PIKKU2 MARRASKUU
Kommentit (101)
Horsmankukka: pahoittelut tädistä. :( Toivottavasti tämä on nyt se plussakierto!
Tiainen: onnittelut ovisplussasta, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. :)
lippulainen: mulla ne ovistikkujen viivat vahvistuvat myös ovisplussaa kohden. Paitsi joissain kierroissa päivää ennen ovisplussaa se toinen viiva on todella haalea ja sitten seuraavana tosiaan pärähtää vahva plussa. En ole tuosta mitään logiikkaa löytänyt, niin se vaan menee joskus.
ON: tänään on vatsaa nippillut ja sehän tietää mulla tasan yhtä asiaa, täti on tulossa. Ei naurata ei.
Paljon plussatuulia kaikille!!
Horsmankukka... 3/24-28.....yk5
Tsu-ku................... 7/30.....yk9
EvilGirl................... 7/25-30.....yk3
Lippulainen.......... 13/??.....yk2
Vauva-10.............. 17/26.....yk1
Taide80................ 20/28-30....yk1
Viiru....................... 23/29-31.....yk14
Tatjuska............... 25/26-29.....yk13
Roma.................... 28/25-29.....yk12
KirsuTiina............ 29/29-36.....yk6
Tiainen84............. 32/34.....yk4
Mä olin taas hätähousu ja testasin vaikka vasta dpo10. Hyvin haalean haamun sain mutta en uskalla kyllä yhtään iloita vielä kun viime kuun plussakin oli vain kemiallinen.
Uusi testi tehty tänä aamuna ja selkeä plussahan sieltä tuli. Toivotaan nyt että ei ole kemiallinen kuten edellisessä kierrossa.
Horsmankukka... 5/24-28.....yk5
Tsu-ku................... 9/30.....yk9
EvilGirl................... 9/25-30.....yk3
Lippulainen.......... 15/??.....yk2
Vauva-10.............. 19/26.....yk1
Taide80................ 22/28-30....yk1
Viiru....................... 25/29-31.....yk14
Tatjuska............... 27/26-29.....yk13
Roma.................... 30/25-29.....yk12
KirsuTiina............ 31/29-36.....yk6.....plussa 13.11.
Tiainen84............. 34/34.....yk4
KirsuTiina: paljon onnea plussasta. :)
ON: täällä ei käynyt ihan noin iloisesti, tänään testattu selkeääkin selkeämpi nega. Eipä siitä sen enempää, uutta yritystä kohden.
Tatjuska, viiru ja tiainen, mites teillä? Paljon plussatuulia teille ja tietysti kaikille muillekin.
...KirsuTiina plussasta! Toivottavasti on tarttuvaa tuo plussaus :)
Roma, pahoittelut negasta!
ON: tänään otan vikan hormoonitabun ja sen jälkeen menkkojen pitäis lakaa prin päivän kuluessa. Tietysti toivon että näin ei käy :) Kaikki mahdolliset menkka- ja raskausoireet löytyy ja vielä vähän kuviteltujakin päälle....
Plussatuulia kaikille!
Kiitos onnitteluista. En kyllä uskalla ihan kamalasti vielä innostua, mutta jos ihan pikkuisen kuitenkin.
Romalle pahoittelut. Voisihan se vielä plussaksi muuttua...
Mitä tarkoittaa kemiallinen plussa?
Jos plussa on tikussa, niin eks se nyt aina ole oikea plussa?? Eli Onnea KirsuTiina.
ja voi harmi Roma.. onks menkat jo alkanut?
Olen kyl tavannut kavereita, jotka on ollut raskaana, mut plussa tulos on tullut vast tosi myöhään..
Mul on ollu niin kiireinen viikko, ettei oo taas oikeen ehtinyt ajatella ees tätä raskautumista.
Ja esikoinen koettelee 2-vuoden uhmallaan, niin alkaa jo miettimään et pystyykö sitä mahdollista kakkosta ees hoitamaan tässä kaaoksessa.
