Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette kun näette viimeisillään raskaana olevan naisen?

Vierailija
05.10.2006 |

Tai ylipäänsä raskaana olevan naisen?

Minä itse ajattelen " voi raukka, kuinkahan tuo saa nukuttua yöllä, mitenkähän paljon häntä närästää, toivottavasti ei tuu rankkaa synnytystä"

Siis sanalla sanoen säälin naista.

ja ei. olen itsekin raskaana juuri parasta aikaa enkä voi mitään sille että tunnen myötätuntoista sääliä muita raskaana olevia kohtaan. :)

Se on vain semmoinen automaattinen ajatus joka tulee mieleeni.

Ja sitten kun oma synnytys on ohi, se on vielä voimakkaampana.

nim. En muista ihanempaa asiaa kuin rötvätä sängyssä mahallaan kivan kirjan kanssa!

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse viimeisilläni raskaana taas en yhdy noihin ajatuksiin ollenkaan. kolmas raskaus meneillään ja ihanaa aikaa on. niin ajattelen myös toisista raskaana olevista elleivät näytä kovin kärsiviltä ja vihaisilta.

Vierailija
2/51 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta loppuraskaus on ihanaa aikaa, kun se on niin jännittävää. Mä olen rakastanut isoa mahaa, vauvan myllerrystä, valmisteluja ja h-hetken odotusta. Niinpä aina ihmettelen, miten jotkut osaavat suhtautua siihen niin aikuismaisen rauhallisesti ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että voi kuinka ihanaa. Tuo saa tuntea ne vauvan liikkeet ja saa pian oman pikku nyytin syliinsä..

Vierailija
4/51 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiveissa on " kolmonen" , enkä todellakaan sääli viimeisillään raskaana olevia, päinvastoin. Ihanaa aikaa!

Vierailija
5/51 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon toista lasta, mutta rankat hoidot ovat edessä, eikä lopputuloksesta mitään varmuutta.

Vierailija
6/51 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa

hymyilyttää ihan vitsin paljon

vauva tai vauvoja

olispa mullakin masu jos en ole samaan aikaan raskaan ja jos olen raskaana niin lisää vauvoja meille

onkohan hänen masussaan tyttö vai poika ja minkä niminen lapsesta tulee

Vierailija
7/51 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten oli toisaalta ihanaa ja toisaalta sietämätöntä odottaa vauvaa syntyväksi. Tulee haikea miele kun itsellä on varmaankin lapsiluku jo täynnä.... ja tällä toisella on vauvan hoito ym. ihanuus vielä edessä....

Vierailija
8/51 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siksi että hän saa lapsen, vaan koska loppuraskaus ei ole mitään helpointa aikaa. Eikä synnytyskään.

Olen myös iloinen raskaana olevan puolesta, koska heille on ihan pian tulossa kullankallis pienokainen.

Vierailija
9/51 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa, lisää vauvoja tähän yhteiskuntaan kaikkien harmaahapsien ja vanhenevan väestön elämää tasapainottamaan. En yleensä ajattele ollenkaan raskaana olevaa naista, vaan enemmän syntyvyystilastoja.

Vierailija
10/51 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon rv 37, joten ison mahan nähdessäni arvuuttelen, olisiko toinen samoilla viikoilla.

Naisen ilmeestä yritän päätellä, onko kuinka mones tulossa ja miten raskaus on sujunut. Esikoista odotellessani olin nimittäin näillä viikoilla vielä melko fressi ja kuljin kaupungilla lauhkea virne naamalla. Nyt toisella kierroksella tekisi mieli kerrankin kävellä kadulla ilman että kaikki tuijottavat lyllertävää, hikoilevaa olemustani, ikään kuin pelkäen joutuvansa pian kätilön hommiin. ;)

Vierailija
11/51 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitix2 ja lisää ei tuu

Vierailija
12/51 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ihanaa, lisää vauvoja tähän yhteiskuntaan kaikkien harmaahapsien ja vanhenevan väestön elämää tasapainottamaan. En yleensä ajattele ollenkaan raskaana olevaa naista, vaan enemmän syntyvyystilastoja.

Vierailija
13/51 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kohta syntyy...ja sitten olen vähän kade, että voikun vielä kerran tärppäisi mullekin.

Vierailija
14/51 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ajattelen, että ehtiiköhän ennen minua.

Vierailija
15/51 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vauva-aikoja. 3-4kk yhtä huutamista ja sen jälkeen tyytymätöntä narinaa ennenkuin oppii liikkumaan.

Vierailija
16/51 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. meilläkin 3kk koliikki ja tosi itkuinen vauva muutenkin ja kaikki ne yöheräämiset ja syötöt..... huhhuh!

Vierailija
17/51 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" jaaha tässä sitä ollaan vaan molemmat raskaana, vaan arvaatkos sinä jos katsot mua että mäkin olen.. no, tuu katsoon sitten keväämmällä kun oon kans noilla viikoilla niin jopa näkyy meitsistäkin päälle."

Vierailija
18/51 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanut mu naa

Vierailija
19/51 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tuo ei ole neitsyt. 

Vierailija
20/51 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla jo synnyttänyt ja jäänyt vatsa, ennen kuin se laskee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi