Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKKU2 MARRASKUU

02.11.2010 |

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippulainen.......... 4/??.....yk2

Taide80................ 11/28-30....yk1

Viiru....................... 14/29-31.....yk14

Tatjuska............... 16/26-29.....yk13

Horsmankukka... 18/26.....yk4

Roma.................... 19/25-29.....yk12

KirsuTiina............ 20/29-36.....yk6

Tiainen84............. 23/34.....yk4

EvilGirl................... 24/25-30.....yk2

Vierailija
2/101 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsu-ku: mä en kirjoitellut silloin mihinkään palstalle kun esikoista yritettiin mutta sitten odotusaikana kirjoitin.

Taide: toivottavasti r-testi näyttää pian negaa ja sitten tietysti nopeasti perään taas plussaa. :)

KirsuTiina: tervetuloa! :) Lisäsin sut tuonne esittelyynkin jo, jos haluat täydentää tietoja niin ilmoittele mulle.

ON: inseminaatio on onnellisesti ohi ja meni paremmin kuin hyvin, lääkäri oli hyvin optimistinen. Mulla oli ovis juuri käynnissä ja miehen simpat olivat huippuluokkaa, hyvin liikkuvia oli peräti 92%!! Itse toimenpide oli nopea ja kivuton, joten jännittäminen sen suhteen oli sitten onneksi turhaa. Illalla alavatsa oli kyllä kipeä mutta tänään ei enää ole mitään kipuja. Nyt vaan siten jännätään... Tiedän kyllä että tässä on vain n. 20% onnitusmismahdollisuus mutta onhan sekin jo jotain. :D

Paljon plussatuulia kaikille ja tsemppiä jännäilijöille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti tartti tulla tänne xD

Oi Roma, kuulostaa todella hienolta, paljosti onnea että olis onnistunut

Vierailija
4/101 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roma: Tosi hyvältä kuulostaa sun tilanne nyt! Täällä kaikki peukut ja varpaat pystyssä, että luvassa olisi vieläkin iloisempia uutisia!!!!

Viiru: Kiitos kannustavista sanoista! Heti tuli parempi mieli.

Meillä täällä tänään juhlitaan esikoisen 2v synttäreitä! Kyllä se aika on mennyt nopeasti. Tuntuu, että vastahan oli ihan pieni vauva ja nyt jo niin ison tytön oloinen, kun puhuukin jo täyttä päätä. Itse jotenkin herkällä mielellä, kun muistelee sitä kahden vuoden takaista synnytystä ja pienen ihmisen ihmettelyä.

Vierailija
5/101 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kaikille.

Roma:loistavaa että meni hyvin. Nyt on jännäämistä pari viikkoa. Me ollaan mukana jännäämässä.

Tervetuloa KirsuTiina!

lippulainen: mä niin tiedän ton fiiliksen. Aika menee ihan hirveän nopsaan. Itse tuijottelen tota nelivuotiasta eikä siitä ole kauaa kun sekään syntyi. Voi hurja. Onnittelut vaan synttärisankarille:)

Olikos joku testailemassa? En yhtään muista (enkä nyt avannut toista selaintakaan viereen)

ON:ei uutta, unohdin tehdä ovistestin tänään joten ei mitään oireita siihen suuntaan. Josko huomenna sitten tekis..

Vierailija
6/101 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miten ihmeessä voi olla niin lahjakas että saa suihkussa raapaistuu itelleen ilkeen vekin häppäreiden väliin :o *punainen*

Harmittaa vaan ku tällä hetkellä tiedän et se vähäinen kirkas veri tulee vekistä, mut kyl tää nyt haittaa jonku matkaa tädin tulon seuraamista. *taitava*

Sitte ihmettelen noin muuten ku yleensä menkkoja ennen ollu kauheen kostee olo mut nyt niinku selkeesti limakalvot tosi kuivat? :/

Vierailija
7/101 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos lisäämisestä Roma. Meidän iäksi voi laittaa 42 / 43, paikkakunnaksi pääkaupunkiseutu ja yritys alkanut... mitähän se olis, vaikka 4/10, en tarkkaan muista milloin ihan tosissaan alettiin kun ehkäisyä ei oo ollut esikon syntymän jälkeen. Niin ja esikoinen syntyi 4/09.

Pidän peukkuja kaikille jännäilijöille. Itse en millään malttais odottaa tuonne parin viikon päähän.

Vierailija
8/101 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyä porukkaa? Meillä olis pikku2 haaveissa ensi syksylle. Yritys on aloitettu nyt marraskuussa.

Vierailija
9/101 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät tervetultoivotukset toiselta tuoreelta palstalaiselta. :)

Vierailija
10/101 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,mä en voinut vastustaa kiusausta tulla moikkaamaan vanhoja tuttuja!

Joten Moi kaikki *hali* pidän peukkuja teille kaikille että pääsettu plussapuolelle!

Romalle,iso tsemppi hali ja pidän peukkuja että onnistuu!!!!

ötökkä ja masuasukki

Vierailija
11/101 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusille tervetuloa mukaan!

Roma: tosi hyvän kun sun tilanne etenee ja inseminaatio meni hyvin. Laitan myös peukut pystyyn että plussa pärähtäisi!!! ja tsemppiä piinailuun, nyt jos koskaan piina päivät on varmastikin tosi piinaavia ja pitkiä :)

ON:ei mitään uutta, lähden kohta apteekista hakemaan vähän hormooneja ;)

Plussaisia tuulia!

