Kenellään i Candy vaunuja?
Miellyttävät meidän silmää :) mutta ovat toimivat vaunuina ja rattaina? nuo tuskin menevät koko rataskautta, joten siihen rinnalle ollaan ajateltu Emmaljunga Scootereita.
Mitä mieltä kokoneet vaunuilijat ovat? Asutaan Helsingissä, ei autoa.. joten julkissa mennään :)
Kommentit (6)
http://www.icandyuk.com/products_detail.php?id=peach_stroller
Peach mallia ollaan siis ajateltu.Olis kiva jos joku kommentoisi :)
että mahtuuko yli 2v lapsi niihin.. en tiedä :D kun tämä on esikoinen.
t.ap
Mutta vaunut ABC Desingnin kolmipyöräset. Noita en ostaisi sen takia että etupyörät on tosi pienet, oon monesti miettiny ku ihmisillä nähny ton tapasia, että miten ihmeessä ne vetää noilla renkailla talvet ja loskat, VAIKKA tiet olisi aurattuja (ei ne auraajat aina ole paikalla kun itse on vaunujen kans liikkeel)
Ja teilläkään ei autoa, niin noiden pitäisi sitten olla joka kelin vaunut :)
Suosittelen katsomaan vastaavia vaunuja, mutta isommilla eturenkailla ;)
Meidän istuimeen ainakin mahtuu hyvin, pari kuukautta vajaa 2v poika, mittaa taitaa olla nyt 90cm.. Ja luulen että menee vielä 3 veenäkin.
huonot talvella ja loskassa. Pienipyöräisillä sattareilla mentiin pari vuotta ihan ongelmitta ainoa haitta talvissa oli se, että paukkupakkaset vähän kangisti muoviosia. Autoton ohis.
Hei !
Me ostettiin viime syksynä i candyn peach tuplat !!
ja ihan eka sanon, et parempia ei oo. ollaan oltu huipputyytyväisiä, mut toki miinuspuoliakin on...
Vauvan syntyessä esikoinen 2v6kk. molemmat pieniä tyttöjä =)
Käyttö meillä lähinnä kaupungilla, kauppakeskuksissa ja matkoilla. Ei olla lenkkeilty näiden kanssa.
eka niitä huonoja puolia:
Vaunut vievät yllättävän paljon tilaa jos ne sellaisenaan kasaa auton perään. siis rungon, ratasosan ja vaunukopan. Mut jos molemmista irroittaa turvakaaren ni menee kätevästi limittäin. (vie paljon vähemmän tilaa)
Metalliosat ovat tosi kylmiä näin paukkupakkasilla, kurjat siis vaan käsitellä ja yhden kerran on koppa jumittunu runkoon kii ja joutu tuua hetkeksi sisälle sulaamaan.
esikoisen eli yläosaan tuleva istuin osa saisi olla isompi. Meidän siro 2½v tyttö (93cm 14kg)
mahtuu kyllä hyvin istumaan mutta jalat tulevat jo pari kyt senttiä yli ja seuraavaksi ottaa pää kuomuun kiinni. Ei siis vielä, mutta kesällä varmaan jo =(
Ala osan sisaristuin on isompi, mutta sinnehän painavempaa lasta ei mielestäni voi tasapainon takia laittaa (siis sitten kun molemmat istuvat)
Vauvakopan kuomu on kauheen iso, siis ei anna mielestäni riittävää suojaa talvella tuulelta, tuiskeelta. ja rautaosien takia siinä ei tahdo pysyä mikään harso/viltti. Mutta lastentavara liikkeistä saa oikein kuomusuojuksia, jotka ihan täydelliset näihin ! =)
Sadesuojat vaikuttavat kovilta/kankeilta. en ole kylläkään testannut, kun ei olla tarvittu.
Säilytystila olematon silloin kun vauvakoppa käytössä!
Mut sit niit hyviä puolia:
Näppäret, pienet ja liikkuu kuin unelmat. Todella köykäset työntää mutta samalla vakaat ja tukevat. helposti menee ahtaimmissakin liikkeissä ja liukuportaissa.
Todella näppärät lukitusmekanismit ja vaunuissa on monta asiaa mietitty vimpan päälle.
Me matkustellaan paljon ja siitä myös iso plus vaunuille kun mahtuvat junaan kätevästi ja ahtaan paikan tullen pystyy purkamaan pieniin osiin !
Molemmat istuimet saa makuasentoon ja kuomut todella suojaavat auringolta, lumelta.
Työntöaisan säätö iso plussa kun ollaan miehen kanssa niin eri mittasia.
KERÄÄ KATSEITA =o)
Meille siis ostettiin beach runko, 2 sisaristuinta ja 2 vaunukoppaa.
Näin kun joskus myyn eteenpäin, niin joku kaksostenkin odottaja voi ostaa. Itse oon käyttäny myös näitä vaunuja pelkästään pienemmällä jolloin tuo toinen vaunukoppa on tarpeen.
Nämä vaunut ovat meillä ykkösvaunuina ja niillä mennään niin pitkään kun vaunuja ylipäänsä tarvitaan. Pitkäikäiset siis =)
Olen myös nukuttanut pienempää esim lomareissuilla tuossa kopassa. se on kätevä kantaa paikkaan ku paikkaan ja esim. kotona laitan vauvan nukkumaan pelkkään koppaan ja nostan sen vaan ulos takapihalle terassin pöydälle =) On todella lämmin koppa makuupussin kanssa, suojaava.
Kovin iso vauva koppaan ei mahdu. Meidän neiti nyt pian 4kk ja painaa 5,5kg ja mahtuu vielä hyvin makuupussinki kanssa, mutta varmasti puol vuotiaana jo korkea aika siirtyä istuimeen !
Ostin molempiin istuinosiin myös lämpöpussit ja toista olemme käyttäneet jo nyt. Tosi lämmin ja saa kauttaaltaan runkoon kiinni vetoketjuilla joten ei pääse valumaan eikä venymään !
Suosittelen meneville perheille lämpimästi !
Nää ei oo välttämättä parhaimmat ulkoilu vaunut talvisäällä, mutta kyllä minä oon näitä kyennyt etupyörät lukittuna työntämään loskassakin ja lumisateessa. Mutta ainahan pienissä etupyörissä se heikkous on.
Toivottavasti sait tästä jotain hyvää faktaa kys vaunuista !
Me olemme olleet äärettömän tyytyväisiä !! =)