Paljonko lyhennät asuntolainaa kuukaudessa?
Kommentit (43)
kun minulla o kiinteä kuukausi summa eli laina-aika muuttuu korkojen muuttuessa. Lyhennän lainaa noin 600€+korot 200€/kk. Nettotulot noin 1600€.
se siis miehen kanssa puoliksi. Minä en tienaa käytännössä mitään, mies 2 500 bruttona, nettoa en edes tiedä... persiistähän tämä on :/
Bruttotulot perheessä n. 4000E. Laina-aikaa jäljellä kolme vuotta.
Eihän teille jää elämiseen juuri mitään, jos tosiaan BRUTOSTA puolet vie laina? Eli teille jää elämiseen, asumiseen, vakuutuksiin, autoon yms yms jotain 700 E kuussa?
Eihän teille jää elämiseen juuri mitään, jos tosiaan BRUTOSTA puolet vie laina? Eli teille jää elämiseen, asumiseen, vakuutuksiin, autoon yms yms jotain 700 E kuussa?
mut hengissä ollaan. Hoitovapaa tosin vasta alkanut joten mulla ei ole oikein todellista kuvaa vielä tästä..
mieheni lyhennyksiä en muista, mutta itse lyhennän korkoineen n. 400 €, tulot 2300 €/kk
kolme lainaa (tontti, talon rakennus ja vapaa-ajanasunto), eli 3000e/kk
En tiedä paljonko netto tulomme ovat, mies on yrittäjä eikä meillä ole ns yhteiset rahat. Itse saan 1500e netto/kk.
Asutaan kaiken lisäksi vielä vuokralla 750e/kk, jonka minä maksan.
Tiukkaa on, mutta jospa helpottaa kun talo valmistuu....
mökkilainaa menee 1800 eur/kk. Nettotulot ovat noin 12 000 eur/kk yhteensä.
nettotulot tällä hetkellä noin 3000€. Olen hoitovapaalla ja kun palaan töihin nettotulot varmaan jotain 4500-4700€.
av:n keskituloja...
tulot vaihtelee.. nettona tienaamme noin 2300€ vaihtelu n.200€
nettotulot 1600 + n. 2000. Asumiskuluina lisäksi vesi ja vastike n. 300. Mä äitiyslomalla ja mies myyjä, joten palkka vaihtelee.
lisäksi on muita lukuisia pikku lainoja (auto, pesukone yms) joihin menee kuussa varmaan ainakin 450e yht.
Nettotulot yhteensä n. 4000e (sisältäen lapsilisät) ja perheemme koko on 8 henkilöä.
noin 900e kuussa maksetaan takaisin. laina on 140.000e.
mökkiä varten???
Tyypit ei sit osaa säästää ilmeisesti... Tää on sit vissiin sitä nykyaikaa. KOrkojahan onkin kiva maksella. Voi luoja mitä idiootteja.
Nettotulot tällä hetkellä yhteensä jotain 3000€
paljonko kuukaudessa lainoja korkoineen ja kuluineen maksetaan vai todellakin sitä, paljonko sitä kuukaudessa lyhennetään?