####KOLMOSTEN marraskuu####
Tässäpä teille uusi pino.. Täällä masentaa menkattomuus ym niin paljon, että taustailen ainakin siihen asti, kunnes saan hormoonitestitulokset..
Katsellaan sitten.
Kommentit (108)
mä en noista ovistesteistä tiedä kun en oo koskaan käyttänyt, mut onko ne 100pros. varmoja? Meinaan et monilla oon kuullu et oviksen aikaan ois tullu hiukan verta. Mullakin oli nyt tosi paljon pidempi kierto mitä normaalisti, kun yleensä aina on sen tasan 28 päivää. Ja voihan se ovis olla myöhemminkin, ei niistä koskaan tiiä :)
Mä en viitti ees noita testejä ostaa etten ala enempää jännäilemään. Onhan siinä sitten ne kiinnittymis yms jutut mitkä voi mennä pieleen. jos nyt koittas ottaa ihan rauhallisesti kun tuo stressi ja jännäily sitten taas saattaa vaikuttaa siihen raskausplussaa, näin mä ainakin kohdallani uskon.
eleanora
Isot isot pahoittelut eleanora! Olin ihan varma, että sulla olisi kääntynyt plussaksi : (
Mulla ei myöskään ole antaa apuja tuohon ovistesteilyyn, kun ei niistä suuremmin kokemusta.
Miten saaralah onko täti pysynyt loitolla? Toivotaan, että sulle tipahtaisi se plussa bd
Eilispäivän jänskätti koko ajan ihan kaameasti, kun koko ajan pelkäsi, että nyt se täti sit kuitenkin tulee. Olo on ollut ihan sellainen, että olisi alkamassa, mutta on pysynyt poissa : )
Väsymys ja öllöällö olo on saapunut seuraksi, mutta kummasti nuo saa vaan hymyilemään.
Nyt kaikille plussia, plussia, ovisplussia ja raskausplussia niin päästään tuonne odotuspuolelle!
Jännäilen täällä teidän kaikkien puolesta ja pidän peukkuja!
MM rv4+1
Negatesti eilen. Tosin ei aamupissasta, mutta tässä vaiheessa sillä ei kai pitäisi olla enää merkitystä. Kaikki saamani plussat on näkyneet jo varhaisessa vaiheessa, joten eiköhän tältä kuulta ole jo peli menetetty. Menkoistakaan ei ole tietoa, harkitsen Terolutien aloittamista tähän kiertoon, että saisi menkat taas käyntiin. Ne joskus määrättiin mulle menkkojen käynnistykseen, kun synnytyksen jälkeen menkat ei alkaneet. Kohta ne jo vanhenee, joten kai ne voisi käyttää pois.
Toivottavasti kaikki sujuu hyvin mammamonsterilla, paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa sulle.
Ja toivottavasti lisää plussia tulisi!
Saara kp 34/28
Enpä nyt tiiä, mitä tämä oikein on. Eilen siis piti olla laskennallinen ovis. Tulkitsin tekemiäni First Signal -testejä. Mikään ei näyttänyt vahvaa viivaa, mutta eilen aamulla ja iltapäivällä oli selkeä viiva, mutta illemmalla ei sitten oikein enää mitään. Ja joo, olen hurahtanut, kun pitää testata 3 kertaa päivässä.
Noh, tänään en sitten enää testaa, enkä tästä kierrosta muutenkaan.
Verenvuodosta, se on lisääntynyt. Töissä tuli pikkuhousunsuojaan sellainen 3cm*1,5cm läntti, pyyhkiessä paperiin tuli reippaasti verta ja jokunen hyytymäkin.
Eilisestä on nippaillut oikeaa nivusta, liekö sitten jotain tapahtuu siellä puolella.
Yritin lukea tuosta ovulaatiosta ja verenvuodosta. Itsellänikin on joskus tullut kesken kierron verta jonkin verran (kuten nytkin), tosin en ole koskaan sitä oikein mihinkään yhdistänyt. Nyt "lukeneena" osaan yhdistää sen mahdolliseen ovulaatioon, mutta että tässä runsaudessa?
