Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini soittelee humalassa mulle.

Vierailija
23.10.2010 |

Tosi ärsyttävää ku oma äiti on alkanu soittelemaan kännipuheluita. Sillä on niin tylsää ku itekseen kotona juo et sitte soittelee mulle. Ja kun mä en jaksa sen humalaista mongerrusta niin sit alkaa itkemään.. ja kaikkein vittumaisinta et mulle tulee huono omatunto!! Miks? Äiti on vihoviimeinen marttyyri ollu aina ja saanu mut otteeseensa jo lapsena ( kaikki piti tehdä niin ettei äitille vaan tule paha mieli). Nyt oon tietoisesti lopettanu äitini miellyttämisen, mut tuntuu välillä vaikeelta..

Tulipahan pitkä vuodatus.. harmittaa vaan niin vietävästi!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännissä ei muuten usein soita. Humalassa sopertelee sekin työkaveri ,teki ja sanoi tuota jatätä. Ei niin hirveesti kiinnosta.

Vierailija
2/5 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta tosiaan kuullostaa...äitini soitteli minulle jatkuvasti humalassa, tosin hänellä tylsyyteen juominen muuttui alkoholi ongelmaksi. Nyt äitiä ei enää ole, hän kuoli pois. Kaduttaa että ikinä ajattelin sellaisia ajatuksia että en jaksa kuunnella. Auta häntä, kun vielä voit. Itse kadun että en auttanut tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipahan pitkä vuodatus.. harmittaa vaan niin vietävästi!

Vierailija
4/5 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuule ole lapsen/äidin homma kuunnella kännisen läheisen jorinoita!!!

Älä ap vastaa sille. Jos huomaat puhelimessa että kännissä niin sano että soitellaan huomenna.

Jokanen meistä nro 3 on vastuussa omasta elämästään: se tarkottaa sitä että koitetaan saada oma pää kuntoon ettei tartte soittaa kännipuheluita ja kuormittaa läheisiään.

Läheiset voi kuunnella huolia ja murheita mutta ei me olla mitään terapeutteja.

T. VUOSIA kuunnellut masentuneen ja alkoholisoituneen siskon juttuja, haukkuu kaikkia muita, syyttää kaikkia muita paitsi itseään.

Olen jo luovuttanut: se joko kuolee vanhana tuollasena, kuolee ennenaikasena tai kääntyy uskoon ja saa otteen elämästä.

Vierailija
5/5 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua... Ei ikinä selvinpäin soita, aina kännissä. Luulee vielä, että uskotaan se, että hän on selvinpäin soitellessaan. Lääkitsee alkoholilla omia kriisejään ja ahdistuksiaan ja aiempia traumoja. Vaikea olla avuksi, ite vaan ahdistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan