkakunnallani hyviä ystäviä (tämä ei ole musta mitenkään kovin negatiivinen asia, vaikka joskus ikävöin ystäviäni). Av on mun työporukka :)

Vierailija
16/16 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 22-vuotias lapseton yliopisto-opiskelija. Aikanaan eksyin tälle palstalle kun hain tietoa adoptioprosessista. Nykyään käyn palstaa säännöllisesti vilkuilemassa, koska

a) täällä on joskus ihan älyttömiä keskusteluja ja provosoitumisia = hauskaa luettavaa

b) välillä esiintyvä vauvakuumeeni hiipuu kun luen turhautuneiden äitien kirjoituksia raskaasta arjesta