menen kolmen viikon päästä koneelliseen suolihuuhteluun!
Kommentit (41)
Ja koneellinen puhdistus ON kallista... varmaan 100¿/krt
Tässä lisää keskustelua
http: //www. iltalehti. fi/osastot/keskustelu/thread. jspa?threadID=91343&start=0&tstart=0
Johan sitä suoli laiskistuu jos siellä kuukauden välein rampataan!
Itse innostuin siitä vasta kun luin iltalehdessä olleen artikkelin...
* Mitä
*Miksi
* Miten
* Missä
ja mitä maksaa. Kiitos!
t. vatsavaivainen pk-seudulta
Vierailija:
* Mitä
*Miksi
* Miten
* Missä
ja mitä maksaa. Kiitos!
t. vatsavaivainen pk-seudulta
Mitä:Paksusuolen vesipesua
Miksi: Poistaa kaikki vanhat jämät suolistosta (parempi olo)
Miten: Esim. luontaistuotehoitolassa.. hajuton ja äänetön toimenpide :)
Mitä maksaa: 45¿/krt (näin minulla)
Suosittelen seuraavia linkkejä:
www. colonic. fi
ja tämä
http: //www. yle. fi/terveys/aitounelma/colonic2. html
jolla kolmen suolihuuhtelukerran jälkeen suoli ei enää toiminut kuin huuhtelulla. Ei tullut lasta eikä paskaa.
Vierailija:
tuotteen nimi ja saako sitä luontaistuotekaupasta??? hinta?
forever aloe vera
Sieltähän ne ravintoaineet pääasiassa imeytyvät. Paksusuolen tähystyksen vasta kokeneena sanoisin, että paksunsuolen saa hyvin puhtaaksi juomalla 4-5 l sitä kivaa litkua. Ja suolen toiminta kyllä tasapainottui normaaliksi ihan parissa päivässä vaikka sinne ilmaa laittoivat. Mutta, että koneellisesti puhdistettais...
Onko siinä joku ihminen kokoajan vieressä? Sattuuko se?
Haluaisin kokeilla mutta pelottaa... :o/
http: //www. yle. fi/terveys/aitounelma/colonic1. html
No voihan se olla, että olo helpottuu jos paksusuoli saadaan tyhjättyä. Mutta minä kyllä myös suositten ennemmin aloe veraa. Se saa suolen tyhjenemään myös, mutta lempeämmällä ja turvallisemmalla tavalla. Puhdistaa myös ohutsuolta eikä pelkästään paksu- ja peräsuolta.
googlettamalla sekin löytyy
www. aloehelsinki. fi
Tuon voi tehdä ihan kotonakin. Ainoa mitä tarvitaan on, että tunkee vesiletkun pyllyynsä ja avaa hanan.
Me käytämme painepesuria ja Clorinia. Voin sanoa, että tulee puhdasta!
Sen jälkeen ulostekin on sellaista läpinäkyvää ja kirkasta, niin on puhdasta packaa!
Olen käynyt ammattilaisen tekemässä suolihuuhtelussa vuosia sitte. Helpotti pitkittyneeseen ummetukseen eikä ummetus palautunut. Kävin vain kerran. Käynti oli seuraavanlainen hoitaja ohjasi toimenpide huoneeseen käski riisua housut ja käymään kyljelleen hoitopöydälle ja laittamaan pyyhkeen alapään suojaksi. Poistui vähäksi aikaa että sai rauhassa riisua. Kun hoitaja tuli takaisin laittoi kumihanskat käteen levitti liukuvoidetta peräaukkoon ja työnsi jonku suulakkeen sinne. Sitten piti käydä selälleen ja kohta tuntui kun vettä virtasi sisään välillä ulos ja taas sisään. Hoitaja hieroi samalla vatsan aluetta. Tätä kesti ehkä 45 minuuttia site suulake pois perästä ja käskettiin vessaan tyhjentään loputkin suolistosta. Ei ollut paha näin mies näkökulmasta vähän tuntu ihnottavalle mutta ei sattunut
Vierailija kirjoitti:
Tuon voi tehdä ihan kotonakin. Ainoa mitä tarvitaan on, että tunkee vesiletkun pyllyynsä ja avaa hanan.
Tein eukolle ihan lusikan ja pulloharjan avustuksella. Mukavampi panna kun on paikat puhtaana ja hyvin öljyttynä. T: M65+
Nostan vanhaa aihetta koska olen menossa koneelliseen huuhteluun. Onko tuo toimenpide oikeasti kuinka kauhea taikka nolo?
Onko se varmasti terveellistä?