Mies (3 lapsen isä)oli kotipaikkakunnallaan juhlimassa..
ja oli yötä äitinsä luona, jonka vieressä myös nukkui parisängyssä..Äiti jopa vei hänet autolla bileisiin. Arghh ja yökötys
Minä olin kolmen lapsemme kanssa yksin kotona, joista keskimmäisellä alkoi illalla oksennustauti, soitin miehelle illalla 19 maissa ja hän vain tuumi että voi voi kun on jo juonut 3 kaljaa ja on juuri lähdössä kaverilleen missä bileet alkoivat. Eipä siinä sitten mikään auttanut, muutaman tunnin kuluttua tuli viesti saitko lapset nukkumaan, ei muuta. En ehtinyt/viitsinyt vastata eikä sen jälkeen enää ottanut yhteyttä. Hän oli siis n. tunnin ajomatkan päässä kotoolta, ja sairastava 4-vuotias ikävöi kovasti isäänsä ja halusi illalla soittaa, itki puhelimessa isää kotiin..Siis sama puhelu jossa kerroin että lapsi kipeä ja tarvitsen häntä. Meillä myös alle puolivuotias vauva, joka herää yöllä useasti.
Äsken kun puhuttiin puhelimessa, hän sanoi että itse ei kyllä olisi soittanut vastaavassa tilanteessa..
No selvittiin me, mutta suututtaa toi miehen käytös, oonko teistä ylireagoiva.
Kommentit (22)
Yleensäkin, kun viihtelle toinen menee, niin yhteyttä pidetään kuitenkin illan aikana jonkin verran. En kuitenkaan kotiin alkaisi vaatimaan, meillä kun päästään ehkä kerran puolessa vuodessa tuulettuun, niin jos se lapsi nyt sitten sattuu juuri silloin sairastuun, niin en veisi mieheltä hänen vapaailtaansa. Osaisin hoitaa lapseni itsekin.
Tosin, jos juhliminen miehellä olisi säännöllistä ja usein tapahtuvaa, niin voisin vaatiakin kotiin. Tosin, mitä mä semmoisella miehellä tekisin, joka juhlii vaan?
mammoja jotka vinkuu miehen perään ja yrittää roikkumalla puhelimessa varmistaa ettei mitään taåahdu. Ja omissa illanvietoissasi lässytät puhelimessa kun kaverit odottavat. Voi ihme mistä tuollaisia ihmisiä tulee? Ettekö te pärjää ilman miestä yhtä iltaa?
Juu, muuta syytähän siihen ei tosiaan voi ollakkaan että pitää juhlimisillan aikana yhteyttä kuin se että yrittää estää ettei toinen mene vieraisiin... huoh. Ja tietenkään en ikinä mitenkään voisi pärjätä yhtä iltaa ilman meistäni kotona jos kerran haluan kerran/kaksi lähettää hänelle viestin illan aikana... :D
Meillä ei ole tapana ollut soitella jos toinen on juhlimassa, viestejä lähetetään muutama puolin ja toisin. Usein mies lähettää viihteellä ollessaan ihan oma-aloitteisesti tiedon koska on tulossa kotiin/kysyy miten mun ilta on mennyt tai kertoo missä ovat ja onko hauskaa...
Pärjään kyllä ilman miestä yhden illan, usein nautinkin omasta rauhallisesta ajasta kun olen laittanut lapset nukkumaan. On aikaa tehdä omia juttuja, kun mieskin on poissa jaloista...
T:ei se jota tässä alunperin kommentoit, mutta vastasinpa kutienkin