Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kävi muhun käsiksi väkivaltaisesti

Vierailija
01.11.2010 |

mutta oli mullakin asiaa kun suutuin hänelle ja heitin tyynyn sen päälle. Kaatoi mut selälleen vetämällä hiuksista ja toisella kädellä otti mun tissistä kiinni ja repi siitä kun kaatoi mua selälleen ja tönäs vielä lopuksi.

Mitenhän tämä tulkitsee, on hän ennemkin muhun käyttänyt käsiksi,mutta vain jos molen suuttunut ja heitänyt esim suutuspäissä vettä sen päälle..

Jos mainitsen asioista mm lastenhoidossa esim voisi auttaa saan haistatteluja ja sit pitäis viel antaa sille ja palvella sitä..

Olenko tyhmä kun jään tähän suhteeseen, muuten on ihana mies.. hoitaa lapsen ja leikkii lapsen kansssa,mutta toi lapsenhoito jääkin muuten mulle.

Ehkä lopetan valittamastqa sille ja teen nin kuin hän haluaa...

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä heitit kamaa sen niskaan ja se vääns susta luulot pois? Alota ny ainakin sillä ettet käyttäydy häntä kohtaan enää väkivaltaisesti.

Vierailija
2/44 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit kertoa rehellisesti tilanteesta. Oma lähtöni turvakotiin on yksi elämäni parhaita päätöksiä. Älä jää odottamaan että sut hakataa henkihieveriin. Tee oikea päätös teidän kaikkien vuoksi. Voimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sielä oli taas joku mies hakannut vaimonsa kuoliaaksi.

Älä ap jää sinne. En halua lukea sinusta.

Vierailija
4/44 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hakkasi isä kun olin pieni lapsi. En tiedä miksi hakattiin ja niin kovasti, kauhistuttaa muistellakin kuinka pahasti ja millä välineillä. Isäni ei ollut alkoholisti eikä mielisairas, muuten vain "kasvatti". Kenellekään ei saanut kertoa. Vuosia myöhemmin ajauduin väkivaltaiseen suhteeseen, jossa pahoinpideltiin usein. Itse en lyönyt koskaan.

Pääsin tuosta suhteesta ja tajuisin miksi siitä oli niin vaikea irrottautua, isäni loi sen pohjan jo lapsuudessa.

Enää en suostu väkivaltaiseen suhteeseen ja vei

2-3 vuotta ennen kuin pystyi suhteeseen miehen kanssa ja näin painajaisia. Nyt väkivallaton mies, vaikka ei olekaan tossukka.

Älä jää katsomaan kovin kauaa tuollaista.

Vierailija
5/44 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummallakin syynsä/vikansa. jos haluat hoitaa asian kuntoon niin pariterapiaan puhumaan asioista.

Vierailija
6/44 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en haluaisi lähteä tästä suhteesta,rakastan kuitenkin toista jollain tavalla. Jakaikki pitää miehenäni hyvänä miehenän. Parasta n ku en ärsytä ketään, mutta mun luonne on aika tulinen,tekisi mieli alistua toiseen tahtoon jotta toinen ei suuttuisi,mutta silti pokkuroin ja mieheni ei kestä sitä kun en alistu vaan hallitsen tilannetta.

Mut kyl tää syö luottamusta..jos tilanne olisi toisin, olisin lähtenyt vetää juu ja tehnyt ilmoutuksen....

Ap

Vierailija
7/44 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö kenenkään muun mielestä AP:ssa ole omaakin vikaa koska kuitenkin aloittaa tappelun? Eikös sen miehen pidä lähtä sinne turvakotiin koska ei koskaan tiedä millon heitetään vedet naamalle tai mitä muuta vaimo saakaan käteen sillä hetkellä kun "tulistuu"?

Vierailija
8/44 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyynyllä heittäminen on ihan eriasia kuin miehesi käytös! Et sinäkään tyynyllä saisi heittää, mutta normaali mies ei sen jälkeen käy naiseen käsiksi vaan yrittää selvittää asian keskustelemalla tai poistuu paikalta hetkeksi selvittämään ajatuksensa.

Vierailija
9/44 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi tyynyillä tai millään muullakaan heittely ole tervettä eikä sallittua ja ei tietenkään miehenkään käytös.

Ja ap turhaan puolustelet itseäsi tulisella luonteella. Vaikka olisi tulinen luonne, niin suuttumusta voi purkaa sallitummallakin tavalla.

Ei oma miehenikään mikään rauhallinen tossukka ole, vaan tämän tästä hiiltyy, mutta menee sitten itsekseen autotalliin tms. purkamaan raivoaa. On kyllä joutunut opettelemaan noita parempia keinoa lapsten syntymien jälkeen, kun ei se ääneen sadattelu ja kiroaminen lasten kuullen ole oikein hyvä juttu. Minua kohtaan ei ole koskaan käyttäytynyt aggressiivisesti ja harvoin suuttuu edes minulle (suuttumiset liittyvät yleensä työasioihin yms.).

