Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saan 9-vuotiaan painon putoamaan

Vierailija
01.11.2010 |

Lapseni tuntuu lihovan silmissä, vaikka kuinka mimimoin herkkujen määrää, aina se jotain löytää. Esim. pakastimesta mansikat (sokeroidut tietysti), kaakaot jne. Pituutta reilut 130 ja painoa ainakin 35 kg. Käy tanssitunneilla useasti viikossa ja liikkuu pyörällä kouluun. Auttakaa ihmiset, miten mä saan tämän painonnousun kuriin. Olen sanonut hyvällä ja pahalla, mutta...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostamaan kaupasta herkkuja. Mutta sen vielä sanon, että en mä voi vieressä katsoa ja olla sanomatta mitään. Pakkohan lapsen on tajuta, et liikasyönti lihottaa. Sit hän loukkaantuu ja sanoo, et no mä en sit syö mitään...hankala tilanne. Isää ei ole. ap

Sinä olet vastuussa siitä, mitä teillä kotona on, mitä lapsellasi siis on syötävänä. Ja sinulta hän mallin saa. Lapsi ei vielä hallitse omia mielitekojaan ja tuossahan tuo selitys jo tulikin...ei isää, itse tulet illalla kotiin ----> lapsi syö yksinäisyyteensä !

Vierailija
22/23 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä paras idea...äiti tekee PAHAA ruokaa :)

Vierailija - 01.11.10 09:54 (ID 11428765)

Lasta ei saa laittaa laihdutuskuurille eikä TUO ainakaan auta, päinvastoin korvaa leivällä yms lihottavammalla puputtamisella sitten ruoan, kun on nälkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sen pakastamisen kestää ilmankin. Opeta lapselle, että napostella voi porkkanaa, kurkku ja mansikoita (sokeroimattomia) vaikka kiloja jos tekee mieli syödä jotain. Tee vaikka valmiita tikkuja jääkaappiin.

Palkitse lapsi pienestäkin onnistumisesta, miettikää yhdessä mikä olisi hyvä palkinto.

Jos ruokavalio on oikein rakennettu, ei tarvita mitään ylimääräisiä välinaposteluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi