Keksittekö meidän tyttärelle nimen, itseltä loppuneet ideat:
Mitä nimiä olemme miettineet, mutta kuitenkin teilanneet: Vilhelmiina (liian pitkä), Frida (liian läheisellä jo), Amanda (vähän liian söpönen), Pihla (ehkä hieman liian luontonimi..), Fiia (turhan mitäänsanomaton), Verna (mies ei suostu), Alisa (ok, muttei kuitenkaan), Mila (ihanan reipas mutta mies ei innostunut). Julia (miehen mieleen, minä en tykästynyt). Veera (sopivan reipas mutta ei sitten kuitenkaan).
Mitäs sitten..? Kalenteri selattu läpi moneen kertaan.
Kommentit (23)
Melkeinpä jokaista ehdottamaanne nimeä olemme myös miettineet. Tuo Saaga on aika kiva, mutta tuleeko siitä liikaa sen merkitys itsessään mieleen? Saagakirjotukset.. Se vähän häiritsee. Juuli ja Milja kivoja, ehkä vähän liian laimeita. Iiriksestä en pidä, mies tykkäisi.
Milja
Ilona
Viola
Vilja
Fiona
Liina
Hilda
Kiira
Miisa
niin ihana nimiyhdistelmä, että ihan harmittaa, kun en voi enää käyttää:
Hilla Helmi Maria
Olen nyt tosi hankala, mutta Ilonasta en tykkää, mies pitää. Hilla olisi iiihana, mutta mietimme että ihana ehkäpä enemmänkin pikkutytöllä kuin aikuisella jne. Ehkä liian "marjaisa"..? Fiona vähän outo..mitään ei ole vielä täysin kolahtanut.
Mä tykkään Hildasta ja Kiirasta, mies ei. Hän tykkää Siljasta, minusta vaisu.
Vellamo?
Alina?
Entäs nyt vähän harvinaisemmat Seija ja Salme?
Osa saattoi jo tulla aiemmin, mutta laitan mieleen tulleet nyt kuitenkin.
Tinja
Pinja
Aida
Aada/Ada
Viola
Tilda
Telma
Monna
Della
Lilja
Sirkka
Siitä vaan teilaamaan :o)
Hilla, Helmi ja Tilda ovat kaikki ihania. Mutta ovatko myöhemmin kuin pikkulapsena? Mikä teistä kaunein ja mukavin käytössä?
Tiuku
Hilda
Mimmi
Meeri
Helinä
Säde
Ulpu
Anna-Maria
Tuuli
Säde
Sara
Ava/Aava
Sofia/Sofi
Mikaela
Marie, Iira, Kira, Enni, Lumia, Vilma, Sara, Tara, Saana, Meeri, Essi, Karita, Anna, Erika,
Titta, Nea, Mea, Mette, Lilli, Nelli, Nella,
Aamu, Vilja, Roosa, Riina, ..
miellyttäisikö mikään noista? :)
Olisiko Hilla Amanda aivan liian makea nimi? Reipasta kun ollaan haettu. Vai Hilla Vilhelmiina?
Tai jotain ihan muuta..:)
Hilla, Helmi ja Tilda ovat kaikki ihania. Mutta ovatko myöhemmin kuin pikkulapsena? Mikä teistä kaunein ja mukavin käytössä?
Kyllä minun mielestäni Tilda sopii minkäikäiselle vain. Mummoni äiti on ollut Tilda ja jos joskus saisin tytön, hänestä tulisi ilman muuta Tilda.
Pidän kovasti Hilla Amandasta. Myös Pihla on kiva nimi.
Muita ehdotuksia:
Isla Amanda/Aurora/Olivia/Odessa
Taika Teresa
Lotta
Ellen
Liliana
Minea
Mette
Minka
Nämä siis nimiä, joista itse pidän. Myös Pinja on kiva!
Sofia
Emma, Emmi
Ella, Elli
Enni, Enja
Elina
Alina
Anja
Anna, Anni, Annika
Aino
Tea, Teea
Katariina, Katriina, Katja, Riina
Kaari, Karin, Kaarina, Karina/ Carina