####KOLMOSTEN marraskuu####
Tässäpä teille uusi pino.. Täällä masentaa menkattomuus ym niin paljon, että taustailen ainakin siihen asti, kunnes saan hormoonitestitulokset..
Katsellaan sitten.
Kommentit (108)
Olen nyt pitänyt hieman palstailutauko, olen kuitenkin välillä aivan nopeasti käväissyt lukemassa kuulumisianne. Tauko on tehnyt mielestäni hyvää ja välillä melkein meinannut uohtaa kaikki vauva toiveet :D
On mukavaa huomata, että, joukkoomme on ilmestynyt muutama uusi kuumeilija
On: täällä oli aluksi ovis tässä kierrossa hakussassa, mutta usokosin sen ollen joko kp 15 tai 17. Kp 15 oli kivut ja limat (sori), mutta vasta kp 18 lähti lämmöt nousuun, joten ota tästä nyt sit selvää :) Nyt kp 27 ei oireita niin mitään näkyvissä :/ Noi kp:t kin oli äsken pakko kalenrterista tarkistaa :). Kuukutisia myöhäisen iksen vuoksi odottelen ensi keskiviikolle tai perjantaille ja testejä en aio ennen pe käyttää.
Nila
Ovulaation tikuttamisongelma, eli olen nyt tässä kierrossa yrittänyt saada kiinni ovulaation. Testinä CB. Vielä ei ole tärpännyt ja jäljellä on enää yksi testi (onnistuin säheltämään yhden testin piloille).
Oletettu ovulaatiopäivä on 24.päivä. Olisiko minun järkevintä säästää tämä yksi testi tuohon päivään, testata 23.päivä vai miten?
Meillä on kova tyttöralli nyt menossa, tuo linkki, minkä aiemmin tänne laitoin, antoi selkeät päivät tytön tekoon ja niitä nyt ollaan yritetty hyödyntää.
Ei ole menkat vieläkään alkaneet eikä edes oireita nyt että ois alkamassa ja testi näyttää edelleen negaa. Mitä ihmettä? Kiertto on ollu aina päivälleen säännöllinen.
eleanora kp29/28
Mikä ihana rauha! Lapset päiväunilla, mulla kuppi kahvia ja pala suklaata. :)
Ei voi muuta sanoa, kun että onneks on niin hirvee kiire koko ajan, ettei ehi miettiä mitään vauva-asioita. Mamma*3 metsästeli ovista, en tosiaan osaa siinä kyllä auttaa mutta toivottavasti löytyy. bd Ja Korallille toivon ihan OIKEETA tärppiä tällä kertaa, sua on kyllä piinattu jo ihan riittävästi. :/ Ja Kahen pojan äitille jaksamisia, tosi ikävän kuuloset kivut sulla on. :( Endo on kyllä tosi viheliäinen tauti, ja sit vielä jos toivoo vauvaa niin hoitokin on sit "vähän" hankalaa. Mä niin toivoisin sulle sen plussan. Ja tietysti kaikille muillekin.
Eli tänne ei kuulu mitään muuta kun opiskelua vaan, sellasta perus tenttisumaa ennen joulua... Jouluna aion pitää oikeen kunnon loman enkä oo menossa mihinkään töihin. I-HA-NAA. Pari, kolme viikkoa pitäis vielä jaksaa tsempata, sit voi antautua löpöhousuille, romaaneille ja suklaalle. :)
Tsempit kaikille! t.VM
Jospa se plussa sieltä tulis. Ei mullakaan kummastakaan noista kahdesta ole plussaa näyttänyt vielä tossa vaiheessa. Toivotaan parasta! :)
seuraavaksi testailla. Voihan olla ettei se plussa vielä näy mutta sitten taas pyörii mielessä että jos joku onkin pielessä (tulipas runollinen lause. Rinnat on arat edelleen eikä ole yhtään sellanen olo että ois menkat alkamassakaan.
Milloin sulla VadelmaMama on plussa aikaisemmista raskauksista näkynyt?
Tämä päivä menee opiskellessa, perjantaina on kolme tenttiä. Täytyy yrittää pitää ajatukset nyt tenttikirjoissa:)
eleanora kp 30/28
Ovis tikutettu tänään aamulla (maanantai 22pv) Eilen aamulla touhuttu.
Mulla on viikonloppuna verenpaineet ollu vähä matalana. Varsinki yläpaine ja syke normaalia matalammalla. Yläpaine on ollu 103-107 ja syke ollu 45-56. Normi leposyke ollu 55-60. Nytki mittasin verenpaineen ja samalla sykkeen ku en oo ollu yhtään paikallaan. Täytyy seurailla noita vielä.
Mamma*3: kävin kahtoon tuon sun tekstissä olleen linkin kahtoon ja kirjauduin itekki sinne. Onko sulla pitäny paikkaansa noi ovispäivät? Mulle tuli aika hyvin ku tänään ekan oviksen tikutin ja oli vaaleen vihree tällepäivälle. En tiä uskaltaisko tänään vielä touhuta vaikka oliki sydämmet vielä keskiviikonki päällä.
Täti yllätti tulemalla (alkamalla) jo tänään.. Oodotin koko ajan kipuja, mutta niitä ei tässä kierrossa juurikaan ollut, onneksi. Eli huomenna varmaan alkaa kp 1 (vuoto nyt vielä niukkaa). Viime torstaina tunsin kyllä kovan krampin ja pistelyn kohdun puolella (8 päivää oviksesta) ja luulin sen olevan kiinnittymiskipua, tai ainakin toivoin (kiinnittymisyritys?). Mutta ei sitten ollutkaan. :( Flunssa kai sekoitti kierron. Edelleen siis nuhaisena ja nenä tukossa. :/
Minä jään nyt taka-alalle pariksi viikoksi. Pitää saada vähän aikaa ajatella. Kaipa tässä jotenkin vielä pari kuukautta jatketaan, mutta siitä eteenpäin en tiedä. Mutta kyllä tämä vaan alkaa jo kypsyttää. :-( Tulen välillä lukemaan mitä teille kuuluu.
Kovasti plussaonnea teille kaikille!!! :)
Kp 27/27-31
Mamma*3: kävin kahtoon tuon sun tekstissä olleen linkin kahtoon ja kirjauduin itekki sinne. Onko sulla pitäny paikkaansa noi ovispäivät? Mulle tuli aika hyvin ku tänään ekan oviksen tikutin ja oli vaaleen vihree tällepäivälle. En tiä uskaltaisko tänään vielä touhuta vaikka oliki sydämmet vielä keskiviikonki päällä.
Eli tosiaan olen tikuttanut 17. päivästä lähtien, CB:n digitestillä. Pelkkää ympyrää on toistaiseksi näyttänyt. Muutkin nettilaskurit antavat saman ovispäivän, aion huomenna kokeilla testata, jos ei hymynaamaa näy, niin kait sitä sitten pitää marssia apteekkiin ja ostaa lisää testejä. Mä haluan saada oviksen kiinni.
Tuulikello: Niin ja sullahan on vielä hyvät pojantekopäivät menossa, että ei muuta kuin hommia vaan ;)
mut on aika huono olo tällä hetkellä, niinku pahaa tekis...Vai tekeeköhän mielikuvitus vaan tepposia? oon aamusta asti odttanut jos ne menkat alkais mutta eipä oo alkanut eikä siltä tunnukaan.
Voihan tuo pahoinvointi johtua liiasta lukemisestakin.
eleanora
2pojanäidille suuren suuret
halirutistukset. Voihan kurjuuden kurjuus... Miks se idiootti täti ei nyt tajunnut pysyä vihdoin ja viimein poissa?! Mä niin toivon, että teillä jo onnistais.
Mammamonsteri: koskat menaat testailla, vaikuttaa lupavilta noi sun oireet siitä kiinnittymisestä :)
Adara: Mites sun testailut?
eleanora: ehkä se plssa sieltä tulla pärähtää mutaman pävän päästä :)
Mamma*3 ja Tuulikello: millaiset ne ovis sivut on? Hieman käväsin kattomassa niitä, mutta mulla aika tönkkö toi englanti, joten en ainakaan vielä sinne kirjautunut;) Onko helppolukuista? Miten se toimii. Muakin kiinnostaisi ne tyttö- ja poikavauvan tärppipäivät ;)
On: täällä tänään 28/28-30 eilen illalla rinnat kipeytyivät aavistuksen, ja alavattalla juilii välillä, joten voipi olla ne menkat tuloillaan. ke tai viimeistään pe pitäisi siis menkkojen alkaa oviksen perusteella. Tuhruvuodot eivät vielä onneksi ole alkaneet, niin kuin monessa muussa kierossa lähi kuukausina. Muita oireita ei pienoisen rintatuntemusten lisäksi juurikaan ole, kuin, että tänään aamulla meinas näkkäri tökkiä pahemman kerran, jotenkin maistu niin voimakkaalle!?! Mut kahvi kyl puolestaan maistui oikeen hyvälle ;)
nila
Mamma*3 ja Tuulikello: millaiset ne ovis sivut on? Hieman käväsin kattomassa niitä, mutta mulla aika tönkkö toi englanti, joten en ainakaan vielä sinne kirjautunut;) Onko helppolukuista? Miten se toimii. Muakin kiinnostaisi ne tyttö- ja poikavauvan tärppipäivät ;)
Ne sivut on tosi helppolukuiset ja tajuiset. Kirjautuminen on yksinkertaista. Saat valittua kieleksi suomen, joten saat oman kalenterisi suomeksi, tosin Ä ja Ö-kirjaimet on kysymysmerkkinä, mutta teksti silti luettavaa. Siellä voi valita yrittääkö tyttöä tai poikaa tai ylipäätään vauvaa vai välttää raskautta. Periaate kuitenkin on, että seksiä 2-3 päivää ennen päivää ennen ovista, jos haluaa tyttöä ja poikaa sitten touhutaan päivää vaille oviksen, ovispäivänä ja päivää jälkeen oviksen.
ON: Mä sitten en malttanut ja tein sen vikan ovistestin. No, kuten arvata saattaa, ei tullut hymynaamaa. Huomenna on kaiketi pakko mennä apteekkiin ja ostaa jotain testintynkää sieltä - tahtoo tikuttaa oviksen!!
Eilen aamulla tein kuuden aikaan sen testin aamupissasta. Rupesin lukeen käyttöohjeita uusiksi ni oli ettei kannata tehä aamupissasta ku voi antaa väärän plussan. Siinä oli vahva plussa. Nyt tein aamulla uusiksi ni tuli haalea plussa.
Mamma*3:kokeillaan vaan niitä tyttöjä. :) Mut eiköhän siinä ollu tänäänkin tytön kohalla. Täytyypä tänään kokeilla, jos tohtii. Mies kyl sanoo et sielät tulee kuitenki poika. No yrittää saa.
Ne sivut oli kyl helppolukuiset. :) Onko kukaan kuullu testistä jolla voi raskausaikana testata kumpi tulee? Luin täältä vauvan keskustelusta et joku oli tilannu jenkeistä ja tehnykki. Täytyypä ehtiä se keskustelu ketju ja kahtoo jos ne ois jo synnyttäny ni tietäis pitikö testi paikkaansa. Kaikkee sitä onkaan :)
2poj@näidille pahoittelut!!!
Eleanoralla ainakin kuullostaa hyvältä tuo paha olo : ) aika koomista kyllä sanoa, et paha olo olis hyvä juttu : D Mites nila etkös säkin kohta voisi testata?
Vissiin kierrot suunnilleen samoissa meillä kolmella kun mulla olisi nyt huomenna kierron eka päivä, mutta mutta mä kai voisin nyt sitten olettaa, että täti jättää tänne tällä kertaa tulematta. Eilen nimittäin tuli sitten se plussa testiin kun en malttanut keskiviikkoon odottaa. Oireet ollut niin selkeitä ja olo melko varma, että nyt on tärppi käynyt.
Nyt varmaan ensi viikko ainakin menee vielä varovasti hymyillen, että onkos tää nyt mahdollista : )
Kovasti puhallan plussatuulia tästä eteenpäin ja toivotaan, että päästään pian kaikki tuonne odotuspuolelle!!!
Täällä varmaan taustailen ainakin jonkun aikaa ennenkuin sinne uskallan siirtyä.
MM
Onko kukaan kuullu testistä jolla voi raskausaikana testata kumpi tulee? Luin täältä vauvan keskustelusta et joku oli tilannu jenkeistä ja tehnykki. Täytyypä ehtiä se keskustelu ketju ja kahtoo jos ne ois jo synnyttäny ni tietäis pitikö testi paikkaansa. Kaikkee sitä onkaan :)
Mä luin kans siitä testistä. En tosin kuollaksenikaan muista mistä sen ketjun löysin. Siinä moitittiin testin kallista hintaa ja sitä, että se näyttää herkemmin poikaa kuin tyttöä ja jos tyttövärin siihen saa, testi todennäköisemmin näyttää oikein kuin pojasta.
Tällainen tuli vastaan:
http://www.vau.fi/Teemat/Teemakategoriat/Poika-vai-tytto/Kotitesti-selv…
Ihana juttu:)
Entäs muut, joilla jännät ajat käsillä, joko on testailtu?
Mä en vieläkään oo uskaltanut tehdä uutta testiä. Sunnuntaina oli negaa ja huomenna olisi sitten jo 4 päivää kuukautiset myöhässä. Jokahan aamulla uskaltais testailla uudelleen?
Tahtoisin vaan päästä tästä epävarmuudesta eroon.
Plussia täältä kaikille:)
eleanora kp 31/28
Toivottavasti eleonora nega muuttuisi plussaksi.
ON: Itsekin toivon oman negan pian kääntyvän plussaksi, nimittäin ovisnegan. Tänään mies haki apteekista first signal -testejä. Oli muuten helppo tehdä ja tulkita. Niin ja tosiaan näyttää edelleen negaa. Ovulaatiolaskureiden mukaan huomenna pitäisi olla ovulaatiopäivä, joten kaiken järjen mukaan pitäisi olla tänään jo arvot koholla ja testi positiivisena?! Voisiko olla niin huonoa onnea onnea, että tästä kierrosta ei ovulaatiota edes tulisi?!
Täällä selviä pms-oireita, menkkoja yhä vaan odottelen. Loppuviikosta testi näytti negaa, joten odottelu vaan jatkuu.
Saara kp 33/28
En tiedä mikä ihme mun kiertoa vaivaa. nytkin tulee (kuten viime menkkojenkin aikana) sellasia hyytymiä kuin runsaissa kuukautisissa yleensä.
Päätin että lopetan tän stressaamisen kokonaan, jos pystyis olemaan ajatelematta koko vauva asiaa.
Masentaa kun oireetkin oli niin selvät :(
Parempaa onnea teille muille.
eleanora (eli onko se nyt sitten kp1 kun menkat tänään alkoi??)
En oo vielä sen negan jälkeen testaillut. Odotan jos se täti kuitenkin tulee käymään. Vielä ei oo tullut, mut kyllä tän päivän aikana vielä ehtii.
Jotenkin on sellanen olo et kuiteskin ne sieltä taas tulee :/ Mutta odotellaan.
Tänään on miehen firman pikkujoulut ja mennää sinne kaksin syömään:)
Plussia kaikille!
eleanora