Mies murtaa jalkansa ja kätensä noin kolmesti vuodessa. Onneksi on löytänyt oivallisen purkukeinon. Lyö ja potkii autotallin betoniseinään. Nyt miehellä on ranne murtunut kahdesta eri kohtaa.

Eilen tuskastui kun ei saanut ananaspurkkia auki ja alkoi takomaan päätään seinään. Nyt hänellä on pää aivan sininen. Ihme ettei kuhmuja tullut.

Naureksin halveksuen tuolle ananaspurkki dilemmalle. Voiko aikuinen mies olla tosiaankin niin heikkomielinen, lähes apinan tasolla, että suuttuu, kun ei saa purkkia auki?

:D

Vierailija
10/44 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin baarista kotiin viiden jälkeen, ja tiesin et jospa hetken saisin nukkua ennen kuin poika herää,kysyin mieheltä kun poika heräsi voiko syöttää et saisin vähän nukkua,ei suostunut syötää kun halusi nukkua itsekin, mä sit kysyin monta kertaa eikö olis mahdollista,alkoi siinä sit rähjäämään, meni hermo heitin tyynyllä sitä, suuttui siitä ja teki just noin mitä alussa ,jonka jäleem otti pojan ja meni syöttää kun oli ekana käyny käsiksi.

Mä itkin koska mua sattui ja poikakin oli levoton tilanteen johdosta,mies pyysi multa anteeksi ja lupas että ei tee uudestaan ja se tissistä repiminen oli vahinko.

Eilen keskustelimme tapauksesta, tapaus sattui sunnuntai aamuna,ja mies oli epäillyt että petän häntä kun tulin viiden aikaan, selitin sille mitä oli tapahtunut,en ollut tavannut ketää miestä, olimme pilkkuun saakka ja oli pitkä taxijono,mies kertoi eilem että hänelle oli tulel tunne että petän ja oikeesti jouduin vakuuttelemaan että en ole pettänyt.

Mitähän tästä tulee?

Ap

Kuka äiti tulee aununtaina 5 aamul baarista ku tietä että lasta pitää syötä????? Idiotti! Sun vika ku mies löi sua, kuka idiotti heitä vihaista miestä tyynyllä tai vedellä? Älä tuu tänne itkemään, ku omapas syys!

Vierailija
11/44 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt tätä kohtaa.

Vierailija
12/44 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naureksin halveksuen tuolle ananaspurkki dilemmalle. Voiko aikuinen mies olla tosiaankin niin heikkomielinen, lähes apinan tasolla, että suuttuu, kun ei saa purkkia auki?

:D

Vaikka jokaisen purkin olenkin saanut auki niin kyllä muutaman ananaspurkin kohdalla on tullut sellanen olo että kumpihan voittaa, purkki vai mies... Annetaan vähän respektiä niille purkeille jossa se vetokieleke on sulautunut siihen kanteen kiinne eikä sitä saa kynteä repimättä ylös.

Vierailija
13/44 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chisu - Sama nainen

videon loppu on aika karmea...

t. ei ikinä enää

Vierailija
14/44 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka millä miestä mut sit kun mies puolustautuu nii heti suututaan...erikseen on semmoset hemmot jotka lyö avutonta naista mut taidat olla itsekkin äkki pikainen?

Vierailija
15/44 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen teki: Nainen heitti tyynyn miehen päälle

Mies teki: Kaatoi mut selälleen vetämällä hiuksista ja toisella kädellä otti mun tissistä kiinni ja repi siitä kun kaatoi mua selälleen ja tönäs vielä lopuksi

Mitä tapahtunut aikaisemmin: hän ennemkin muhun käyttänyt käsiksi,mutta vain jos molen suuttunut ja heitänyt esim suutuspäissä vettä sen päälle.

Siis jos nainen heittää tyynyn, on mun mielestä OK, jos mies heittää tyynyn takaisin. Jos provosoi, voi toinenkin provosoitua mutta ei saa olla agressiivisempi.

Kun seuraavalla kerralla taas heität tyynyn tai jotain pienempää (jos nyt enää uskallat), voi mies lyödä sua vaikka keittiöveitsellä.

Lopeta pahan kierre ja lähde. Mies hoitoon. Ei ole normaalia. Me kaikki opetamme lapsillekin, että jos pienempi ärsyttää toista, ei isompi saa kostaa täydellä voimallaan. Sama pätee parisuhteeseen.