Onko raskauden suhteen peli siis menetetty, kun verta tulee noinkin, että ihan hyytymiä ja reippaasti paperiin, kuten kuukautisten heikoimpina päivinä?
mamma*3 kp 21/33, yk2
Oman navan kuulumisia taasen.
Gynellä kävin ja sain siis terot (10pvä) aloittamaan menkat. Lisäksi sain metforemit tasoittamaan sokereita ja PCO:n, joka siis todettiin tänään. Edellinen gyne sano, että hyvältä näyttää, parempi tutkimus osoittikin sitten ihan jotain muuta.
Nyt siis noilla mennään ja pidetään vähän hiljaiseloa vauvan suhteen, näillä sokeriarvoilla on kuulema insuliinihoito tulossa jos raskaudun. Mies oli heti, että hoidan itteni eka kuntoon.
Mymoosa: Voimahaleja sinne, toivotaan että saat hoidettua itsesi pian kuntoon. Tosi ikävää tuo PCO, mun parilla keverilla myös mutta silti ovat raskautuneet ennemmin tai myöhemmin:)
mitäs Adaralle kuuluu? oletko jo testaillut?
Tänne ei mitään uutta, kuukautiset nyt tuntuu "normaalimmilta" kuin viimeksi. En tiedä voiko kuparikierukan poiston jälkeen olla myös jotain että kroppa jotenkin "palautuisi". Onhan sieltä kuitenkin otettu jotain pois ja viime kuukautiset oli todella runsaat. nyt tuntuis olevan sellaset kun muutenkin ilman ehkäisyä on olleet. Eli nyt vaan odotellaan niiden loppumista:)
Tänään ollaan lasten kanssa ulkoiltu vaikka aika paukkupakkanen onkin. Metsässä käytiin kävelemässä ja saatiin posket punaisiksi:) kotona vähän leivottii ja siivoiltiin. Onneksi saa ajatukset johonkin muualle niin ei tarvi murehtia kokoajan sitä että täti taas tuli kylään. Jotenkin oon ajatellut että jos kerran ennenkin on kolmesti raskautunut, niin kyllä se sieltä vielä onnistuu kun aika on:) pitää yrittää ajatella positiivisesti vaikka olenkin luonteeltani pessimisti.
En ole huomannut, onko täällä aiemmin ollut juttua että miten helposti ootte aikaisemmilla kerroilla plussanneet? Ja miten paljon viime raskaudesta on aikaa?
Mulla esikoinen 5v (täyttää ensi vuoden alussa 6v). lopetin e-pillerit 2003 keväällä eikä mitenkään yrittämällä yritetty. Ajateltiin, että TJT-periaatteella mennään. Alussa käytettiin kondomia (inhoan niitä:D) ja joskus loppuvuodesta 2003 jätettiin sekin pois. En tiedä miten kauan meni että kierto palautui kunnolla tuon pillereiden lopetuksen jälkeen mutta keväällä 2004 se plussa sitten tuli ja esikoinen syntyi 2005:) Imetyksen jälkeen ei kerinnyt tulemaan kuin yhdet menkat ja aloin kummastelemaan kun välillä tiputteli ihan vähän verta mutta ei kunnon menkkoja kuitenkaan. tein sitten raskaustestin n. 2kk imetyksen jälkeen ja plussaa oli. Tiputteli jatkui ja varasin ajan ultraan. Siellä sitten toddettiin etä on kohdunulkoinenraskaus ja jöin heti sisälle. Seuraavana päivänä leikattiin ja kotiin pääsin parin päivän päästä. HCG:tä seurattiin viikon välein joka vaan nousi ja nousi. Munatorveen oli jäänyt istukkakudosta ja siihen sain solumyrkkyä. Se oli jotain ihan kamalaa. Piti jaksaa olla pienen vauvan kanssa kotona ja kivut oli aivan hirveät. Solumyrkyn jälkeen kuitenkin HCG laski(tähän kaikkeen meni melkein 2kk) ja lääkäri kehotti odottamaan yhdet kuukautiset. Niitä ei kuitenkaan ehtinyt tulla kun tein taas raskaustestin ja positiivinen oli:) Toinen lapsi syntyi 2006. Synntyksen jälkeen mulle siis laitettiin kuparikierukka joka oli muuten hyvä mutta runsaat kuukautiset ja hiivatulehdus.kierre alkoi. Nelisen vuotta ehti kierukka olla ja samantien kun se poistettiin, poistui myös hiivaongelmat!!