Vierailija
12/101 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käyn täällä säännöllisesti teidän kirjoituksia seuraamassa ja toivon todella, että positiivia raskaustestejä tulisi!

Tsemppiä ja voimia teille kaikille!!

Terkuin, RoopeReetta ja pikku masuasukki (joka saa olon erittäin huonoksi :/ )

Vierailija
13/101 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa KirsuTiina ja vauva10! Ja kiva kuulla Ötökästä ja RoopeReetasta! Romalle pidän peukkuja! Ja kaikille muillekin tietysti! Toivotaan tänne paljon plussia! Itellä alkaa olla pahin oireitten kyttäysaika taas... Pitäs olla joku aikakone, jolla nämä pari ärsyttävää kyttäysviikkoa sais menemään vaikka minuutissa... Rinnat on kipeät ja jotain tuntuu mahassakin välillä, mutta tätiähän se tietää. Yritän olla kuvittelematta muuta.

Vierailija
14/101 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en kirjotellu millekään palstalle, kun ekaa yritettiin, enkä raskausaikanakaan vielä, vaikka sillon jo luin samassa vaiheessa raskautta olevien juttuja. Kun tyttö oli n. puolivuotias aloin kirjoitella heinäkuussa syntyneitten pinoon, mutta sitä porukkaa ei enää ole kasassa.

Vierailija
15/101 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-10:tervetuloa joukkoon! Toivottavasti sun visiitti ei ole kovin pitkä:)

EvilGirl: joko on testailu-uutisia? Malttamattomat odottaa täällä..

ON:ällistys oli tänään suuri, kun ovisplussa pärähti tikkuun aamulla. Ja kp:t alkaa vielä ykkösellä, vau. Nyt vaan kaikki irti siitä ja parin viikon päästä plussa toiseen tikkuun. Saiskin. No, haaveita pitää aina olla:)

Vierailija
16/101 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

testailtu, jollei täti nyt tule ja maltan odottaa niin la aamulla testaan :D Jos ei malta ni sitte huamen illalla xP

Jotenki niin argh olo, ku tullu nyt muutaman kerran senmosii vihlaisu kipuja alavattaan, ei samanlaisia kuin kuukautiskivut :/ Nehän vois sopia kanssa raskauteen mutta kun ei uskalla oikeen ajatella koko asiaa ku sit jos hehkutan itselleni et varppina tärpänny ni harmittaa kahta kauheemmin jos täti tulee :( Kuitenkin nyt vasta kp 26/25-30

Vierailija
17/101 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iiiks.. ku tunsin jo viillon omassa jalkoovälissä ku luin tosta tapaturmasta.. auts.. kylmät väreet menee ku aattelee..

Mä en malttais oottaa huomiseen, ja ihan varmana menkat taas alkaa heti sen jälkeen kun oon tikkuun pissaillu.

Niin se on menny tähänki asti et maltan ehkä oottaa siihen menkkapäivään ja sit teen testin ja testistä max tunti tai vartti niin jo alkaa menkat.

mut tuleepa rahoitettua tikkutehtaita..

Mul on itseasias nyt yllättävän vähän oireita, tai sit osaan jo pikkuhiljaa tulkita niitä.. aiemmin joka pieru oli jo vaik mikä raskausoire. Nyt tuntuu ettei muutaku pientä menkkakipua ala ilmaantumaan..

Mut huome se sit ehkä taas selviää..

Vierailija
18/101 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun jännittää Tsu-kun ja Eveil Girlin puolesta:) Peukut ja varpaat pystyssä et tärppäis!! Toi tunteiden tulkitseminen on niin puuduttavaa/ahdistavaa/jännittävää/ ja toiveita herättävää samalla et se on välil suoranaista kidutusta!!

ON:Mä oon testeillu ovista mut ei oo vielä ainakaan näkyny! Lähden viikonlopuksi ja alkuviikoksi maalle ja toivon tosiaan et se ei nyt näy tikuissa kun mies jää kaupunkiin!!! jotenkin aattelen et kun viime la. testi näytti viel plussaa ni ei se ovis viikossa tuu...katotaa.

Tiistaina sais jo ovis plussa tullakkin ku oon takasin kaupungissa;) Apua, miten tästä onkin tullu tällästä!!!

Hyvät viikonloput!

Vierailija
19/101 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin et senmottii*huokaus* Täti tuli yön aikana :( Toivottavasti muilla parempaa onnea! :)

Oon vähän ajatellu et pitäiskö itsekkin ruveta tikuttelemaan ovista. Onko kellään kokemusta Prismassa myytävistä ovis-tikuista? Ja mistä yleensä ottaen ostatte tikut?

Oi voi tää on niinku lottoarvontaan osallistuis, kun ei päävoitto tulekkaan ni harmittaa niin vietävisti, mutta onneksi voi osallistua seuraavalle kierokselle :D *sekoilee aamukahvien ja tätien seurassa*

Vierailija
20/101 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut EvilGirl tädistä. Mä olen käyttänyt niitä Prisman ovistestejä ja mulla ne ainakin on toiminut hyvin. Olen niin laiska tilaamaan netistä, joten ostan ne marketista:)

ON:eilen illalla o-testi oli jo himmeämpi, mutta ovis on nyt hyödynnetty. Ja oletettavasti se oikeasti oli, ainakin kivuista päätellen. Huh.

Plussatuulia kaikille! Nyt plussataan kaikki vihdoin oikein urakalla, eiks vaan.