Mitä ajattelette kun näette viimeisillään raskaana olevan naisen?
Tai ylipäänsä raskaana olevan naisen?
Minä itse ajattelen " voi raukka, kuinkahan tuo saa nukuttua yöllä, mitenkähän paljon häntä närästää, toivottavasti ei tuu rankkaa synnytystä"
Siis sanalla sanoen säälin naista.
ja ei. olen itsekin raskaana juuri parasta aikaa enkä voi mitään sille että tunnen myötätuntoista sääliä muita raskaana olevia kohtaan. :)
Se on vain semmoinen automaattinen ajatus joka tulee mieleeni.
Ja sitten kun oma synnytys on ohi, se on vielä voimakkaampana.
nim. En muista ihanempaa asiaa kuin rötvätä sängyssä mahallaan kivan kirjan kanssa!
Kommentit (51)
Menen heti koskettamaan tuntemattoman naisen vatsaa, en edes kysy lupaa.
Hirveä muija. Lapsiparka joutuu kärsimään.
Ajattelen, että siinä on viimeisillään raskaana olevan nainen.
Yleensä ovat sen näköisiä että saa ihmetellä miten joku on edes suostunut panemaan sitä.
Minä ajattelen että siinä on ollut hännällä hauskaa.
Ajattelen että onpa iso sidukkamaha.
Säälin enemmän sitä lasta joka syntyy nykymaailmaan.
Minä pidän sitä kauniina asiana ja toivon kaikkea hyvää tulevalle äidille.
Suren etten itse uskaltanut kokaan tutustua keneenkään ja perustaa perhettä, eikä kukaan ole ikinä ollut minusta kiinnostunut m35
Voi kun ihanaa! Paitsi synnyttäminen sillä se oli kamalaa. Raskausaika oli jännittävää ja en kummallakaan kerralla voinnut edes kertaakaa pahoin. Meillä on tyttö ja poika. Vauva ja taaperoaika oli parasta aikaa elämässä. Perusterveet ja tyytyväiset lapset. Hyvä aviomies ja isä. Sain olla kotona ja olla äiti.
Hyi yök ällöttävää! Taas yksi rääkyvä sinappikone ja yksi maailman napa lapsiperhe tulossa häiriköimään kerrostaloon, bussiin, kahvilaan, kirjastoon ja ihan joka paikkaan minne niitä ei kaivata. Itsekeskeiset siat! Pthyi!
Ja varmasti on olemassa kivoja maalla omakotitalossa järven ranlkalla asuvia onnellisia ja idyllisiä ja mukavia lapsiperheitä mutta niitä ei juuri näe missään.
Yleensä jos näen jonkun maha pystyssä keskustassa, niin se on juuri näitä kusipäisiä häirikkölapsiperheitä perustamassa.
En ajattele sen kummempia. Itsellä neljä jo isoa lasta. Odottelen jo salaa lastenlapsia (en sano tätä koskaan ääneen).
Ajattelen yleensä "voih, aika söpöä." Ja pyrin esim antamaan tilaa..
Olen iloinen naisen puolesta. Samoin omasta puolestani, kun ei tarvitse enää synnyttää. Synnyttänyt * 2
Se kipu mitä on tulossa. Synnytyskipu nimittäin.
Ajattelen että onpa saanut munaa oikein kunnolla mällien kera pilluunsa.