Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

täytin 39 ja rupsahdin

Vierailija
03.11.2010 |

Tai siis, siltä ainakin näyttää. Siksi kysynkin, onko täällä ketään muita, jotka olisivat kokeneet samoin, että ulkonäössä tapahtuu nopeasti jokin muutos ( huonompaan )?

Ja että muutos ei korjaudu sillä, että käy muutaman kerran pitkällä lenkillä ja juo pari päivää vähän enemmä vettä - niinkuin ennen korjaantui.

Voisin väittää, että olin 38v ja 30 päivää aika hyvännäköinen ja kas - sitten kaikki muuttui; naama ikään kuin roikahti, valahti ja silmäluomien ihokin muuttui ohuemmaksi.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

masentuneet näkevät naamansa peilistä eri tavalla kuin terveet. Ovat näkevinään itsensä rumana, vanhana ja pelkäävät sairastavansa mitä kauheimpia sairauksia. kokemusta on.

Vierailija
2/27 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis, siltä ainakin näyttää. Siksi kysynkin, onko täällä ketään muita, jotka olisivat kokeneet samoin, että ulkonäössä tapahtuu nopeasti jokin muutos ( huonompaan )?

Ja että muutos ei korjaudu sillä, että käy muutaman kerran pitkällä lenkillä ja juo pari päivää vähän enemmä vettä - niinkuin ennen korjaantui.

Voisin väittää, että olin 38v ja 30 päivää aika hyvännäköinen ja kas - sitten kaikki muuttui; naama ikään kuin roikahti, valahti ja silmäluomien ihokin muuttui ohuemmaksi.

Eiköhän tuossa ole kyse jonkinlaisesta visuaalisesta harhasta. Tai sitten totuuden kieltämisestä, jonka olet vain vihdoin lopettanut 39-vuotiaana. Ei se rupsahtaminen ole todellakaan kuukausista kiinni. Ulkopuolisen silmin näytät varmasti samalta kuin aiemminkin, mutta ehkä vaan itse katselet itseäsi nykyisin rehellisimmin silmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin noin äkkinäisesti. Viimeisen vuoden aikana ja kohta täytän 38v. Ahdistaa.

Vierailija
4/27 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 42 v. Yhtäkkiä iho alkoi näyttää jotenkin roikkuvalta jne.

Vierailija
5/27 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(olen siis kohta 36v), mutta muistan muutaman vuoden itseani vanhemman ystavani kertoneen etta hanesta tuntui juuri tuolta vahan sen jalkeen kun taytti 36v -ikaan kuin naama olisi "valahtanut" ihan hetkessa. Han on kylla erittain hymyileva, reipas etc, mutta seihon kimmoisuus varmaankin on se mita tarkoitti.

Vierailija
6/27 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siltä tuntuu ku oon vauvan kanssa täällä kotona, ulkona sataa ja ei pääse vauvan kanssa ulos. On niin nuhjuinen olo. Yks kaunis päivä huomasin sellaisen asian et perkele mun täytyy nostaa kädellä tissejäni et saan niiden aluset pestyä. kaksoisleukakin mulla on ja lisäksi mulla on alkanu kasvaa tummia karvoja leuassa, aina ne vaan siihen takasin tulee vaikka miten niitä pois nyppis..

Vierailija
7/27 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kohtaa huomasin minäkin, että valokuvat minusta alkoivat "epäonnistumaan" useammin. Olin nuorena, alle 30-35-vuotiaana aika hyvännäköinen ja tuntui, että miehet usein katsoivat perääni. Nyt siis olen nelikymppinen ja vieläkin minua luullaan usein nuoremmaksi, mutta hyväksyvät katseet miehiltä ovat jääneet vähäisemmäksi ja tosiaan itseäni miellyttävää valokuvaa minusta on vaikeampi saada. Vanhuus ei tule yksin ; >

Vierailija
8/27 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse siitä, että olisin ollut aiemmin - tai nyt -harhainen; tämä kertomani on kokemuksellisesti totta - vaikka fysiologisesti varmaankin sula mahdottomuus.

En siis väitä, että muutos olis ollut samanlainen, kuin Laura Palmerin isän hiuksien harmaantuminen yön aikana - mutta kenties minut otti valtaansa joku vanhuushormooni, joka näytti ensi merkkinsä juuri tuona kyseisenä päivänä.

