Mieheni kävi muhun käsiksi väkivaltaisesti
mutta oli mullakin asiaa kun suutuin hänelle ja heitin tyynyn sen päälle. Kaatoi mut selälleen vetämällä hiuksista ja toisella kädellä otti mun tissistä kiinni ja repi siitä kun kaatoi mua selälleen ja tönäs vielä lopuksi.
Mitenhän tämä tulkitsee, on hän ennemkin muhun käyttänyt käsiksi,mutta vain jos molen suuttunut ja heitänyt esim suutuspäissä vettä sen päälle..
Jos mainitsen asioista mm lastenhoidossa esim voisi auttaa saan haistatteluja ja sit pitäis viel antaa sille ja palvella sitä..
Olenko tyhmä kun jään tähän suhteeseen, muuten on ihana mies.. hoitaa lapsen ja leikkii lapsen kansssa,mutta toi lapsenhoito jääkin muuten mulle.
Ehkä lopetan valittamastqa sille ja teen nin kuin hän haluaa...
Kommentit (44)
en aio enää suuttua,yritän olla rauhallinen jos toinen raivoo,seuraan tilannetta minne kehittyy, itse en aio luoda tilanteita enää missä yleensä alkaa menemöään liiallisuuksin, ap aikoo olla rauhallinen ja olla kimpaabtumtta joka vitun pienestä asiasta.
TÄMÄ ON IHAN OK, KUNHAN VAAN MUISTAISIT.
Ap alistuu miehen tahdon alle,ettei vaan tuu riitaa tai kärhämöitä,että ollaan sitten vaan.. mies tehkööt mitä vaan en valita, hoidan kodin,hoidan lapsen ja miehenkin niin kaikki ontyytyväisiä eikä riitoja synny.
ÄLÄ NYT SEKOITA ASIOITA. SE, ETTÄ SINÄ ET HUIDO JA HEITTELE MIESTÄ MILLÄÄN EI MERKITSE SITÄ, ETTÄ SINUN PITÄÄ ALISTUA JA MIEHEN SAADA TEHDÄ MITÄ VAAN.
OPETELKAA PUHUMAAN JA SOPIMAAN ASIOISTA.Ap lakkaa olemasta oma itsensä ja ei näytä tunteitansa ja kaikki on tyytyväisiä!
ETKÖ VOISI NÄYTTÄÄ TUNTEITASI - MYÖS MYÖNTEISIÄ - JOLLAKIN MUULLA TAVALLA KUIN LYÖMÄLLÄ TYYNYLLÄ JA HEITTÄMÄLLÄ VETTÄ PÄÄLLE?
JOS SINÄ OLET "OMA ITSESI" VAIN SILLOIN KUN RIEHUT, NIIN VOIVOI.
Ap
Sinä kyllä aloituksessa kerroit, että mies leikkii lapsen kanssa, ja osallistuu muutenkin mutta sinä enimmäkseen hoidat.
Anna miehelle TILAISUUS hoitaa lasta, mutta ÄLÄ VAADI.
Kyllä minäkin suuttuisin jos mieheni heittäisi suutuspäissään vettä päälleni, ja aivan varmasti heittäisin jotain päin.
Jos sinä olet se joka aloittaa fyysisen kaltoinkohtelun heittämällä miestäsi irtaimistolla tai kastelemalla hänet nöyryyttävällä tavalla, niin minusta kyllä vika on sinussa. Vaikka miestäsi ei sattuisikaan se että heität vettä päällensä, niin se on silti toiseen kajoamista, ja vähintäänkin henkistä väkivaltaa.
Sinulla on omien sanojesi mukaan ihana mies, hoitaa lapsen ja leikkii lapsen kanssa, ja sinä viskot vettä ja tyynyä päälle? Miksi ihmeessä loukkaat puolisoasi siten? Ja sitten vielä vingut kun metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.
Et ole tyhmä kun jäät tähän suhteeseen, vaan olet tyhmä kun et osaa hillitä itseäsi riitatilanteissa.
Vanha ketju, mutta miehenä tuli vaan mieleen että en kauaa katselisi ämmä joka nakkelee vettä kasvoille. Se on yksi alhaisimpia alistamisen osoituksia kuten mm. räkiminen päin naamaa. Naisen on hyvä tehdä mitä vaan sillä verukkeella, että mieshän ei saa koskea fyysisesti!
kiireesti vihanhallinta kurssille!!!!!!!!!!!!