Ens viikol alkais taas tikutus..
piti lekurillekki soittaa, mut jotenki se jäi kaiken kiireen jalkoihin.. jos ens viikol yrittäis varailla aikaa.
Miten ne tollases yksityisklinikas yleensä sen ensimmäisen kerran tsekin hoitaa, onko jollain kokemuksia? Pitäiskö se alkututkimus ajoittaa johonki tiettyyn kierron kohtaan?
Ja mitä se teidän lyhenne OPD tarkoittaa, tai jokin sinneppäin mikä se nyt oli..
Mun mamma kans välillä vihjailee kakkosesta, mut en mä ota siitä mitenkään nokkiini.. ei se tiiä meidän tilannetta, enkä aio edes kertoa ettei toinen turhaan murehdi meidän puolesta.
Kemiallinen raskaus tarkoittaa sitä kun munasolu hedelmöittyy ja yrittää kiinnittyä mutta ei onnistu siinä. Kiinnittymisyrityksen takia HCG:tä alkaa kehittyä ja sen takia aikaisessa vaiheessa testatessa tulee tikkuun plussa joka nopeasti haalenee ja menkat alkaa. Näin oon ymmärtänyt, korjatkaa jos olen väärässä.
DPO tarkoittaa päiviä ovulaation jälkeen. Days Past Ovulation.
Mullakin ollut tosi kiire viikko, nyt vasta ehdin parin päivän kirjoittelut lukea.
Onnea KirsuTiina plussasta!!
Roma: mä olen kyllä sitä mieltä, että sun testit vielä muuttuu plussaksi, kun meidän piti nyt kimpassa plussata. Sellainen fiilis mulla on edelleen, joten älä nyt petä mua:)
Mites muut piinailijat (tais olla tiainen meidän lisäksi)? Tatjuska jo taiskin kirjoittaa. Mä pidän peukkuja teille!!
ON:täällä mieliala vaihtelee vartin välein. Oireita on ja ei ole, muta epäilen johtuvan niistä lääkkeistä. Meinasin testata perjantaina, jos on vielä tarvetta. Lauantaina on illanistujaiset ja pitää tietää lähdenkö autolla vai en... Jotenkin vaan tuntuu et "miks nytkään kun ei aiemminkaan". No, jos ens viikkoon päästään, niin näin pitkää dpo:ta mulla ei ole ollutkaan herra ties koska.
Oikein hyvää viikonoppua kaikille!
t.viiru, joka ei enää pysy kp-laskuissa mukana
Huomenta kanssasisaret! Uusi viikko on alkanut ja ainakin musta tuntuu etten taida tänään oikein herätä.
Mitäs meidän piinailijoille kuuluu?
Roma: toivottavasti pääsit tänä aamuna testaamaan.
ON:olo on sellainen etten taida päästä testaamaan. Mutta jos ei menkkoja kuulu, niin huomenna taidan tehdä testin (jos en unenpöpperössä aamulla unohda:).
Oikein hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja plussia toivon meille kaikille!!
Voi Viiru, kunpa pääsisit huomenna testaamaan ja sen kauan kaivatun plussan sitten saisit!!!! Kovasti täällä pidän sinulle peukkuja =) Roman kuulumisia odotan myös kovasti!?!
Itse sain tänään Fertestillä bongattua oviksen!Oon ihan innoissani, kun olin jo ihan varma, että kroppa niin sekaisin, ettei mitään oviksia aikoihin kuulu. Nyt siis toivo elää jälleen! Ja illalla puuhiin ja huomenna kans =)
Onnea KirsuTiina plussasta! :)
Tulin kans vilkasemaan onko uusia plussia paukahtanu piinailijoille..:) Tuu Viiru heti huomenna sit kertomaan jos muistat testailla! :D
Mulla oli tosiaan ovis vasta kp 28 joten turha vielä testaillakaan.. Nyt on kyllä muutaman päivän ollu kauhee ällötys..toisaalta on nälkä mut sit ei kuitenkaa mitään tee mieli vaan äklöttää kaikki. Ja edellisyönä heräsin monta kertaa siihen kun käänsin kylkeä niin joka kerta repäs niin kipeesti tuolta munasarjojen kohdalta.. Mutta tosiaan vasta viikko oviksesta joten ei kai ne oireet nyt vielä alkais..huoh.. Hyvää viikkoa kaikille!
täältäkin lippulaiselle onnittelut ovisplussasta!
Mäkin odottelen innolla Roman uutisia. Vaikkakin yleensä tää nettihiljaisuus tietää Roman kohdalla negaa/tätiä. Toivottavasti olen täysin väärässä!
Väärässä olin myös siitä mun ja Roman yhteisestä plussasta, täällä ainakin menkat alkoi ja istun pöydän ääressä aivan äimänä koska kp olis tänään 27 ja mulla ollut jo ajat yli 30. No, uuteen yritykseen vaan nenä pystyssä. Ja lääkekaapin kautta taas:) Pakko oli kyllä mennä nyt jo kun nää kivut meinaa saada mut kaksinkerroin. Voi että on ihanaa olla nainen, varsinkin näin menkkojen aikaan.
t.viiru kp1/?, yk kait 15
Roma.................... 1/25-29.....yk13
Viiru....................... 1/26-31.....yk15
Horsmankukka... 7/24-28.....yk5
Tsu-ku................... 11/30.....yk9
EvilGirl................... 11/25-30.....yk3
Lippulainen.......... 17/??.....yk2
Vauva-10.............. 21/26.....yk1
Taide80................ 24/28-30....yk1
Tatjuska............... 29/26-29.....yk13
Tiainen84............. 36/34.....yk4
Viiru: pahoittelut tädistä. :( Mutta sovitaanko että tämä on se meidän kierto, josta molemmat plussataan?
Eli kuten otsikostakin selviää, täti se änkesi täälläkin kylään, ei onnistunut siis inssi ei. Tuhruttelu alkoi jo eilen mutta tänään aukesivat sitten hanat kunnolla. Ihme juttu tuo tuhru, alkoi vaikka käytin vielä lugeja, eipä ole tuota ennen mulla tapahtunut.
Tsu-ku: mä ajoitin 1. lääkärikäynnin yksityisellä niin, että menkat olivat ohi mutta ovis ei vielä ollut ihan hollilla, taisi olla kp 10. Halusin heti tutkimukset ja hoidot käyntiin, joten mulle tehtiin heti samalla vastaanotolla ultra ja aukiolotutkimus. Sitten höpöteltiin lääkärin kanssa pitkät tovit, sovittiin jatkotutkimuksista ja -hoidoista. Miehen kanssa käytiin siis yhdessä tuolla ekalla käynnillä.
viiru: muutin tuota sun kiertoväliä listaan nyt 26-31, toivottavasti oli ok. Mutta sano vain jos haluat sitä muuttaa. :)
lippulainen: onnea ovisplussasta! :)
Tatjuska: olisiko sulla meille positiivisia uutisia? Voi kun sulle tulis nyt se plussa! :)
Tatjuskalle ja kaikille muillekin paljon plussatuulia!
Roma: on ok noin. Toi sun suunnitelma on hyvä. Tää kierto oli vaan harjoitusta..
Tatjuska: pidän peukkuja sulle, että plussaat tästä kierrosta! Tietysti muillekin:)
tiainen:sullekin pidän peukkuja, vika viikko on kutkuttavin:)
Horsmankukka... 2/24-28.....yk5
Tsu-ku................... 6/30.....yk9
EvilGirl................... 6/25-30.....yk3
Lippulainen.......... 12/??.....yk2
Vauva-10.............. 16/26.....yk1
Taide80................ 19/28-30....yk1
Viiru....................... 22/29-31.....yk14
Tatjuska............... 24/26-29.....yk13
Roma.................... 27/25-29.....yk12
KirsuTiina............ 28/29-36.....yk6
Tiainen84............. 31/34.....yk4