Mitäs mieltä te olette näistä täyteaineista? Mä ihan tosissani mietin, että uskaltaisinko kokeilla, voiskohan niistä oikeesti olla jotain iloa?

Vierailija
9/27 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuossa iässä tapahtui äkillinen romahdus.

Täytin äsken 40 ja kuinka haluaisinkaan näyttää siltä kuin näytin 38 vuotiaana..

Vierailija
10/27 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvat tuskin valehtelevat.

Itse olen vanhentunut nyt 36 -vuotiaana mielestäni aika yhtäkkisesti ja näytän ihan tasan ikäiseltäni nykyään. Ennen minua luultiin muutamaa vuotta nuoremmaksi. Vielä 34 -vuotiaana otetut valokuvat todistavat, että olin silloin PALJON nuoremman näköinen kuin nykyään. : O Ero on huomattavan suuri.

Outoa, kun peili ja pään sisältö ovat kuin täysin eri paria!

Vierailija
11/27 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin viime vuoden aikana olen havainnut että ystävilläni alkaa olla juonteita ihossa. Olemme noin 35-vuotiaita.

Ne joilla ohut ja kuivahko iho ovat "rypistyneet" enemmän. Minulla kun on rasvainen iho, ja edelleen finnejä, on ryppysuhteessa armeliaampaa.

Ja elintavoilla ei ole sillä tavalla suoraa yhteyttä noihin, vaan suurin merkitys lähipiirissä näyttää olevan juuri tuolla ihon laadulla. En tiedä...

t. nainen 36v

Vierailija
12/27 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti huonoja kuvia on ollut nuorenakin.

Vanhempana välttelee kuvissa olemista joten ne vähät kuvat saattavat olla kaikki kamalia. Enemmän kuvia= enemmän onnistuneita.

Vierailija
13/27 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt rupes jännittämään...

Vierailija
14/27 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kolme vuotta sitten äitimme kysyi häneltä: miten voit näyttää niin hyvältä tässä iässä. Mutta hän muuttui ihan vuodessa. Ihosta tuli kiiltävä ja vihertävä. Mustat silmät. Hiuksistakin lähti kiilto. Niin nopeasti ulkonäkö muuttui. Hän vanheni. En sanonut hänelle mitään, mutta ensin luulin että hän rupesi juomaan. mutta näköjään syy on eri...

Vierailija
15/27 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset harmaantuvat yhtäkkiä. Oikeasti esimerkiksi suuret murheet voivat harmaannuttaa hiukset nopeasti.

Vierailija
16/27 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin aamulla itseäni peilistä ja totesin että näytin vuosi sitten kymmenen vuotta nuoremmalta kuin näytin tänä aamuna. Ihokin on ihan taikinainen.

Olen 38-vuotias ja tähän asti minua on aina pidetty tosi nuoren näköisenä. Ei takuulla enää.

Vierailija
17/27 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43 ja naama valahti noin vuosi sitten. Ryppyjä ei ole kauheasti, mutta posket jotenkin roikkuu. Minulla on rasvainen iho ollut aina, joten siksi ehkä ei ole ryppyjä, ainakaan paljon. Mutta siis naama roikkuu! Ja harmaita on, mutta ne tulivat jo 30-vuotiaana,

.

Vierailija
18/27 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naisella on mitä odottaa tulevaisuudessa :( Ei ihme, että naisilla on kauhea tarve todistella nuorekkuuttaan ja pakonomaisesti väittää että kolmevitosena elää vielä nuoruusikää..

Vierailija
19/27 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi krempat, lähinäkö huononi, leukaperät valahtivat, kunnon harakanvarpaat ilmestyivät silmäkulmiin. Ne eivät millään terveillä elämäntavoilla muutu yhtään mihinkään - ainoa mikä auttaa on kirurgin veitsi ( :

Tämä on vanhenemista ja neljäfemmana olen sen jotenkin pyrkinyt ymmärtämään. Olen nuorekas, mutta kyllä minusta näkee, etten ole enää mikään kolmekymppinen. Pitää vain hyväksyä asia.

Vierailija
20/27 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

38v ja jo vuoden käyttänyt kiinteuttäviä kasvorasvoja. Enää ei naama roiku ollenkaan niin pahasti kuin vuosi sitten :)

Eihän se oikeastaan pahasti roikkunut, mutta valumisen merkkejä oli jo havaittavissa =o