Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo vieraissa?

Vierailija
29.10.2010 |

Minua on alkanut häiritsemään yksi asia. Se liittyy myös naisten kostumiseen. Vaimoni oli lähdössä iltakurssille ja hieman ihmetytti laittautuminen. Mutta ei siinä nyt mitään mahdottoman ihmeellisiä ollut, mutta kuitenkin. Kun hän tuli kurssilta, meni suihkuun melkein heti sen jälkeen. Sekin olisi voinut olla täysin mahdollista. Näin hänen pikkuhousunsa ja jotenkin kokeilin niitä, niin ne olivat jotenkin liukkaat jostain. Ja sitten illemmalla kun aloin vähän kokeilee, niin oli aika kostea jo valmiiksi. Nolo ihan tunnustaa, mutta sen jälkeen joskus katsonut pikkuhousujaan, niin ne eivät ole yhtään märät ja juurikaan koskaan ei ole kosteana, ennne kuin ollaan esileikkejä harrastettu. Jos saisin naisilta mielipiteen, että mitenhän on? Tiedän asian olevan jollakin tapaa typerä, mutta alkanut vaivaamaan koko ajan enemmän.. En viitsi vaimolta kysyä asiasta, koska tietenkin kiistäisi. Ja epäilykseni tosiaan voi olla aivan aiheeton. Mutta hyvinkin voisi olla mahdollista, että olisi ollut jonkun toisen kanssa..

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraissa on käynyt!

Vierailija
2/27 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierto vaikuttaa, miten valkovuotoa tulee. Joskus sitä tulee ihan itsekseen ja vaatii kyllä pesun heti kun tilaisuus tulee. Mulla itselläni on lähes aina sen verran märkä pillu, että kyllä sillä yhden nussimisen hoitaa, vaikkei mieli tekiskään. Lopeta tuo alushousujen hypistely, iso mies!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se välttämättä tarkoita edes että olisi menty mitenkään pitemmälle, eivät toiset ihastumisilleen mitään mahda - teoilleen toki.

Vaihtelua toki on mutta kyllähän ihastuneen naisen saa kokemukseni mukaan kosteaksi ihan vaan puhumalla asiasta mistä vaan. Ei välttämättä miehenpuoli edes huomaa miksi se noin kauniisti hymyilee.

Kannattaisi ehkä _nätisti_ ottaa asia puheeksi kun kerran askarruttaa jonain hellänä hetkenä. Vaikka sitten sen rakastelukerran pilaamisen uhallakin.

Pitää ensin miettiä myös kuinka rehellinen voi, haluaa ja kannattaa itse olla. M41

Vierailija
4/27 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...toisinaan vaan on kosteempaa tuolla alakerrassa - ja ihan ilman miehistä seuraa =)

Vierailija
5/27 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraissa on käynyt!

Kreivi, leideille laulaa illoin bostellaa.

Ne viljapeltoon kantaa

Tai lambrettaan.

Leidit kosteiks saa

Kreivin aikaan,

Kreivin aikaan.

Kreivi, valtuustoon puskee von af Summerhill.

No, rakkausteema on in.

Saa tippurin,

Vaihtaa ammatin

Kreivin aikaan,

Kreivin aikaan.

Kreivi kuoli jo poikana,

Itkuun tunteet sinertyi

(kun tyttö petti).

Sen ruumis on

Lainsuojaton,

Sen sielu mustelma.

refrain:

Nuolee rypyt,

Imee selluliitin.

Suu kermaleivos on,

Kreivin suklaaherttasarjakatse

Bimboilta vie shekkivihon.

Kreivi, neitiä pummaa makuuvaunussa

Ja takapuoli loistaa

Kuin vaakuna

Matkalippuna

Kreivin aikaan,

Kreivin aikaan.

Kreivi, raamattuu tutkii vessanpöntöllä.

Ne seiskytkuudet kihlat

Myi lööpeissä.

Ristii viiksensä

Kreivin aikaan,

Kreivin aikaan.

