Mitä ajattelette kun näette viimeisillään raskaana olevan naisen?
Tai ylipäänsä raskaana olevan naisen?
Minä itse ajattelen " voi raukka, kuinkahan tuo saa nukuttua yöllä, mitenkähän paljon häntä närästää, toivottavasti ei tuu rankkaa synnytystä"
Siis sanalla sanoen säälin naista.
ja ei. olen itsekin raskaana juuri parasta aikaa enkä voi mitään sille että tunnen myötätuntoista sääliä muita raskaana olevia kohtaan. :)
Se on vain semmoinen automaattinen ajatus joka tulee mieleeni.
Ja sitten kun oma synnytys on ohi, se on vielä voimakkaampana.
nim. En muista ihanempaa asiaa kuin rötvätä sängyssä mahallaan kivan kirjan kanssa!
Kommentit (51)
Säälin. Hirveät kivut edessä synnytyksessä ja sen jälkeen elämä yhtä paskavaippaa ja meijerinä oloa jonkun nyytin kanssa joka ei pärjää sekuntiakaan yksinään. Jatkossa ruuanlaittokoneena toimiminen ja kaikenmaailman huutokirkumisen jäljiltä kuulonaleneminen. Muun muassa. Jossain vaiheessa paluu työelämään ja sen jälkeen raatamista kellon ympäri kun kotona odottaa toinen palkaton työmaa.
Ajattelen, että voi raasua. Varmaan epämukava olo.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän sitä kauniina asiana ja toivon kaikkea hyvää tulevalle äidille.
Suren etten itse uskaltanut kokaan tutustua keneenkään ja perustaa perhettä, eikä kukaan ole ikinä ollut minusta kiinnostunut m35
Naiset osaa katsoa kuka on kelvollinen isäksi ja kenen on jäätävä yksin. Se on luonnon laki.
Ajattelen, että on saanut munaa joskus.
Ajattelen että taitaa olla hetero.
Ajattelen, että ois kiva päästä polkaisemaan.
T. M63.
Ajattelen, että siinä on nus sittu emakko tiineeksi. Pohdin myös, onko häntä tuikattu myös peputtimeen.🤔
Myötätuntoisesti, "mikä hurja määrä työtä edessä". Mun lapseni on jo aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Itse oon rv 37, joten ison mahan nähdessäni arvuuttelen, olisiko toinen samoilla viikoilla.
Naisen ilmeestä yritän päätellä, onko kuinka mones tulossa ja miten raskaus on sujunut. Esikoista odotellessani olin nimittäin näillä viikoilla vielä melko fressi ja kuljin kaupungilla lauhkea virne naamalla. Nyt toisella kierroksella tekisi mieli kerrankin kävellä kadulla ilman että kaikki tuijottavat lyllertävää, hikoilevaa olemustani, ikään kuin pelkäen joutuvansa pian kätilön hommiin. ;)
"Lyllertävä ja hikoileva olemus". Kuulostaa Ano Turtiaiselta Moskovan kadulla.
Ajattelen, että sekin muikkeli on saanut paljasta meisseliä niin saatanasti.