Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perustan tällä aloituksella MIELENTERVEYSHOIDON UHRIT R.Y.N.

Vierailija
03.11.2010 |

Onko meitä terveitä, joilla hullun paperit, paljonkin.

Olemme mielenterveydenhoidon uhreja ja tarvitsemme tukea, samantyyppistä kuin raiskauksen kokeneet. Mielenterveydenhoidon uhrina olemista voi hyvin verrata raiskaukseen (olen kokenut raiskauksen joten tiedän mistä puhun). Raiskaajana terveydenhoito.

Mielenterveydenhoidon uhrina en enää mielelläni mene tapaamaan lääkäreitä fyysistäkään vaivoista. Olen alkanut pitää lääkäreitä pätemättöminä ja arvostelukyvyttöminä.

Laita nimimerkkisi tähän ketjuun, jos haluat liittyä juuri tässä perustamaani yhdistykseen tai tiedät jonkun, joka olisi kiinnostunut tai voisi olla kiinnostunut.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin terapeuttini uhriksi, hän tuhosi minun mielenterveyteni ja ison osan minua. Harmi kun näitä hoitovirheitä ei voi viedä oikeuteen, on vain sana sanaa vastaan, mutta ei konkreettista näyttöä. Sairaalassakin vain todettin etten ole kestänyt saamaani hoitoa, vaan terapia on vain vienyt minua huonompaan suuntaa, vaikka se oli yksin terapeutin vika.

Vierailija
2/11 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistien uhrien tuki ry...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ja sivunpersoonani Lissu ja Kake tulee mukaan myös eli meiltä kolme.

Vierailija
4/11 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiselta yhdistykseltä, joka veti RAYn rahoja juuri noin itselleen...valejäsenillä...

Vierailija
5/11 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeastikin hullu. Mielenterveyshoidon uhri olen vaan sikäli, että en ole saanut tarvitsemaani hoitoa enkä oikeastaan minkäänlaista apua julkiselta puolelta.

Nyt pitää sitten vaan mennä ilmeisesti yksityiselle, vaikka rahaa ei olisikaan. Pakko vaan säästää jostakin muusta, vaikka sitten olla syömättä.

Vierailija
6/11 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pillereitä niihinkin vaivoihin ja ongelmiin, joita ei voi pillereillä hoitaa kuten esim. yksinäisyys, toimettomuus ja rahattomuus.

Yksinäisyydestä on tehty mielen sairauden oire jotakin mitä se ei ole.

+ sairaala = säilytys, huono kohtelu

+ mielenterveystoimisto = kuin poliisikontrolli ihan kuin mielenterveyden ongelmat olisivat rikoksia ja ihminen joku rikollinen

Vierailija
7/11 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo alas. Mitä siitä meuhkoatte, poliittisia päätöksiä, puolueiden tekemiä, ihmisten äänestämiä.

Vierailija
8/11 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä jouduin vakavan pahoinpitelyn uhriksi töissäni, tekijänä mielenterveyspotilas joka ei ollut saanut lääkäriltään uutta reseptiä.

Vierailija
9/11 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lääke auttaa väkivaltaisuuteen? Jos sellainen on niin vankiloita ei kait tarvita enää - pillereillä sekin homma hoituu.

Vierailija
10/11 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko psyykenlääkkeistä apua vaivaasi?

Mitä sivuvaikutuksia sait saamistasi psyykenlääkkeistä?

Vierailija
11/11 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

villi arvaukseni on että dg on ihan syystä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi