Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johanna Tukiainen raskaana... tämä tästä vielä puuttuikin!

Vierailija
29.10.2010 |

Ja arto Läsman sanoo fb sivuillaan muuttavansa nyt helsinkiin. Eli hän on nähtävästi isukki. Ei hyvää päivää. Käykääs lukemassa hänen avoimia fb sivujaan. Siinä on kaks tasoistaa ihan sopivassa seurassa...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannan hätäpäissään painolleen keksimä selitys.

Vierailija
2/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan hän omanlaisensa, mutta mun lähinnä käy häntä sääliksi. Mutta en tajua tätä, että pitää joka paikassa olla häntä mustamaalaamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei Johannasta tällä hetkellä oikein ole äidiksi. Se on vaan fakta.

Vierailija
4/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että raskautta eivät havainneet pahat paparazzit Naistenklinikan lähellä, vaan Johanna itse julkisti ilouutisensa

Vierailija
5/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnossa siinä videopätkässä

Vierailija
6/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä rauhoittuisi hänkin. Ja miksi ei tulisi ja kasvaisi hyväksi mammaksi?

Ninihän suurin osa äideistä bailaa siihen asti kunnes tikuissa kaks viivaa.

Jaa, että Länsmanni on isäehdokas. No onnea nyt silti jos näin on ja raskaus on tosijuttu.

Vierailija
7/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin Tuksu. Olen itsekin persoonallisuushäiriöinen ja on selvää että Tuksun lapsi saisi maksaa kalliisti :(.

Vierailija
8/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...julkisuudessa on saanut jo oksettavat mittasuhteet. Eiköhän kaikille liene selvää, että sekä Johanna että hänen sisarensa ovat oikeasti avun tarpeessa :-/.

Itsekin olen virallisesti persoonallisuushäiriöiseksi todettu, ja kahden lapsen äiti. En kuitenkaan koe, että omat lapseni olisivat saaneet maksaa kalliisti persoonallisuuden erikoisuuksistani. Silti. Johannan raskaus (sikäli kun pitää paikkansa) ei varsinaisesti ilahduta.

Vierailija
9/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen virallisesti persoonallisuushäiriöiseksi todettu, ja kahden lapsen äiti. En kuitenkaan koe, että omat lapseni olisivat saaneet maksaa kalliisti persoonallisuuden erikoisuuksistani.

on tiedossa ja niille on tekemässä jotain terapian keinoin, tiedostaa vaaranpaikat ja yrittää aktiivisesti välttää niitä jne. Avainsana on tiedostaminen. Tuksu on selvästi vieläkin siellä omassa maailmassaan.

Ja kyllä mun lapsi sai maksaa ekoina vuosina minun persoonallisuudestani. Mulla oli sitä paitsi myös ihan väärä käsitys siitä mitä ne vaaranpaikat oli omalla kohdallani. Nyttemmin olen päässyt paljon terapiassa eteenpäin ja onnistunut toivon mukaan korjaamaan edes jotain. Oma kokemus on se ettei omia ongelmiaan kasvattajana todellakaan välttämättä näe selvästi. Toiset ei koskaan (vrt. minun oma äiti).

Vierailija
10/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rahalla saa lastenhoitoapua

Vierailija
11/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan lapsen tarpeisiin vastaamisesta, tunteiden tunnistamisesta ja hallinnasta ja näiden taitojen opettamisesta lapselle. Tässä asiassa on vaikea ottaa kauhalla, jos on lusikalla annettu, varsinkin jos ei edes tiedosta omaa tilaansa. Eikä mitään lastenhoitoapua saa 24/7.

Vierailija
12/23 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana? Nainenhan oli viimeksi kuukauden sisällä putkassa riehumisesta... YLipäätään tuntuu julkisuus olevan nykyään sitä, että on ollut hirveässä humalassa riehumassa. Alkoholivauriohan tuolla sikiöllä jo olisi.

Mä en usko koko juttuun. Edes Tuksu ei ole niin pihalla, että ryyppäisi odotusaikana. Veikkaan, että halusi vaan julkisuutta ja selitystä mahalleen. Seuraavaksi tulee varmaan keskenmeno.

Tuksu on tosiaan Nykäsen Matti nykyään. Hirveää p-julkisuutta. Eikö ne vanhemmat elä? Ole ihan kunnollisia ihmisiä? Voisko ne tehdä jotain?

13/23 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kylla aivan yllattynyt uutisesta ja sanoinkin miehelleni et seuraavaks se varmaan saa mystisesti :keskenmenon" ja kertoo sitten kaikille lehdille kuinka vaikeaa hanella on taas ollut.

eniten nauratti tuo hanen kommenttinsa mahasta..joka johtuu vauvasta :D:D yksi tuttuni "samankokoinen", ja hanen raskaudesta saatiin tietaa kun ilmoitti "meille syntyi poika"..muuten ei ollut mitenkaan nahtavissa.

jotenkin surullisen hupaisaa...varmaan tulee olemaan ihana "perhe"...eihan ne sen arton kanssa kai edes ole oikeasti yhdessa...paitsi nyt tuon syyn varjolla..hyrr..

Vierailija
14/23 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan meriselitys hieman turvonneelle vartalolle, kohta seiskasta luetaan traagisesta keskenmenosta. Tohon kuntoon turpoaa ekasta lapsesta vasta 6-7 kuukaudella...

15/23 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan meriselitys hieman turvonneelle vartalolle, kohta seiskasta luetaan traagisesta keskenmenosta. Tohon kuntoon turpoaa ekasta lapsesta vasta 6-7 kuukaudella...

tata makin sanoin mun miehelle :D

Vierailija
16/23 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olenko väärässä?

Vierailija
17/23 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olenko väärässä?

Vierailija
18/23 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko on todettu pelkäksi uutisankaksi vai onko tosiaan raskaana??

Vierailija
19/23 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä kaks lasta ennestää. joskus oli seiskasa juttua niistä lapsista.

ja ulosotossa on siis kaikki elarit.

Vierailija
20/23 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan Arto-siipallaan on kaksi lasta, joihin hän ei nähtävästi ole ilmeisesti missään yhteydessä. Raskausuutisointi oli kaikesta päätellen jonkinlainen mediatempaus. Virallisestihan se päättyi keskenmenoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan