Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä autettiin lähtemään väkivaltaisesta suhteesta MUTTA

Vierailija
01.11.2010 |

jälkeenpäin on huoriteltu ja haukuttu yksinhuoltajia, jollainen nyt siis olen. Jouduin eroamaan monien vaikeiden vaiheiden jälkeen, kun mies oli sairastunut henkisesti ja parantumattomasti ja alkoi olla uhka koko perheelle. Miehen sairastumiseen asti avioliittomme oli hyvä ja turvallinen. Jos olisin jäänyt, olisin laittanut lasten ja oman henkeni alttiiksi. Kertokaa viisastelijat, mikä teki minusta "huoran"?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet aviossa niin olet huono vaimo jos miehesi ei saa seksiä joka ilta.

Jos juot yhden siiderin illalla, niin olet huono "alkoholistiäiti".

Jos olet eroamassa olet heikko persoona joka "eroaa liian helposti".

Jos jaksat yrittää vaikeassa suhteessa olet "luuseri joka ei pysty elämään yksin".

Jos olet väkivaltaisessa suhteessa, etkä ole vielä lähtenyt "kerjäät itse väkivaltaa ja olet syyllinen tilanteeseen".

Jos lähdet väkivaltaisesta tilanteesta, olet "niitä luusereita jotka olivat väkivaltaisessa suhteessa ja jotka eivät osaa valita miehiä oikein".

Kun olet eronnut, olet "munahaukka yksinhuoltaja ja todennäköinen etuuksienkalastelija".

Jos voit huonosti, sinut takuulla haukutaan maanrakoon.

Jos voit hyvin, saat ivallisia kommentteja joilla halutaan pahoittaa mielesi.

t. Täällä jo vuosia hengaillut tarkkailija

Vierailija
2/7 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teit vallan viisaasti kun lähdit. Älä välitä noista haukkujista, sinähän se elämäsi tiedät eikä noi muut. Haukkijilla on itsellään jotain vikaa korviensa välissä.

Itse mietin avioeroa. Meillä ei ole fyysistä väkivaltaa, mutta henkistä, kaikki pitää tehdä miehen säännöillä tai ei tehdä mitään. Mies huutaa ja raivoaa, jos ei saa tahtoaan läpi. Joka pikkuasiasta ja myös lapsille. Kärsin. Elämästä on tullut paskaa ja suunnittelen vain, miten järjestän asiani niin, että ei yh:na tarvitse laskea joka markkaa. Säästän siis vararahastoa ja suunnittelen ostavani miehen ulos. Mitkään puhumiset tai terapiat ei auta, ja mies on myös riitaantunut äitinsä kanssa niin, että puhevälit poikki. Epäilen miehellä jonkinlaista mielenterveysongelmaa, mutta sitähän hän ei itse myönnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huora, munahaukka tms erittäin epäilyttävä ihminen, jakorasia suuntaan jos toiseen, ei voi mitään...

Jonkun vuoden kuluttua, ehkä asia on toisin.

T. kahden yh

Vierailija
4/7 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkuvat yksinhuoltajia. Usean olen kuullut arvostavan ja kunnioittvan yksinhuoltajia. Jopa miesten suusta olen kuullut arvostavia kommentteja. Av-jutut voi jättää omaan arvoona.

Vierailija
5/7 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden ainut tarkoitus on aiheuttaa pahaa mieltä. Hölmöintä tekstiä kirjoittaa se fundamentalistihenkinen (mies?)porukka joka lokeroi ihmiset homogeenisiksi olioiksi jättisuuriin ryhmiin, jopa pelkän sukupuolen perusteella.

Vierailija
6/7 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa eikä rasittaa itseään tuntemattomien nettipersoonien kommenteilla.

Vierailija
7/7 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ne jotka sinua kannustivat lähtemään. Ja eihän täällä tiedetä sinusta kuin raapaisu. Ei passaa ottaa itseensä kaikkia juttuja. Tämä palsta on lähinnä viihdyttävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme