Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pankkikortti vanhenee eikä enää uusita:

Vierailija
31.10.2010 |

Suosittele uutta maksuvälinekorttia.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tökkii usein ja pahasti

Vierailija
2/32 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii todella hyvin joka puolella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli uusintaa pitää itse pyytää.

Vierailija
4/32 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei oo electroninkaan kanssa ollut mitään ongelmia vuosiin

Vierailija
5/32 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toimii käytännössä samoin kuin pankkikortti, paitsi että pitää laittaa automaatissa eri aukkoon.

Vierailija
6/32 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli uusintaa pitää itse pyytää.

Vierailija
7/32 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähettivät kortin

Soitin toissapäivänä kun sain pankista tiedotteen asiasta.ap

Vierailija
8/32 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankit luopuvat kokonaan niistä vanhoista siruttomista pankkikorteista.

Jos lähinnä pankkikorttia olevan kortin haluat niin se on sitten Visa Debit, joka velottaa tiliä yhtä nopeasti. Erona Electroniin että sillä voi maksaa usein vaikka electronilla ei, koska se ei vaadi automaattista saldotarkistusta ainakaan pienemmissä ostoissa. Sillä voi maksaa myös ulkomailla, kuten Visan luottokortilla, saa automaatista rahaa jne.

Vierailija
9/32 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toimii käytännössä samoin kuin pankkikortti, paitsi että pitää laittaa automaatissa eri aukkoon.

se ei käy pienissä kauppaliikeissä eikä ruuhka-aikaan missään maksuissa. Monesti lauantaina iltapäivällä on myyjä todennut, että ei saada yhteyttä varmistukseen joten voisinko maksaa ihan rahalla.

Niin ja viimeksi tuli ongelmia bussissa, piti maksaa pikavuorossa kortilla, mutta taaskaan ei yhteydet toimineet.

Vierailija
10/32 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei käy pienissä kauppaliikeissä eikä ruuhka-aikaan missään maksuissa. Monesti lauantaina iltapäivällä on myyjä todennut, että ei saada yhteyttä varmistukseen joten voisinko maksaa ihan rahalla.

Niin ja viimeksi tuli ongelmia bussissa, piti maksaa pikavuorossa kortilla, mutta taaskaan ei yhteydet toimineet.

Mulla on jo Visa Credit toiselta pankilta, mutta haluan myös "pankkikortin". Ellei Visa Debit toimi, onko olemassakaan sellaista korttia, joka toimii pankkikortin lailla?

Toinen saman asian kanssa pähkäilevä

Vierailija
11/32 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallinen Visa debit tai Mastercard debit. Se toimii aivan kuten tuo vanha pankkikorttikin ja ihan samoissa paikoissa. Ja ei ole kuten Electron, eli toimii vaikka linjoissa olisi häikkää sillä hetkellä.

Itse asiassa pankista luultavasti sellaisen sulle automaattisesti lähettävätkin, kun pankkikortti on menossa vanhaksi.

Vierailija
12/32 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Debitistä tuossa kommentoimassasi viestissä oli puhe, mutta mitä ilmeisimmin kitiset electronista.

Uskokaa nyt, debitissä ei ole electronin ongelmia.

Vierailija
13/32 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo Visa Credit toiselta pankilta, mutta haluan myös "pankkikortin". Ellei Visa Debit toimi, onko olemassakaan sellaista korttia, joka toimii pankkikortin lailla?

Debit on "uusi pankkikortti". Siihen sopii siirtyä.

Vierailija
14/32 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Debitistä tuossa kommentoimassasi viestissä oli puhe, mutta mitä ilmeisimmin kitiset electronista.

Uskokaa nyt, debitissä ei ole electronin ongelmia.

hyvä kun oikaisitte! Electronissa siis ne ongelmat ja Debit on ok. Kiitos!

12

Vierailija
15/32 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä toiminut ihan moitteettomasti. Olen maksanut pysäköinninkin sillä monasti. Mulla ei koskaan käteistä rahaa lompakossa, joten jos joskus ei toimisi, niin siihen jäisi ostot ja ihmettelisin ääneen että miksi ei peruskortti käy.

Sillä ei voi maksaa esim. pysäköintiä.

Vierailija
16/32 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä toiminut ihan moitteettomasti. Olen maksanut pysäköinninkin sillä monasti. Mulla ei koskaan käteistä rahaa lompakossa, joten jos joskus ei toimisi, niin siihen jäisi ostot ja ihmettelisin ääneen että miksi ei peruskortti käy.

Olisin kesällä maksanut kulmien värjäyksen kortilla, mutta eipä kelvannut siinä liikkeessä, pääte kuitenkin oli. No toista kertaa en ko. paikkaan mene.

Vierailija
17/32 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä jotkut pienet kauppiaat eivät kelpuuta debit-korttia.Olisin kesällä maksanut kulmien värjäyksen kortilla, mutta eipä kelvannut siinä liikkeessä, pääte kuitenkin oli. No toista kertaa en ko. paikkaan mene

Kun nykyään ne kortivaihtoehdot on tasan debit, credit tai Visa-electron.

Vierailija
18/32 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kesällä maksanut kulmien värjäyksen kortilla, mutta eipä kelvannut siinä liikkeessä, pääte kuitenkin oli. No toista kertaa en ko. paikkaan mene.

... että pienet paikat alkavat jatkossa ottamaan vain käteistä, sillä korttimaksuprovisioihin ja järjestelmiin menee riihikuivaa rahaa.

Vierailija
19/32 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että pienet paikat alkavat jatkossa ottamaan vain käteistä, sillä korttimaksuprovisioihin ja järjestelmiin menee riihikuivaa rahaa.

Vierailija
20/32 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joo, mutta nykyäänhän kaupat saavat veloittaa nuo kulut asiakkaalta