Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku viitsii harrastaa seksiä heti ekana yönä?

Vierailija
16.10.2005 |

Eikö sitä muka mitenkään jaksa odottaa edes siihen seuraavaan kertaan? Tajuatteko, millaisen maineen siitä saa?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitsisi tuhlata aikaani pienimunaisiin ja muuten huonoihin panoihin. Kuullostakoon kuinka julmalta tahansa. Mutta jos seksi ei suju, niin ei mikään muukaan.

Vierailija
22/33 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun halutaan vain yksinkertaisesti seksiä, ei siis mitään muuta. Ja ei se mun mielestäni mitenkään moraalitonta oo jos kyseessä on aikuiset ihmiset ja molemmat haluaa vaan kunnon panon niin miksipä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat nimittäin varsin nuorelta, jos et tiedä ettei mikään parisuhde kestä lopunelämää jos seksi tai mikä hyvänsä osa-alue on ainoa toimiva osa suhdetta.

Vierailija
24/33 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ovatko omat rintasi ja pimppisi ja muotosi sellaisia, että voit vaatia tietyn kokoista munaa?

Mä en voi tajuta sellaisia ihmisiä kuin sinä, en vaan voi.

Vierailija
25/33 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seksuaalikasvatus, moraali, etiikka----millaisen kasvatuksen saitte näillä aluille kotonanne?

Vierailija
26/33 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vastaahan samalla kysymykseen, jonka 40 esitti! Meitä on täällä monta, joita kiinnostaa sinun kaltaistesi ihmisen vastaukset.

Vierailija
27/33 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri asioita! Ensiksi mainittuja minulla ei ole, koska en ole mennyt petiin minkään ahdasmielisen juntin tai yleisen panomiehen kanssa.

Sankyyn ensi tapaamisella olen mennyt muutaman kerran ja aina on seurannut vähintään vuoden seurustelu, ja nyt kymmenettä vuotta menneillään oleva avioliitto!

Vierailija
28/33 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko todella sitä mieltä että jos seksi sujuu, niin suhde sujuu vaikka mikään muu ei suhteessa toimisi? Pelkistettynä vain seksin varaan voi rakentaa toimivan suhteen?! Kuulostaa lievästi sanottuna yksipuoliselta.

Miten seksuaalikasvatuksesi laita? Millaisen kasvatuksen siihen kotoasi sait?

Vierailija
29/33 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis seksuaalikasvatus, moraali, etiikka----millaisen kasvatuksen saitte näillä aluille kotonanne?

Mitä tekemistä tällä nyt on seksuaalikasvatuksen kanssa. Kai tärkein opetus mulle on ollut että muista käyttää kortsua. Ei mulle oo erikseen puhuttu että miten, kuinka monen kanssa tai kuinka monien treffien jälkeen ois hyvä harrastaa seksiä ja vaikka oliskin niin tuskinpa mä niitä neuvoja enää noudattaisin.

Jos molemmat osapuolet on sinkkuja, toimii omasta vapaasta tahdostaan, ja molemmat tietää että kyseessä on vaan yhden illan juttu, mitä epäeettistä irtosuhteissa voi olla? Jonkun mielestä on ehkä moraalitonta, mutta eiköhän se ole kuitenkin näiden ihmisten asia jotka sitä tekee.

Vierailija
30/33 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se että kehoitetaan käyttämään kortsua kerro yhtään mitään kasvatuksestasi. Sehän on vain yksi neuvo, mutta seksuaalisuus niin laaja juttu että kiinnostaa tietää minkälaisia keskusteluita kotonasi asioista käytiin jne...

Vierailija
31/33 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosiaan tullu mieleen jutella porukoiden kanssa mistään seksistä. Eli ei oo mitään kasvatusta. Niinhän se menee, jotta kyllä luonto tikanpojan puuhun opettaa..

Vierailija
32/33 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ilman kasvatusta jääneet ovat alttiimpia löyhempään moraaliin kuin kotonaan kasvatusta saaneet. Eihän kukaan elä tyhjiössä, eli jos kotoa ei oppia saa niin muu ympäristö, kuten kaveripiiri vaikuttaa asenteisiin...tavalla tai toisella. Sinänsä outoa jos vanhemmat laiminlyövät kasvatustaan tuolla tavoin.

Vierailija
33/33 |
16.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä muista että asiasta olis ihmeemmin puhuttu kotona, mutta tosin siitä kyllä on melkoisesti aikaa kun oon asunut kotona; ikää mulla siis on jo melkein 30v. Nuorempana oli itsestään selvää ettei sänkyyn hypätä ihan heppoisin perustein, mutta näin sitä vaan mielipiteet muuttuu. Niin ja sitä paitsi en mä ole sanonut että mä itse aktiivisesti harrastaisin yhden illan juttuja, mutta ymmärrän kyllä niitä jotka niin tekevät.

Mutta noin ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää että mitä teillä on kotona asiasta puhuttu 45?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi