Olen lihonut kauheasti mutta vaaka näyttää vain 2kg enemmän!
Olen sairastellut monta kuukautta enkä ole päässyt liikkumaan ja treenaamaan. Olen mielestäni lihonut kauheasti, vyötäröllä on löllyvää joka suuntaan ja istuessa siihen tulee kunnon makkara. Viime vuoden pikkujoulumekot on piukkoja.
Olen 170 ja painan normaalisti 65kg. Ja nyt painan 67kg. Onko lihas korvautunut läskillä? Jos nyt alan treenaamaan käykö niin että paino ei edes laske vaan nousee vielä tästä?!
Kommentit (2)
et paino nousee aluksi. :) Mä olen tehnyt opiskeluajat tosi fyysisesti rankkoja töitä, ja näyttänyt aina kesän lopututa ihan gorillalta. Mitkään vaatteet ei ole menneet päälle ja vaakakin näyttänyt vaikka mitä, vaikka sillä kulutuksella ja rääkillä en takuuvarmasti ole lihonut. Aina, kun koulut alkoi ja liikunta väheni, paino laski ja vaatteet mahtui päälle, vaikka läskiä minussa oli silloin suhteessa varmasti enemmän.
Mut ihan lohdutuksena; muut ei huomaa muutoksia sun kehossa kuin sinä itse, joten ei tarvitse pelätä että sä nytkään näyttäisit lihoneelta. Ei munkaan massaa (jota tuli aikas paljon kuitenkin) huomanneet koskaan muut kuin minä ja ihanainen ex-anoppini. ;)
lihakset ovat kaikonneet ja läski on vallannut alaa. Eli nyt treenaamaan ja tarkkaile vähän ruokapuoltakin.