Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaisitko lentää Australiaan neljännellä kuulla raskaana?

Vierailija
02.11.2010 |

Mitä riskejä voi olla? Veritulppa? Mitä ilmanpainevaihtelut aiheuttaa sikiölle?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika korkea kynnys olisi reissu perua...

Vierailija
2/10 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutukset kuntoon ja matkaan vaan. : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australiasta Suomeen. Itse en olisi ehkä aivan noin myöhään enää lentänyt, mutta eipä tuosta hänelle mitään aiheutunut, tukisukat jalkaan ja mahdollisimman paljon liikuskelua koneessa. Ja jos vain on "ylimääräistä pikkurahaa" niin varaa mahdollisimman suoran lennon; nopeimmillaan ja helpoimmillaan taitaa päästä n. 13h suoralla lennolla, itse taas matkasin aussireissuni kumpaankiin suuntaan yht. 28h, välilaskuja oli kumpaankin suuntaan 3.

Vierailija
4/10 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on raskaana reissuun lähdössä niin toihan on varmaan paras mahdollinen aika, kun pahoinvointia eikä väsymystä ei enää juuri oo eikä loppuvaiheen krempatkaan vaivaa. Muistat vaan välillä liikkua koneessa ja juoda paljon vettä niin ei ongelmaa, varmasti paljon myöhäsemmilläkin viikoilla tota väliä reissattu.

Vierailija
5/10 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä täältä ole sinne edes suoria lentoja

Australiasta Suomeen. Itse en olisi ehkä aivan noin myöhään enää lentänyt, mutta eipä tuosta hänelle mitään aiheutunut, tukisukat jalkaan ja mahdollisimman paljon liikuskelua koneessa. Ja jos vain on "ylimääräistä pikkurahaa" niin varaa mahdollisimman suoran lennon; nopeimmillaan ja helpoimmillaan taitaa päästä n. 13h suoralla lennolla, itse taas matkasin aussireissuni kumpaankiin suuntaan yht. 28h, välilaskuja oli kumpaankin suuntaan 3.

Vierailija
6/10 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarkistaa mitä se korvaa esim. jos joudut raskauden takia lääkärii nmatkalla. Samoin kannattaa pyytää kaiken varalta raskaustodistus mukaan lentoyhtiötä varten, jos kysytään jossain. Ja kannattaa varoa jos jossain läpivalaisu (yleensä ei ole).

Vierailija
7/10 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menis suoraan Singaporeen ja sieltä jatkaa heti, voi päästä n 18 h, mutta 13 tarttee jo concordeja väliin ja niitähän ei enää lentele.

24 h on sellainen keskiarvo Sydneyhin lennettäessä ja sinnehän on eniten lentoja.

Vierailija
8/10 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneen vaihtoineen ja odotuksineen mutta yritä saada se lento aika mahdollisimman lyhyeks. Tietysti ne välilaskut on ihan jees tollasella matkalla ja jos jotain ongelmia tulee niin saa apua mutta itse ausseissa hoito on täysin länsimaista joten siellä ei mitään hätää mutta matka on pitkä... ... ...

Vierailija
9/10 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/10 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitkä lento matka oli helvetistä. Voin pahoin ja ekat päivät makasin hotellissa.

Noin pitkä matka ON riski raskaudelle!

Miksi pitää lentää noin kauas? mene lähimatkalle .