Sinä ärsytit kyllä mutta sillekin on varmasti oma syynsä. Miehesi reagoi siihen sairaalla tavalla. Itsekin saatan heittää suutuspäissäni miestä joskus tyynyllä mutta mieheni maksimissaan heittää tyynyllä takaisin. Se on normaalia, miehesi käytös ei.

Vierailija
16/44 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla sun ei tarvi heittää tyynyä tai vettä, riittää jo tuhahdus kun on mies repimässä sulta hiuksia päästä ja hakkaamassa päätä lattiaan...

Ja jos haistattelee niin lähde nyt, ei se mikään "muuten on ihana mies" ole.

Itsekin olin tuollaisen "muuten ihana mies" -miehen kanssa. Haistatteli, dissasi, hylkäsi, kulki miten tahtoi, lopulta hakkasi pari kertaa.

Pakko oli lähteä kun meinasin kuolla. Silti itkin vielä puoli vuotta että "kun oli muuten niin ihana mies".

Jälkikäteen mietin että mitähän se ihana sitten olikaan. Se haistattelu, hylkääminen, tunnekylmyys, väkivaltaisuus, seksin vonkaaminen ja välillä seksiin pakottaminen?

Olihan hän kivakin, tietysti välillä. Toi kukkia, käytiin reissussa, juteltiin mukavia, katsottiin telkkaria. Mutta katso edellinen kappale. Oliko siltikään "muuten mukava mies"? EI OLLUT

Vierailija
17/44 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä kyllä neuvon että muuttaisitte asumuseroon.

Eri asunnoissa nukkuessa ei tule yömyöhällä tyynynviskelyitä ja omaan kotiin pääsee pakoon jos toinen alkaa väkivaltaiseksi. Siis jos pääsee pakoon... :/ Sori.

Mutta teillä molemmilla on tulinen luonne ja miehesi käyttää raaempaa väkivaltaa. Yhtälö ei ole toimiva ja teille tulee vielä pahempia yhteenottoja tulevaisuudessa.

Ja minäkin ennustan että miehesi voi aloittaa "matsin" jatkossa ilman sitä tyynyäkin. On sairaan mustasukkainen, ensinnäkin, ja perustelee sillä sinun pahoinpitelyäsi.

Vierailija
18/44 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi veli oli tulossa kahville kesken pahoinpitelyn. Kuuli äänet rappukäytävässä ja ketteränä miehenä tuli parvekkeen kautta sisälle ja pisti exän levyiksi ja antoi vähän extraa kivusta ja särystä.

Silloin pelkäsin todella. Ex oli mukiloinut minua tauotta noin 15 min. Räki, heitteli tuolella päin, potki minua kuin koiraa. Moukaroi alakoukuin kylkiin ja niskaan. Olin varma että nyt lähtee henki. Lapset ulvoivat omassa huoneessaan.

Kaikki lähti siitä kun ex oli kuullut sivusuhteestani. En vieläkään tiedä aikoiko hän tappaa minut, varmasti aikoi. Onneksi veli tuli ja auttoi. Ilman veljeä en olisi nyt tässä.

Ap sinuna lähtisin ja äkkiä. Tuollaiset miehet odottavat oikeaa raivokohtausta ja sitten se hengenlähtö on lähellä. Ex oli muuten juuri näitä "muuten mukavia miehiä"...

Vierailija
19/44 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavaroiden heittely täyttää kyllä sen rikkomisen tunnusmerkit.

Itse en tosin jäisi siitä suuttumaan, yksi kerta riittäisi. Laskisin miehenä AP:n menemään antamaan jollekin muulle avokämmentä ja heittelemään tavaroita.

Vierailija
20/44 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin baarista kotiin viiden jälkeen, ja tiesin et jospa hetken saisin nukkua ennen kuin poika herää,kysyin mieheltä kun poika heräsi voiko syöttää et saisin vähän nukkua,ei suostunut syötää kun halusi nukkua itsekin, mä sit kysyin monta kertaa eikö olis mahdollista,alkoi siinä sit rähjäämään, meni hermo heitin tyynyllä sitä, suuttui siitä ja teki just noin mitä alussa ,jonka jäleem otti pojan ja meni syöttää kun oli ekana käyny käsiksi.

Mä itkin koska mua sattui ja poikakin oli levoton tilanteen johdosta,mies pyysi multa anteeksi ja lupas että ei tee uudestaan ja se tissistä repiminen oli vahinko.

Eilen keskustelimme tapauksesta, tapaus sattui sunnuntai aamuna,ja mies oli epäillyt että petän häntä kun tulin viiden aikaan, selitin sille mitä oli tapahtunut,en ollut tavannut ketää miestä, olimme pilkkuun saakka ja oli pitkä taxijono,mies kertoi eilem että hänelle oli tulel tunne että petän ja oikeesti jouduin vakuuttelemaan että en ole pettänyt.

Mitähän tästä tulee?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme