Niin surullinen olo..
Ollan oltu yhdessä miehen kanssa 9 vuotta. Viimevuodet ovat olleet vaikeita, eikä asiaa helpota pieni lapsi (jota yritimme vuosia). Nyt tuntuu, ettei meillä ole enää mitään tunteita. Kaipaan niin lämmintä katsetta ja kosketusta, halausta. Seksi on surkeaa silloin harvoin kun sitä sattuu olemaan. Mitä tässä oikein tekisi?
Kommentit (3)
Toistahan ei voi muuttaa tai pakottaa, vain omaan käyttäytymiseensä voi vaikuttaa. Joskus auttaa sekin että aloittaa itse sen kaipaamansa käytöksen. Ala halata miestäsi useammin, suukko lähtiessä, aamulla jne. Se tuo läheisyyttä ja hellyyttä ja voi saada miehenkin vastaamaan tähän käytöksellään.
Toistahan ei voi muuttaa tai pakottaa, vain omaan käyttäytymiseensä voi vaikuttaa. Joskus auttaa sekin että aloittaa itse sen kaipaamansa käytöksen. Ala halata miestäsi useammin, suukko lähtiessä, aamulla jne. Se tuo läheisyyttä ja hellyyttä ja voi saada miehenkin vastaamaan tähän käytöksellään.
lähetä viestejä sähköpostilla, tekstareina, fb inboxiin.. kyllä se mies vastaa!
Tuntuu että miehellä omat menot tärkeämpiä ja töidenkin takia paljon poissa kotoa.Minä olen se arjen pyörittäjä,lapsia 3kpl,nuorin vielä vauva.
Tuntuu että mikään ei tunnu miltään,edes se seksi ei kiinnosta.Miettinyt paljon eroa,mutta en tiedä onko sekään ratkaisu.Mies ei todellakaan lähde terapiaan!
-Ehkä pitäisi järjestää sitä kahdenkeskistä aikaa,mutta meilläkään ei ole lapsille hoitajaa.