10vuotias synnytti
10-vuotias synnytti Espanjassa
nuorin koskaan synnyttänyt äiti maailmassa,
Lapsi syntyi viime viikolla eteläisessä Andalusiassa. Sekä äiti että lapsi ovat jo päässeet sairaalasta kotiin
NUORI ÄITI JA lapsen isä, joka on myös hyvin nuori, eläneeT ja asuneeT jo yhdessä Romaniassa.
iloinen perhetapahtuma????SIIS TÄ?
mitä mieltä olette?
Kommentit (14)
tuohan on jo pedofiiliaa!!!!
ei kukaan voi tai saa olla 9-10-vuotiaan LAPSEN kanssa...sairasta
miten niin nuori tulee edes raskaaksi?
että maailman nuorin synnyttäjä on ollut 5-vuotias. Kerää ensin faktaa ennenkuin alat esittää fiksua.
eipä taida olla nuorin, mtv3 uutisissa oli maininta perulais tytöstä joka alkoi odottaa 5 vuotiaana ja synnytti 6 vuotiaana :(
lasten hyväksikäyttöhän siihen johtaa,, tai lasten "leikit"...
surullista ettei lapset saa olla lapsia, eikö tätä aikuisuutta ole tarpeeksi vaikka 15 vuoden jälkeen... tai myöhemminkin ehtii. mihin on kiire,,
huvittavaa että joku sanoo että olisi ollut valmis äidiksi 12 vuotiaana,, siis menkkojenko takia? sekö tekee naisen? sallikaa mun nauraa ja itkeä,, kyllä mullakin alkoi menkat 10-11 vuotiaana mutta luojan kiitos sain olla lapsi ja lapseni sain vasta 26 vuotiaana :) hyvä että nyt olin valmis, saati joku joka vielä on henkisesti lapsi 100%sti.. huoh,,
Nuorin koskaan synnyttänyt on mun mielestä ollut 8 v. joskus 90-luvulla jenkkilässä. Oma veli vähän kuksautti pikkusiskoa. :(
Jää kyllä lapsuus elämättä kunnolla ja nuoruuden kasvu jää vajaaksi. Kostautuu myöhemmin...
en ajatellutkaan että kuukautisten takia olisin ollut valmis äidiksi, mulla alkoikin ne vasta 13 vuotiaana mut henkisesti olisin ollut valmis.
ja toiseksi, siemenneste aikaistaa puberteettia tyttölapsilla. Eli jos menkat alkaa kauhean aikaisin, on kyseessä joko vakava hormonihäiriö.. tai hyväksikäyttö. Ja jos tuon ikäinen tulee raskaaksi, niin eipä hormonihäiriö ole puberteettia silloin aiheuttanut, vaan se seksuaalinen hyväksikäyttö. JA vaikka puberteetti alkaisi aikaisin, EI MIKÄÄN OIKEUTA aikuista/ sukukypsää miestä kajoamaan lapseen!
Sairasta, saa voimaan pahoin.
vaan 5-vuotias
<a href="http://youngest_mother.tripod.com/" alt="http://youngest_mother.tripod.com/">http://youngest_mother.tripod.com/</a>
Jos katsot kirjoitusaikaa niin kirjoitin just samaan aikaan... no nyt tiedän... :P
sairasta, jos jopa 4 tai 5-vuotiaskin voi tulla raskaaksi.
pedofilian uhri!!! järkyttävää!
voiko tosiaan jo pikku lapsikin tulla raskaaksi?
mitenhän suomessa suhtauduttaisiin, jos yhtäkkiä synnyttäisikin 5-vuotias pikkulapsi....?
tai minkälainen suhtaumuminen olisikin täälä suomessa jos synnyttäjä olisikin jo 10v?
maailma on mennyt ihan sairaaksi, surullista!!!
mennyt ihan sairaaksi,
Tietenkin tämä tapaus on valitettava ja ko. 10-vuotias ei varmaan ole äitiyttä itse valinnut, mutta eiköhän maailmassa ole ennen keskimäärin olleet naisten ja lasten asiat vielä huonommin.
Nykyään sentään suuressa osassa maailmaa ainakin osa naisista saa itse päättää lasten saannista ja muusta seksuaalisuudestaan.
vaikka kaameuksia tapahtuukin edelleen
mut itse olisin ollut valmis äidiksi noin 12 vuotiaana, eli jos hän on vähän kehittyneempi niin eihän tuossa ole eroa kuin 2 vuotta. Seurustelun aloitin kolmannella eli 9 vuotiaana. Silloin ei enää leikitty leikkejä vaan oltiin poikien kanssa. Ei kylläkään sillai ennen yläastetta että siihen nähden nuorena mutta ymmärrän kyllä.