Nyt siis vajaa 2kk oltu ilman ehkäisyä.
Tulipas pitkä tarina. No, nyt mentävä nukkumaan että jaksaa huomisissa tenteissä:)
eleanora kp2/28-?
En ole huomannut, onko täällä aiemmin ollut juttua että miten helposti ootte aikaisemmilla kerroilla plussanneet? Ja miten paljon viime raskaudesta on aikaa?
v. 2002 marraskuussa jätin pillerit pois, joulukuussa 2002 olin raskaana ja esikoinen syntyi syyskuussa 2003. Lähtöpaino 90kg, ikää 27.
v. 2005 heinäkuussa ajattelimme, että tulee jos tulee ja jätimme ehkäisyn pois, mutta emme sen kummemmin alkaneet laskemaan pupuiluja. Syyskuussa 2005 olin raskaana ja kuopus syntyi kesäkuussa 2006. Lähtöpaino 99kg, ikää 30.
Pituutta varressa on 166cm, eli aika tuhti täti olin molemmissa, nyt vielä tuhdimpi.
Mua henkilökohtaisesti ottaa pattiin se, että aina puhutaan ylipainosta ja raskaaksitulon vaikeudesta. Omakohtainen kokemus vain on toinen. Lähes kaikki normaalipainoiset tuttavani ovat kärsineet jossakin vaiheessa raskaaksitulon vaikeudesta. Jos ei esikoisen kohdalla, niin vähintään sen toisen. Sanoinkin miehelleni, että mä olen joku luonnonoikku, kun olen raskautunut varsin helposti (saas nähdä tämä kerta).
VERENtulo on loppunut. Nyt on ihan kirkasta "tavaraa". Kokeilin illalla kohdunnapukkaa ja oli tosi tosi ylhäällä, hyvä, että edes yletyin näillä nakkisormillani. Onko teillä tapana tarkastella omia napukoitanne ja mitä ne teille kertovat?
Olen tuota lämpöä yrittänyt kans tiirata, en oikeaoppisesti kielenalta ja ennenkuin nousen sängystä, vaan ihan aamusta kuiten ja välillä iltapäivästä. Lämmöt eivät ole nousseet. Ilmeisen yksilöllistä tämäkin, mutta muistelisin, että aiemmissa raskauksissa lämmöt olisivat olleet koholla. En kylläkään muista mistä lähtien.
Iltapäiväfiilistelyjä tähän samaan viestiin. Kävelin töistä kotiin ja nappaili alamahasta oikealta, samalta puolelta mistä tuntui ovulaatiotyyppistä juilintaa. Tämä nappailu vain oli enemmän keskellä. Toiveajattelua kenties, mutta tuntui olevan samantyylistä, mitä on ollut aiemmissa raskauksissa, tosin eihän sitä vielä voi olla. Eihän?
mamma*3, kp 22, yk 2
Meillä esikoinen tärppäs ekasta yrityskierrosta, junioriin niitä yrityskiertoja tarvittiin jo 21 ja apuna oli clomit ja luget.
Nyt aloitettiin helmikuussa 2010 yritys ja siitä lähtien on tärpännyt joka toisessa kierrossa, eli tähän mennessä neljä kertaa, kaikki on mennyt heti alussa kesken.
Joka toinen -tahti jatkuu, koska tein eilen taas plussatestin. Ei ole suuria odotuksia tästä viidennestäkään plussauksesta. Tosin pakko kai sen on joskus onnistua? Toivon, että onnistuisi nyt, mutta en osaa vielä oikein innostua. Katsellaan nyt miten tämän raskauden kans käy.
Koralli kp 23/n.27-28 dpo 9-10 yk10
Mymoosa: Voimahalit myös sulle! Ikävältä kuulostaa, että nyt tuolossa jonkin mittainen yrityksen tauko teille, mutta kuten totesit on tärkeätä hoitaa itsensä ensin kuntoon ja sitten vasta jatkaa yritystä. Ja jospa se plussa siten tärähtää nopeammin kun on oma kroppa kunnossa.
Myös eleanooralle pahoitteut tädistä:(
Korallille nyt kovasti tsemppiä, toivottavasti nyt pysyy pikkuinen mukana! Onko teilä noita kekenmenoja tutkittu milläään tavalla? Ois varmasti ainakin syytä yrittää selvitellä toistuvien keskenmenojen syitä ja jos niille jotain voisi tehdä.
Meillä esikoinen tärppäsi kolmannesta kierrosta ja ehkäisynä oli pillerit tärppiä ennen. Toka sai alkunsa heti ensimmäisestä yrityskierrosta vaikkin vielä imetin esikkoa. Ehkäisynä oli kondomi. Olin varautunut silloin pidempään yrityksen ;) Saas nyt sitten nähä miten tässä kolmannen yrityksessä käy... Nyt menossa neljäs kierto. Nyt taitaa menkat olla vissiin myöhässä (nyt kp 34/28-30), testiä en kuitenkaan ole uskaltanut osataa pihi kun olen :D. Ovis oli tässä kierrossa myöhässä, joten sen vuoksi en testiä ole vielä tehnyt. Mulla monesti oviksen ja mekkojen väli on se 16 päivää. Eilen meinasin Cittaerista ostaa, mutta ajttelin, että se on turhaa, jos ne menkat vaikka alkaa yön aikana tai tänään, tai huomenna... Lämmöt oli aamulla edelleen hieman koholla 36.8 ja rinnat aika arat. Lämmöt ennen ovista yleensä 36.0 tietämissä. Yritn laskea, että oiskohan nyt oviksesta nyt 16-17 päivää? Joten odottelen vielä ainakin tämän päivän. Tietääkö muuten joku, että miten noi markettien testit toimii, pitääkö olla menkat myöhässä, vai näyttäisikö jo oikean varman vastauksen? Entä pitääkö ne tehä aamupissasta? Vai pitäisikö hakee oikeen apteekista?
mä ainakin sain eilen jo Prisman Pregcheckillä plussan vaikka oviksesta vain 9-10 päivää. Tosin plussa muodostu hitaasti mut tuli kumminkin. Sulla näyttäisi jo varmasti noilla dpo:illa. Pregcheck on mun käsittääkseni saman valmistajan kuin nk. Apteekin raskaustesti, eli pitäs olla luotettava vaikka markettitesti onkin.
Mä keväällä ku sain ekan keskenmenon niin soitin vaan neuvolaan ja sanoivat ettei tarvi käydä näytillä. Joten mulla ei ole siitä virallista todistusta, että olisin ollu raskaana. Toisen km jälkeen kävin yksityisellä, mut ei se edes ultrannu mua, anto vaan clomit. En tiedä lasketaanko tuo viralliseksi käynniksi, ehkä.
Kesällä oli puhdas kemiallinen, niin hailuja plussatestejä että menkat kerkis pian alkaa, joten sitä ei varmaan olisi ehdittykään lääkärissä todentaa.
Syyskuussa sit raskaus eteni rv 5+0 ja ku alkoi vuotaa niin tarvitsin työpaikalle poissaolotodistuksen (oli semmoinen erikoispäivä) joten menin yksityiselle taas ja pääsin hänen lähetteellään polille jossa km todettiin. Siellä sanoivat, että kyllä tutkimuksiin pääsen, kun noita virallisesti todettuja km:ja on enempi. Eli tyhmyydestä sakotetaan ku en keväällä tajunnu mennä todentamaan keskenmenoja. Mut en silloin tajunnnu, että näitä tulis monta, ku ei aiemmin ole tällaisia ollut.
Joten ainakin yksi ja jopa ehkä kaksi keskenmenoa pitää vielä kärsiä (ja käydä sit aina lääkäris näytillä) niin sit kait pääsen tutkimuksiin.
Meinasivat polilla kyllä, että kun kaksi lasta jo on eikä keskenmenoja aiemmin ole, niin tämä johtuu todennäköisesti iästä (olen 37v) eli munasolut vaan alkaa olla niin vanhoja ja suurin osa jo huonokuntoisia, eli tarvii vähän onneakin nyt, että sattuis hyvälaatuinen munasolu hedelmöittymään.
Nyt iski eilen illala flunssa päälle, pää ja kurkku kipeä, lihakset särkee, iho kosketusherkkä, lämpöä n. 38. Väkisinkin mielessä pyörii, että kuumeen tarkoitus on potkia pöpöt pois, potkiikohan siinä samalla nyt pikkusintinkin...testailla ei nyt kannata, ku juon koko ajan kuumaa juotavaa. Pitää nyt kattoa parin päivän päästä ku kuumeilu loppuu, että mikä on tilanne, onko viivat vahvistuneet vai ei.
Koralli kp 24/n. 27-28 dpo 10-11 yk10
Joten ainakin yksi ja jopa ehkä kaksi keskenmenoa pitää vielä kärsiä (ja käydä sit aina lääkäris näytillä) niin sit kait pääsen tutkimuksiin.
Voi, että Koralli73,kun en muista linkkiä, mutta tässä vasta luin että tutkimuksiin pitäisi päästä, jos on yrittänyt yli ½ vuotta ja ikää on yli 35. Muussa tapauksessa yrityksen keston pitäisi olla se vuosi. Myös useat keskenmenot olivat yksi syy tutkimuksiin pääsylle. Kannattaisi varmasti kysellä ja ehkä vähän vaatiakin tutkimuksiin pääsyä, jos tämä raskaus ei jaksa kestää loppuun asti.
Varovaisesti kuitenkin onnea plussasta ja kaikki peukut ja isot varpaat ylös, että tämä olisi sitten se raskaus, mikä tosiaan menisi ihan loppuun asti!!
ON: Ei mitään. Iltalämmöt 35,7. Heti herättyä 36,3 , mikä on oikeastaan se mun normilämpö. Illalla koitin KNaa ja oli tavoittamattomissa.
Kahvi maistuu (aiemmin etoi pelkkä haju ja meillä ei pystynyt kahvia keittämään ollenkaan mun raskauksien aikana), tosin en muista missä vaiheessa tuli tuota hajuherkkyyttä.
Muistaako kukaan omalta kohdalta?
Uskon, että ei tässä raskauduttu olla, toivo sen sijaan on iso. Eilen höpöttelimme miehen kanssa nimistä. Oletusarvona on, että tämä lapsi olisi se prinsessa ja tietysti tytön nimiä mietimme.
Onko teillä nimiä mietittynä/haaveiltuna?
Nyt pitäisi alkaa siivoamaan ja laittamaan vähän joulujuttuja esille - onhan huomenna jo ensimmäinen adventti. Menee tämä aika niin nopeaa!
mamma*3, kp23, yk2
Täällä on kaikki peukut ja varpaat pystyssä teidän puolesta!!!
Siis koralli73 paljon paljon vauvaliimaa sulle ja toivotaan Nilalle ja mamma*3 molemmille nyt plussatuulia ja täti pysyköön lomilla : )
Mulla kanssa tuo kahvi jossain vaiheessa molemmilla aiemmilla kerroilla ruvennut tökkimään, mutta toistaiseksi ainakin vielä maistuu, kun en sitä ihan kohtuuttomasti kittaa.
