Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

####KOLMOSTEN marraskuu####

01.11.2010 |

Tässäpä teille uusi pino.. Täällä masentaa menkattomuus ym niin paljon, että taustailen ainakin siihen asti, kunnes saan hormoonitestitulokset..

Katsellaan sitten.

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

VENNI, millä testillä/testeillä olet testannut? Toivotaan, että plussasi on ja pysyy plussana.

Itse olen miettinyt Vennin tavoin, että kuinka pitkälle ja kauan tätä jaksaa jatkaa,tämä kun vie mennessään. Onhan se kivaa, kun on jotain mitä tavoitella, mutta jos ne tavoitteet ovat niin kaukana saavuttamattomissa?! Itse en usko, että lähden lääkäriin tämän vauva-asian suhteen. Jos ei kiertoa seuraamalla tärppää, niin sitten ei. Se on minun kohdallani tarkoitettu sitten niin.

t. yhä raskaudesta haaveileva mamma*3, kp26/33, yk2

Vierailija
102/108 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että se plussa siitä vielä vahvistu, ei kannata vielä heittää toivoa menemään :) Vähän apealla mielellä vaikuttaa täällä oltavan. No, eipä tännekään mitään kovin hyvää kuulu. Järkyttävä virtsatientulehdus pukkasi päälle :/ Eli terveyskeskukseen tästä sitä on lähdettävä viemään näyte että saisi lääkkeet. Eilen illalla oireisiin auttoi vesilasillinen jossa oli teelusikallinen ruokasoodaa, greippimehu, puolukkamehu sekä omenaviinietikka. Yön sain nukutuksi mutta aamulla oli oireet taas päällä.

Ei ole vähän aikaan näitä vaivoja taas ollutkaan, inhottava tauti, plaaaaah.

Plussia toivon tähän pinoon nyt pian lisää!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tutun kuuloisia fiiliksiä teillä. Toivottavasti Vennin plussa tosiaan vahvistuu siitä! On varmaan turhauttavaa, kun plussia tulee mutta ne ei vahvistu. Turhauttavaa on myös se, että koskaan ei pääse edes testaamiseen asti, kun täti ainakurvaa paikalle...Täällä mennään myös "luomusti" eli lääkäriin tämän vauva-asian takia ei lähdetä. Nyt on siitä erilainen kierto, että valkovuotoa on tullut järkyttävän paljon oviksen jälkeen. Mitään muita tuntemuksia tai outouksia ei ole. Tsemppiä naiset kaikille! T.Wilpuri yk8

Vierailija
104/108 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli valkovuotoa on nyt tullut enemmän oviksen (odotetun sellaisen) jälkeen. Muita oireita ei sitten tähän hätään olekaan. Mitä nyt se laatta meinasi eilen aamulla tulla, kun ruokin kissat (ole sen verran karmean hajuista ruokaa), niin ja tänä aamuna, kun pesin hampaat. Lämmöt on 36, eli ei nousseet (tai noh, oli mulla viime viikolla vielä tuollaiset 35,7).

Tilasin mammaksi.fi -sivustolta herkkiä liuskatestejä ja niiden olisi pitänyt kaiken järjen mukaan tulla tänään, mutta ei. Taitaa postinkantaja pissiä niihin ihan ite...grrr..

Että tämmöistä täällä, pakkasen keskellä.

mamma*3, kp 26, yk 2

Vierailija
105/108 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä Apteekin omilla olen testannut. Tänä aamuna ei ollut määräajassa kuin niin haalea viiva, että jos ei olisi tiennyt katsoa, niin näkemättä olisi jäänyt. kun tulin töistä, niin oli kuivunut ja näkyi hyvinkin vahvana. ohjeessa vaan sanotaan hyvin selvästi, että määräajan jälkeen voi antaa väärää plussaa. Joten se siitä. Pitää loppuviikosta ostaa kai uusi. Outoa on tällä kertaa se, että oireet tuntuvat. Hmmmm.

Mutta kyllä sen pitäisi parissa päivässä vahvistua, oli tilanne mikä hyvänsä. Huomiseen siis "armonaikaa".

-Venni, jolla nyt vähän omanapaiset ajatukset, anteeksi siitä.

Vierailija
106/108 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne tuli tällainen apteekin omalla tässä iltapäivällä:

http://s191.photobucket.com/albums/z146/Koralli73/yK10/?action=view&cur…

Jokohan tuohon uskaltaisi luottaa? Enpä taida vielä kumminkaan odotuspuolelle uskaltaa. Vaikkakin paljon nopeammin on nyt testiviivat vahvistuneet kuin noissa kemiallisissa raskauksissa. Ei auta kuin odottaa ja toivoa nyt parasta.

Plussatuulta myös kaikille muillekin!

Koralli kp 27/n. 27-28 dpo 13-14 yk10

107/108 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi Koralli mun mielestä jo plussa on! Vennille kanssa varovaiset onnittelut plussasta! Nyt peukut pystyyn, että pysyvät matkassa mukana!

Tein aamulla itse apteekin testillä, joka oli positiivinen. Tulos tuli aika lailla välittömästi, mutta se viiva oli aikasta haalea, ehkäpä aavistuksen haaleapi kuin sulla koralli! Mietityttää vaan kun nyt jo n. 20 pävää oviksesta niin luulis jo olevan hiukan vahvempi viiva!?! Saas nähä siis miten tässä käy.

Kahdesta ekasta lapsukaisesta testailin Clearbluella, joka oli silloin halvempi kuin apteekin testi (ainakin meidän apteekeissa)ja niihin tuli jo selkeä plussa näillä päivillä.

nila

Vierailija
108/108 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussaahan pukkaa oikein rytinällä! Venni, Koralli ja nyt Nilakin, peukutetaan kovasti, että kaikilla plussat säilyy! Ja kun se plussajuna nyt vihdoin saatiin meidän ketjuun niin hypätään kaikki kyytiin;)

Nila, älä vielä huolestu plussan haaleutta...mullakin kuopuksesta näkyi plussa tosi myöhään ja kaikki oli ok! Esikoisesta taas pärähti heti selvä viiva. Yksi alkuraskauden keskenmenokin on takana ja siitä tuli heti vahva viiva. Ei näistä tiedä...

Mamma*3, on meillä muutakin yhteistä kuin runsas valkovuoto(heh...), kissat nimittäin! Mulla ei tosin mitään oksureaktioita ole kissanruuista tullut;)

Päätinpä pitkästä aikaa laskea noi päivät eli nyt on 19/27-28 ja yk 8. T.Wilpuri