Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

menen kolmen viikon päästä koneelliseen suolihuuhteluun!

Vierailija
19.08.2006 |

Onko kellään kokemusta?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ikinä arvannut mitä mömmöä suolen seinämiltä irtosi ja miten paljon siellä majaili kaasua...

Keskimäärin jätettä löytyy noin viitisen kiloa, pahin tapaus oli kuulemma 25 kiloa kuonaa!!!!!

Nyt vähän väsyttää.. huomenna taas.

Vierailija
2/41 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on kevyt, mutta vetämätön. Oli aika rankka hoito tänään, mutta tänään saatiin jo koko paksusuoli puhtaaksi :-p

Nyt jos osaisin syödä oikein, niin olo pysyisi tasapainoisena, näin uskon.

Suosittelen ihmisille, jotka kärsii ilmavaivoista, ummetuksesta, turvotuksesta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksikin gastrokirurgi tai -lääkäri...

ei ole suoli pestäväks tarkotettu. syökää kuitua. se puhdistaa suolen

Vierailija
4/41 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www. colonic. fi/Terapeutit. htm

Vierailija
5/41 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei länsimaissa voi syödä " oikeanlaista" ruokaa ellei ole vegaani tai vegetaristi tai valmista aina ruokaasatuoreista ruoka-aineista itse. prosessoidut elintarvikkeet sisältää niin paljon piilorasvaa, hiilihidraatteja sekä lisäaineita jotka hitaasti pakkaa jäämään paksusuoleenkin. siksi paasto vaikka kerran vuoteen tai colonic suolihuuhtelu olisi hyvä tapa hoitaa elimistöään lisäaine ym kuormitusten varalta.

Vierailija
6/41 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syynä siihen minulla oli, että olin pitkään joutunut käyttämään erittäin vahvoja lääkkeitä ja ne saivat elimistöni ihan ylös alaisin...

Silloin olin valmis melkeinpä mihin tahansa ja minusta huuhtelu auttoi :)

Vierailija
7/41 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko muuten pahalle?

Vierailija
8/41 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kerran tyhjentänyt suolen tähystystä varten kittaamalla litratolkulla sitä ällön makusta liuosta -> pari tuntia kannulla istumista -> suoli todistetusti tyhjä (" sisäistä kauneutta" totesin hoitsulle, kun se oikein käänsi monitorin mua kohden). Varmasti ainakin halvempi tapa kuin tuo " terapeuttien" " hoito" . Vaati kyllä myös muutaman päivän ruokavalion muutoksen. Ja voi tokkiinsa, miten jotkut jaksaa ihmetellä, että suolesta tulee ihan paskaa! Mutta että ihan 25kg... ...uskoisinkohan...

Vierailija
9/41 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-

Vierailija
10/41 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/41 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi kertaa. Jännitti,mutta itse toimenpide ei tuntunut yhtää eikä sieltä onneksi mitään vuosikerta-tavaraa löytynyt :)

Vierailija
12/41 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin siitä pitäisi olla apua?

Vierailija
13/41 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tärkeiden hivenaineiden/vitamiinien imeytyminen estyy. Tietäisittepä vain mitä jonkun viisikymppisen lihaa syövän miehen suolesta voi löytyä,ei ole kaunista katseltavaa!

Vierailija
14/41 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta toimitus tuntui ikävältä, ja mulle tuli paha olo. En kyllä onneksi oksentanut.

Oloni ei myöskään ollut " ihanan kevyt" sen jälkeen, niin kuin silloiset työkaverini hehkuttivat.

Tulihan käytyä - ja kyllä sieltä suolesta sontaa tuli. Enää tuskin menisin - ainakaan omilla rahoillani.

Vierailija
15/41 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotteen nimi ja saako sitä luontaistuotekaupasta??? hinta?

Vierailija
16/41 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä on peräisin käsitys, että sinne suoleen jäisi muhimaan jotain vuosiksi?

Sekoitatte vain terveen suolen bakteerifloran noilla persröörien pesuilla.

Vierailija
17/41 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneellinen huuhtelu eroaa sillä lailla itsetehdystä että siinä vesi (no, ei se pelkkää vettä ole mutta en muista mitä nestettä) kiertää suolistossa pidempään, aina uusi kierros ja taas ja taas... eli huuhtelee suolistoa tehokkaammin kun huuhtelu tapahtuu pidempään kuin tavallisessa missä neste pistetään suoleen.

Kyllä sitä tavaraa lähti hurjasti, ja olo oli sen jälkeen hyvä. Mietin mitä suuhuni laitan sen jälkeen monta viikkoa...

Vierailija
18/41 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolihuuhteluun oli yli kuukauden jono :-O

Siinäpä jollekulle teistä hyvä liikeidea.. asiakkaita ainakin riittää...

-alkup-

Vierailija
19/41 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavinta oli nähdä se kuonan määrä mitä sieltä suolenseinämistä löytyi.. yök

Vierailija
20/41 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut kyseisessä hoidossa. Suosittelen. Kyllä ne ammattilaiset sitten suosittelevat jokaiselle tarvittavan väliajoin hoitoja. Jos tulee hoidosta huono olo, se kertoo vain kuonan määrästä, kun se vihdoin lähtee liikkeelle.