Kaikille muillekkin ketä en muistanut erikseen mainita niin kovasti plussatuulia!!!
MM rv4+4
Oli pakko tehdä tänään testi, vaikka tiesin jo etukäteen tuloksen - tyylipuhdas nega.
Seuraavan testin pitäisi sitten jo näyttääkin jotain, jos on näyttääkseen - aattelin tehdä sen suomen 93v päivän kunniaksi eli 6.12.
Luin eilen illalla poikien vauvakirjoja. Olin kumpaankin kirjoittanut, että tiesin jo ennen testiä olevani raskaana. Nyt ei tosiaan ole sama fiilis, ja pelkään pahasti tietäväni täten jo tämän kierron tuloksen. Töiden kannalta olisikin parempi, jos tärppi osuisi joulukuulle, mutta toive vauvasta nytheti on suuri.
MAMMAMONSTERI, miten sulla lähti lämmöt nousemaan, kuinka pian ovulaatiosta? Mitkä ovat nyt?
Omia lämpöjä: ei poikkea normaalista. Enää ei tosiaan nippaile mahassa. En muista miten aikaisin aiemmista raskauksista alkoi nippailu.
mamma*3, kp 24, yk 2
Piipahdan vaan ihan nopeasti. :)
Paljon onnea mammamonsteri! :)
Varovaiset onnittelut Koralli. :) Paljon tarraliimaa mukaan.
Minulla on edeleen nenä tukossa.. :( Vai johtuisikohan tästä pakkasesta. Miunlla on siis talvella yleensä myös allerginen nuha. Pakkasta on kyllä nyt riittänytkin täällä etelä-Suomessakin.
Minä odottelen ovista, luultavasti osuu ensi viikon sunnuntaille tai sitten on vasta maanantaina. Miehelläkin on ollut jo yli viikon ajan flunssa, joten täytyy yrittää sitten jotenkin osua ovispäivälle (ei monena päivänä jaksa putkeen). Ajattelin, että jos yritettäisiin vielä pari kuukautta ja sitten siirrytään tjot:iin jos ei ala tärppäämään.
Käytiin tänään ELMA-messuilla.
Plussatuulia!!!! bdbdbd! ++++
Kp 7/26-31
Mammamonsterille onnittelut!!
Eleanora, pahoitteluni tädin tulemisesta :( Kurja juttu.
Viime kerrasta onkin vähän aikaa. Lukemassa kyllä olen käynyt. Tässä välissä on ollut kuopuksen 1v. synttärit ja kuumeilut. Nyt olen itse flunssassa ja olo on aika kaamea.
Menkat siis alkoi, vaikka epäilin oisinko ollut raskaana. Taisi se kuvotuskin enteillä vain tätä flunssaa. Nyt alkaisi olemaan kriittiset päivät käsillä eikä sänkypuuhat kyllä huvittaisi yhtään. Kaipa se vain on yritettävä jaksaa jos sen kolmannen lapsen haluaa.
Miten usein heiluttelette peittoa oviksen aikaan? Itse olen kahden edellisen raskauden aikana yrittänyt joka toinen päivä olla liikekannalla makkarin puolella. Esikoinen tärppäsi heti ensimmäisellä kertaa ja kuopus neljännestä kierrosta heti kun lopetin imettämisen. Esikoisesta muuten plussasin hääpäivän aamuna ja seuraavana aamuna oksensinkin jo hääsviitin tarjoaman luksusaamiaisen :)
Adara kp 11/31, yk1 (varsinainen yritys alkaa vasta nyt kun mies viime kerralla löi kapuloita rattaisiin neljä päivää ennen oletettua ovista)
mamma*3, en itse asiassa tajunnut lämpöjä mitata vasta ennenkuin tunsin niitä kiinnittymiskivuiksi olettamiani kipuja. Eli se oli seitsemän päivää oletetusta oviksesta ja silloin oli 37,2 ja siitä lähtien on pysynyt siinä 37-37,2 tuo lämpö.
Meillä ollaan koitettu mennä samalla lailla kun teillä adara eli joka toinen päivä tai joka kolmas vähintään. Esikoinen tärppäsi heti ja niin myös kakkonen heti kun luvan sai tulla.
MM rv4+5
Tänne on tullut paljon juttua sen jälkeen, kun olen viimeksi käynyt! On kyllä tarinat ja nimimerkit ihan sekaisin, joten parempi olla kommentoimatta sen enempää...
Meillä on sama juttu kuin muillakin eli oviksen aikoihin on puuhailtu joka toinen päivä silloin, kun mies on paikalla. Nyt viikonloppuna oli ovis ja mies ei ollut paikalla, joten todennäköisyys onnistumiseen on todella pieni...mutta jännätään nyt silti;)
Meillä esikoinen tärppäsi heti mutta kuopusta tehtiin jo melkein vuoden päivät. Siihen mahtui yksi keskenmeno väliin. Nyt tätä kolmatta on kuumeiltu reilu puoli vuotta. Tosin aika huonosti mies on ollut paikalla oviksien aikoihin, joten kovin nopeaa tärppäämistä en ole odottanutkaan...Noi lämmöt on mulla ollu aika hyvä merkki raskaudesta. Ne on pysyny yli 37 heti oviksen jälkeen aina siihen asti, kun raskaus on todettu. Sen jälkeen ei ole tullut mittailtua enää. T.Wilpuri yk8
Menkat oli ihmeen lyhyet, ei kestänyt kun 4 päivää. Sillon vielä kun oli kierukka, oli aika runsaat ja kesti aina viikon!
Nyt uuteen yritykseen siis :)
Meillä heilutellaan peittoa aika usein, joka toinen päivä noin, ilman ovistakin.
eleanora kp6/28-30 yk2
(vaihdoin tuon kierron 30:neen kun nyt viimeksi oli pidempi)
...taustalta terveisiä...
Kolmas haalea plussa tänä vuonna, joka ei vahvistu. Nyt tänä aamuna oli ihan haalea, vaikka lauantaina oli jo jotain tikussa. Korallin kanssa taitaa olla meillä vähän sama tilanne. Ikää mäkin mietin, kun ei tämmöstä oo aiemmin ollut.
Mietin parhaillaan, että kävisikö lääkärissä, voiko tälle jotain. Tai pitäisikö vaan asentaa kierukka takaisin ja jatkaa elämää. Onhan se oikeasti ihan hirmuisen paljon saatu, kun on 2 lasta.
Voihan rotta, on aika tylsä olo, kun ehti taas jo toiveet herätä. Mutta kyllä ton plussan pitäisi kahdessa vuorokaudessa vahvistua. Nyt vaan oottelen tätiä.
Anteeksi apeus tällä kertaa.
-Venni kp 33/31 yk 10, ehkä viimeinen.
Mä en tiiä missä oikein mennään. Olen tänään tikuttanut aamulla ja nyt iltapäivällä ovista (first signal - testillä), tänään kun pitäisi olla the hetki. Mutta ei mitään, haaleaa ja vaaleaa vaan. Testit eivät ainakaan näytä ovista.
Ei siinä mitään, ovishan voi olla vasta tulossaan, ei tämä kierto ole niin kirkossa kuulutettu ja määrätätty, että se aina tasan 33 päivää olisi. Noh, asiaa hämmentää tässä vielä se, että vessakäynnin yhteydessä paperiin tuli hitusen verta. Mistä ihmeestä tuo veri nyt tähän tulee (emättimestä tai kohdusta tietty, mutta miksi?!)? Niin ja se ei ollut mitään ruskeaa tuhrua, vaan ihan punaista verta.
Ei ymmärrä pieni pää ei, voisko joku yrittää selittää..:/
mamma*3 kp 20 / yk 2