Voiko mistään tietää jos sairastaa syöpää?
Siis joos itse sairastaa. Jos esim. perus verikokeet normaalit tai ei mitään kyhmyjä tms. Mut jos vaan tuntuu et kaikki ei oo kohallaan...
Kommentit (8)
syöpää.. oon vaan niin helvetin väsynyt mikää ei huvita, en oo masentunut.. ja tää väsymys alkoi kupuksen syntymän jälkee joka oli unelma vauva söi ja nukkui ei huutanut edes pahemmin kolme kuisena nukkui jo läpi yöt..
N kuukausi sitten kävin lääkärillä kun kurkussa tuntui jotai ylimäääräistä, ei terv.kesk lääkäri sieltä mitään löytänyt. Eikä siellä enää juuri mitään tunnukaan, mut pari vikko sitten huomasin kipeän kohdan rinnan yläpuolella vasemmalla puolella kipeän kohdan, jota pakko kokeilla kokoa ajan. Patti kaulalla kahden jänteen välissä on vaivannut vuosia enemmän tai vähemmän, oon käyny näyttääs, ei kuulemma ole mitään. Samoten kananmunan kokoinen kova patti sektioarvessa (8v vanha) vaivaa, kaksi lääkäriä tuumannut et on kiinnike. Eli näitä kaikkia kun miettii niin vähemmästäkin pelottaa.
Lisäksi yleiskunto huono, herkut maistuu taas liikaa ja paino lähtenyt nousuun, mikään ei kiinnosta jne.jne voi hele...tti =(
Mikä ihme tätä ihmislasta auttais?
Ja sitten, kun alkaa sattumaan, on jo pitkälle levinnyt ja myöhäistä enää mihinkään hoitoihin.
Eli hyvässä vaiheessa teillä vielä mennään, jos ei kipuja ole..=))
N kuukausi sitten kävin lääkärillä kun kurkussa tuntui jotai ylimäääräistä, ei terv.kesk lääkäri sieltä mitään löytänyt. Eikä siellä enää juuri mitään tunnukaan, mut pari vikko sitten huomasin kipeän kohdan rinnan yläpuolella vasemmalla puolella kipeän kohdan, jota pakko kokeilla kokoa ajan. Patti kaulalla kahden jänteen välissä on vaivannut vuosia enemmän tai vähemmän, oon käyny näyttääs, ei kuulemma ole mitään. Samoten kananmunan kokoinen kova patti sektioarvessa (8v vanha) vaivaa, kaksi lääkäriä tuumannut et on kiinnike. Eli näitä kaikkia kun miettii niin vähemmästäkin pelottaa.
Lisäksi yleiskunto huono, herkut maistuu taas liikaa ja paino lähtenyt nousuun, mikään ei kiinnosta jne.jne voi hele...tti =(Mikä ihme tätä ihmislasta auttais?
Olet masentunut tai uupunut ja oireilet fyysisesti. Mä olin tollanen monen keskenmenon jälkeen + muiden asioiden. Ramppasin lääkärissä vaikka minkä oireiden kanssa ja mitään ei ollut. Lääkäri ehdotti mielialalääkitystä jota en tietenkään huolinut. Ala hoitaa päätäs kuntoon niin noi fyysiset oireet loppuu...
N kuukausi sitten kävin lääkärillä kun kurkussa tuntui jotai ylimäääräistä, ei terv.kesk lääkäri sieltä mitään löytänyt. Eikä siellä enää juuri mitään tunnukaan, mut pari vikko sitten huomasin kipeän kohdan rinnan yläpuolella vasemmalla puolella kipeän kohdan, jota pakko kokeilla kokoa ajan. Patti kaulalla kahden jänteen välissä on vaivannut vuosia enemmän tai vähemmän, oon käyny näyttääs, ei kuulemma ole mitään. Samoten kananmunan kokoinen kova patti sektioarvessa (8v vanha) vaivaa, kaksi lääkäriä tuumannut et on kiinnike. Eli näitä kaikkia kun miettii niin vähemmästäkin pelottaa. Lisäksi yleiskunto huono, herkut maistuu taas liikaa ja paino lähtenyt nousuun, mikään ei kiinnosta jne.jne voi hele...tti =( Mikä ihme tätä ihmislasta auttais?
jokin sidekudossairaus? Ne ovat aika kinkkisiä ja monioireisia, hankalia tunnistaakin. Voisitko saada aikaa sisätautilääkärille, jostainhan tilannetta pitäisi alkaa purkamaan.
Periksi ei saa antaa. Helposti leimataan luulotautiseksi, jos lääkäri ei keksi syytä oireille, mutta kyllä niihin aina syy on. Itse tiedät parhaiten vointisi, nyt pitäisi vaan löytää oikean alan lääkäri.
Ja sitten, kun alkaa sattumaan, on jo pitkälle levinnyt ja myöhäistä enää mihinkään hoitoihin.
Tämä ei tietenkään pidä paikkansa. Pienikin, paikallinen kasvain voi esim. puristaa hermoa ja aiheuttaa kipua. Ja voi siis olla tietenkin vielä hoidettavissa.
samankaltaisia?