Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö muita joiden horoskooppi

Vierailija
10.09.2010 |

on vaaka?

Itse heilahtelen tosiaan laidasta toiseen. Teen päätöksiä välillä tosi nopeasti, mutta nyt esim. työpaikan haut,lapsen hoito ym. vievät yöunet,syömiset jne.

Monesti siis tulee liikaa noita ajatuksia päähän, kun ressaa. yritän ajatella kaikki vaihtoehdot ym.

Onko muilla vaaoilla samaa eli välillä tehdään jotain tuosta vain ja välillä tosiaan mietitään ja rankasti?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teen melkeinpä kaikki päätökset tosi nopeasti. Joskus kyllä saattaa jäädä joku puoli pohtimatta tästä syystä. Mutta enpä muista mitään päätöstä, mitä olisin kovinkaan kauan hinkannut, ei se yleensä sillä parane. (kai?)

Vierailija
2/9 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden vai kolmen vuoden ikäinen?

Kyllä se varmaan helpottaa sitten jossain vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikä sun päätös on? Puolesta vai vastaan?

Vierailija
4/9 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietityttää kaikki eli elämänmuutos. Tietysti monia vaikka ei nyt vaaka olekkaan, elämänmuutokset saattavat aiheuttaa pientä päänvaivaa.

Olen vain huomannut tässä elämänsaatossa, että välillä mietin ja pähkäilen asioita liian tarkkaan.

Vierailija
5/9 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei heilahda, kun puolelta toiselle.

Vierailija
6/9 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelua. Nyyh. Onko nyt hyvä olla? Niin kulta?

Vierailija
7/9 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietityttää kaikki eli elämänmuutos. Tietysti monia vaikka ei nyt vaaka olekkaan, elämänmuutokset saattavat aiheuttaa pientä päänvaivaa.

Olen vain huomannut tässä elämänsaatossa, että välillä mietin ja pähkäilen asioita liian tarkkaan.

Vierailija
8/9 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla vaaoilla samaa eli välillä tehdään jotain tuosta vain ja välillä tosiaan mietitään ja rankasti?

Vierailija
9/9 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhallisena ihmisenä. Olen sanonutkin ehkempä olenkin vaaka. Olen syntynyt kaksi viikkoa yli ajan ja olen skorpiooni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän