Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKKU2 MARRASKUU

02.11.2010 |

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
15.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Viiru ja Roma:( Oon pahoillani! Te ootte kyllä mun idoleita tossa positiivisuudessa;) Ihanaa että jaksatte tsempata!!

On: ei mitään...keho vielä sekaisin km, ja odotan menkkoja, jotta vois yrittää ens kierrossa tikuttaa ovista!

Vierailija
62/101 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas. Uutta yritystä kehiin vaan, pikkasen on kyllä turhauttavaa!

Roma ja Viiru isot pahoittelut tädistä, kyllä me vielä joku päivä plussataan!

Plussatuulia kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiru, Roma ja Tatjuska, pahoittelut taas tädistä!

Mä olisin vielä teiltä kysynyt ovistestin tulkinnasta, kun siis toissapäivänä sain tikkuun tasavahvat viivat ja tulkitsin sen ovisplussaksi ja onkin nyt sitte se hyödynnetty. Eilen en sitte enää tikuttanu, mutta kun en mitään ovisoireita osannu itseltäni bongata niin tänään aamulla sitte kuitenki viel tikutin ja aluksi viiva oli haaleampi, mutta myöhemmin vahvistui kontrolliviivan kaltaiseksi (näin ei siis aiemmin ole käynyt vaikka olen tikkuja tuijotellutkin suositellun 5-10min jälkeenkin). Eli mitäs luulette? Kun mä olin luullu, että se vahva viiva tulee vaan kerran ja sitte taas vaalenee. Olikohan ovista ollenkaan?

Vierailija
64/101 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatjuska............... 2/26-29.....yk14

Roma.................... 3/25-29.....yk13

Viiru....................... 3/26-31.....yk15

Horsmankukka... 9/24-28.....yk5

Tsu-ku................... 13/30.....yk9

EvilGirl................... 13/25-30.....yk3

Lippulainen.......... 19/??.....yk2

Vauva-10.............. 23/26.....yk1

Taide80................ 26/28-30....yk1

Tiainen84............. 38/34.....yk4

Vierailija
65/101 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatjuska: Isot pahoittelut tädistä. :( Mutta tottahan toki me kaikki vielä plussataan, vaikka tässä aikaa näyttääkin menevän enemmän kun laissa sallitaan...

lippulainen: vaikea sanoa tuosta ovistestistä. Mulla se testiviiva vahvistuu ennen ovisplussaa niin, että tulee pikkuhiljaa testausajan kuluessa yhtä tummaksi kuin kontrolliviiva mutta viiva on ohuempi. Ovisplussa taas tulee heti näkyviin tummempana kuin kontrolliviiva ja yhtä paksuna. Joskus olen huvikseni testannut vielä ovisplussan jälkeenkin että miltä viivat näyttää. Ovisplussan olen saanut 2-3 päivänä peräkkäin ja sitten testiviiva haalenee melkein näkymättömäksi. Jos ovis mietityttää, niin suosittelen lämpöjen mittausta, sillä saa aika hyvää osviittaa siitä että missä mennään ja tuliko se ovis vai ei. Hyvä apuväline on fertilityfriend.com, suosittelen.

ON: mulla on aivan jäätävä kurkkukipu, hirveä yskä, ääni poissa ja kuumetta. Kaiken lisäksi tytöllä on elämänsä ensimmäinen silmätulehdus, pikkuraukalla. Onneksi mies on tämän viikon lomalla, enhän mä olis noita silmätippoja saanut yksin tytölle millään, sen verran protestoi niiden laittoa. :)

Hormoonit aloitettiin taas eilen ja ensi viikon torstaina on sitten taas lääkäri.

Paljon plussatuulia kaikille, siirretään koko meidän pino odottajien puolelle loppuvuoden aikana, eikö vain? :)

Vierailija
66/101 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teksi tuli tuplana, jostain syystä.

Vierailija
67/101 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taitaa olla jo keskiviikko. Nää päivät menee niin vauhdilla. Toisaalta hyvä niin, loppuuhan noi harmitukset sitten kohta.

Voi tatjuska, pitikö sunkin liittyä meidän seuraan? Oltais kyllä mieluusti päästetty sut odottajien puolelle:) Kimpassa tää odotuksen odottelu on kyllä kivempaa, ei voi kiistää.

Missäs taas kaikki meidän pinoilijat on? Uskokaa vaan, että on paljon mukavampi lukea muidenkin kuulumisia kun vaan kirjoittaa omista, joita ei sit juurikaan ole.

ON:täällä kivut ja vuoto on ihan megaluokkaa, joten jotain ne pillerit sai aikaiseksi:) Ja eikun uusi kierros tabuja alkoi tänään. Meinasin ukonkutkaleelle tänään ilmoittaa et kun aika taas koittaa, niin hommia olis tiedossa. Kun ei toi joka-toinen-päivä -systeemi tunnu toimivan niin pitänee tehostaa. Vaan ei taida ukkokullalla olla mitään asitä vastaan, päin vastoin luulen minä.. No mutta se siitä, taitaa olla jo iltalenkin aika. Pitää vaan pukea reilusti päälle kun pukkaa pakkasta, hurr.

Plussatuulia ja isot peukutukset piinavuorossa oleville!! Ja tietty muillekin, mut ne on nyt ekana vuorossa:)

Vierailija
68/101 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KirsuTiinalle paljon onnea plussasta! Ja tätejä oli vieraillut monella :(. Toivotaan tosiaan, että kaikki me siirrytään tämän vuoden puolella odotuspuolelle. Ei mullakaan mitään ihmeitä kuulumisia ole, piti vaan jotain laittaa, kun viiru oli kyselly meitä muita. Ovis lähestyy ja sitä tietysti koitetaan kovasti hyödyntää :).

Vierailija
69/101 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin ulkona;)

Ei näytä meidän pinoa suosivan plussat nyt ollenkaan:( Ehkä seuraavassa kierrossa?

ON: kp.27 ja menkkakipua, tissejä nipistelee. samat oireet kun viimeks kun tein positiivisen testin, kyse on kuitenkin km jälkeen ekoista menkoista, jotka voivat ihan hyvin tulla vasta 2viikon päästä, olisko nyt ovis, vai menkat vai mitä? Tiedä häntä! Piinailen niin kauan kun jotain faktaa tulee esiin!

Vierailija
70/101 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alottelin tikutuksen eilen.. haaleeta näyttää, mut oottelen sitä vahvaa. Tosin tehtiin varaslähtö jo eilen peti puuhiin :D!

Tää kierto nyt viel ootellaan ja sit otan sinne lekurille yhteyden. Jotenki nyt jäi kiireissä soittelematta sinne..?!?

Millainen fiilis teil on kakkosen synnytyksestä? Must tuntuu välillä et kakkonen ei juuri sen takia nyt saa alkuunsa, ku ekan synnyttäminen oli ihan katastrofi ja henkinen ja fyysinen parantuminen vei todella kauan. eli kauhistuttaa jo valmiiksi synnytys vaikkei ole edes pullat uunissa.

Vierailija
71/101 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin aamulla huvikseni (vaikka testeissä lukee et 10-20 välillä varmin tulos) ovistestillä ja raskaustestillä kun näitä oireita on. En sitten malttanu piinailla:) Raskaustesti oli puhdas nega mut ovistesti näyttää haaleeta plussaa?? Eli taitaa olla ovis tulossa ja tuntemuksia siitä? Tikutan pari päivää ja katon vahvistuuko viiva vai onko jotain hormonien tasauta vaan tää haamu.

Tsu-ku mietti jo toista synnytystä...mulla on varmaan niin ettei alatie synnytys ees onnistu kun edellinen tuhosi niin totaalisesti paikkoja. Lääkäri sillon ehdotti et seuraava leikattais, jos en haluu 7 lasta! Täytyy tarkistaa tilanne sit ku tulee jankohtaiseksi, mutta traumat on täälläkin suuret!

Vierailija
72/101 |
19.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että on taas aikaa kun tänne asti olen päässyt tulemaan. Pahoitellut tädin tulosta kaikille joiden luo se taas eksyi :( KirsuTiinalle onnea :D

Nyt on opinnäytetyö saatu valmiiksi ja palautettukkin :) Tään kuun tärpit tuntuu aika mahdottomilta ku ukko ollu reisussa et saatiin jopa ma aamuyöl ja tänään sitte viel yrittää :( Tärppipäivät parhaat olis ollu viel tiistaista torstaihin, no onneksi tulee tänään vihdoin kotio

Vierailija
73/101 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis sit kp 1/41.. kierto vaan venyy ja venyy..

Vierailija
74/101 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan kaikille. Aika ankea aamu on täällä, kovin on pilvistä vaikkakin lunta sataa. Talo on hiljainen kun isäntä vielä nukkuu krapulaansa ja pikkumies on mummolassa. Oltiin eilen juhlimassa kaverin luona, minä tosin autolla. Tosin tässä kohtaa sitä aina kiittää itseään, kun on vaan väsynyt eikä huonovointinenkin:)

Tiainen: pahoittelut tädistä! Miksi ihmeessä se nyt piinaa meidän pinoa? Mikä ehkäisy sulla oli käytössä ennen? Mulla oli e-pillerit ja tällä kokemuksella (siis kierron kanssa nyt) en niitä enää ota. Meni yli puoli vuotta ennen kuin kierto asettui kohdalleen, kun aina se on ollut säännöllinen tätä ennen. Tahdon vaan sanoa, että tsemppiä. Kyllä se siitä tasoittuu, mutta kestää. Tiedän ettei noi sanat siinä kohtaa paljon lohduta. Mut kerroinpa kuitenkin:)

Taide: tsemppiä oviksen metsästykseen

Vauva-10: oletkos jo testaillut?

Tsu-ku kyseli ekasta synnytyksestä. Mulla oli helppo ja nopea. Ponnistusaika tosin oli jotain lähemmäs puol tuntia, ei kiva ja häntäluu todennäköisesti murtu. Sitä ei tutkittu mutta pariin kuukauteen en pystynyt montaa sataa metriä kerralla kävelemään. Epparikohtakin tuntui vielä reilun vuodenkin päästä, mut ei onneks enää. Mut kaikkinensa ihan ok kokemus eikä mitään traumoa jäänyt. Tosin mä en mitää pilvilinnoja itselleni asetellutkaan tai suunnitelut synnytystä sen paremmin, siinä varmaan syy. Mulla alkaa olla sellainen fiilis, et me ei saada sitä kakkosta sen takia et toi esikoinen on niin ihana. Et ei makeaa mahan täydeltä. Vauva-ajan jälkeen ollut todella helppo, ei uhmia tms. Jos ei lasketa sitä joka ollut jo syntymästä päällä:)

Kaikille paljon plussatuulia ja eikö sovita, että viimeistään jouluna meillä kaikilla on ne plussat!!

Vierailija
75/101 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiainen84............. 2/41.....yk5

Tatjuska............... 6/26-29.....yk14

Roma.................... 7/25-29.....yk13

Viiru....................... 7/26-31.....yk15

Horsmankukka... 13/24-28.....yk5

Tsu-ku................... 17/30.....yk9

EvilGirl................... 17/25-30.....yk3

Lippulainen.......... 23/??.....yk2

Vauva-10.............. 27/26.....yk1

Taide80................ 30/28-30....yk1

Vierailija
76/101 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiainen: pahoittelut tädistä. :(

Tsu-ku: mulla meni esikoisen synnytys niin hyvin, että tavallaan sen takia jännitän mahdollista uutta synnytystä, että tuskin mulla on kahta kertaa niin hyvää tuuria. Mulla synnytys käynnistettiin, vedet meni n. klo 22 jolloin myös alkoivat ekat supistukset ja lapsi oli maailmassa klo 03:18. Ponnistusvaihe kesti 18 min. Sain vain joitakin nirhaumia ja yhteensä kaksi tikkiä jouduttiin laittamaan,kaiken kaikkiaan koko homma oli tosi positiivinen kokemus. Mutta kuten sanottu, toisella kerralla ei taatusti kaikki voi mennä noin nappiin.

ON: Jos nyt ikinä toista kertaa tässä tarvitsee synnyttää.. Meillä tämä sairastelu vain jatkuu, nyt olen itse korvatulehduksessa ja aivan kamalassa flunssassa. Tyttö onneksi on nyt terve mutta mies on tulossa kipeäksi. Vähän tuntuu siltä, että meidän tämän kierron yritykset jää väliin, ei ole jaksanut edes miettiä mitään petipuuhia näin kamalassa olossa. Mutta ehkä se inssi tehdään, torstaina lääkärissä varmaan selviää enemmän.

Plussatuulia kaikille!

Vierailija
77/101 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sitä rataa! No kierto on ainakin normaali ja ei siis ollu ovis tulossa vaan tätsy ja testi vain ehkä jotenkin viellinen.

Eli nyt voi sitten yrittää sitä ovista löytää kun kiertokin on normaali. Taistelin just miehen kanssa, taitaa vituttaa tää täti sen verran et kiukuttelen ja haastan riitaa tahallani sen kanssa!

Nyt olis vielä mahdollista plussata joulun alla, pyrimme siihen!

Vierailija
78/101 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei tainnutkaan täti tulla tosissaan! En tajua. Ehkä toi vuoto olikin taas "seksin jälkeistä" kohtuun jäänyttä verta tai jotain, mutta ei siis menkat alkanutkaan. Ja molemmat testit näyttää negaa...

Argh! Tapahtuis nyt jotain! Tää joo-ei vaarinhoustut leikki ton tädin kanssa alkaa ottaa päähän!

Eli luultavasti kp31.

Vierailija
79/101 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiainen84............. 3/41.....yk5

Tatjuska............... 7/26-29.....yk14

Roma.................... 8/25-29.....yk13

Viiru....................... 8/26-31.....yk15

Horsmankukka... 14/24-28.....yk5

Tsu-ku................... 18/30.....yk9

EvilGirl................... 18/25-30.....yk3

Lippulainen.......... 24/??.....yk2

Vauva-10.............. 28/26.....yk1

Taide80................ 31/28-30....yk1

Vierailija
80/101 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotin jo aikasemmin pitkän tekstin tänne mut eipä se nyt näykään..

Viiru: Ei olla käytetty mitään ehkäsyä sitten esikoisen syntymän eli 02/09. Ennen raskautta söin e-pillereitä jo ihan senki takia kun muuten ei olis menkkoja ollut juuri koskaan. Sit kun pillerit lopetin niin tulin samantien raskaaks. Eli eipä tarvinnu silloin tällälailla yrittämällä yrittää.. Mietin et olisko jostain hormonilääkkeistä apua tähän pitkään kiertoon..pelkään että kohta ne menkat tulee taas pari kertaa vuodessa ja sit taitaa raskautuminen olla aika hankalaa..:(

Tsu-ku: Toista synnytystä oon miettiny sen verran että oliskohan se yhtä helppo kun ensimmäinen. Aika pitkä oli ensimmäinen synnytys, lähemmäs 20h, mutta kaikenkaikkiaan hyvin meni ja olisin ollu valmis synnyttämään vaikka heti uudestaan! :D

Roma: Pikaista paranemista sinne! Taitaa olla aika sitkeetä tuo flunssa nyt..:(

Hyvää loppuviikkoa ja paljon plussatuulia kaikille!