Vierailija
6/27 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraissa.. Mä olen pari kertaa huomannu kun vaimo aamulla kotona, niin spermat on varmasti valunu pikkareihin!

Vierailija
7/27 |
30.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaation aikaan ja juuri ennen menkkoja mulla ainakin tulee tosi paksua ja venyvää ja liukasta valkovuotoa. Juuri sellaista, että voisi luulla, että on "pöksyt kostunut" jos en käytä pikkuhousun suojaa.

Mutta en tietenkään mene sanomaan, että tämän perusteella olisi aivan mahdotonta, että vaimosi olisi käynyt vieraissa. Paras varmaan puhua sen vaimon kanssa (ja jätä kertomatta noista kuukautiskierto-jutuista, koska sitten voi liian helposti vedota siihen).

Vierailija
8/27 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa pari kuukautta läpi, todennäköisesti vaimosi kosteus vaihtelee sinä aikana, ihan kierrosta jotuen. Laittautuminen ja kosteus voivat myös johtua jostain miellyttävästä miehestä kurssilla. Silmäniloa ja tuhmia ajtuksia, ei sen tarvii olla sen enempää. Et ole itse koskaan yhdessä olonne aikana tuntenut mieltymystä toiseen naiseen (vaikka puhtaasti fyysistä) aikomatta kuitenkaan tehdä asialle mitään?

Vaimon käytös tai kosteat pikkarit eivät vaikuta huolestuttavilta. Lähinnä ehkä se, että olet itse huolestunut niistä. Vaistoatko vaimostasi ehkä jotain mitä et ihan tajua itsekään tai jota et vain kirjoittanut tähän? Oletko herkästi mustasukkainen vai onko epäilyksesi normaalista poikkeavaa? Jos mustasukkaisuus on uusi asia niin se voi hyvinkin olla aiheellista. Kaipa se ns. naisenvaisto on yhtälailla miehilläkin.

Vierailija
9/27 |
31.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ainakin kostuu alapää tosi herkästi esim. jos kaudulla näen jonkun herkun miehen ja sitten lähtee vähän ajatus juoksemaan....ja siis mitäänhän ei tässä tapahdu, kaksi ihmistä kävelee toistensa ohi mutta fantasia rupeaa kehittymään ja sitä myötä myös alapää kostumaan....

Vierailija
10/27 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ihan hätäisesti ottaa puheeksi. Olet sitten oikeilla tai väärillä jäljillä epäilyinesi, niin voi olla että paluuta entiseen ei ole jos avaat suusi hätäisesti.

Sanoisin: Tarkkaile pikkuhiljaa äläkä anna asian vaivata itseäsi liikaa.

Vierailija
11/27 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole seissyt jollei vaimo ole ollut paikalla.

Vaimos voi vaikka käydä omalla kädellä vessassa, jos niikseen tulee. Ehkä se runkkas siellä suihkussa, oli kivasti värissyt bussinpenkki kotiin tullessa. Ei sitä kiinnostanu tollanen itestään epävarma miehenpuolikas, oma käsi – tai vesisuihku – oli parempi.

Sun kannattais nyt mennä ittees ja miettiä, jos väistyisit vaimon ja vibraattorin välistä takavasemmalle. Koska itehän et tietenkään runkkaa ikinä, kun ei sulla seisokaan ilman vaimoa.

Vierailija
12/27 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallan tilanne oli aika pelttava, mutta toisaalta kiinnostava. Ajatus siitä, että vaimolla olisi joku pikkuihastus ei tuntunut niin uhkaavalta.

Tänäänkään en tiedä miten homma meni, mutta yhdessä vaiheessa vaimo vaan lopettu aloittamansa harrastuksen aika äkkinäisesti ja hänestä selvästi näki, että jotain oli tapahtunut.

Vierailija
13/27 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni saa käydä vieraissa ihan luvallani , yksi ehto siihen kuullu , että tulee heti kotiin kun häntä on naitu ja ehdottomasti paljaalla . Kun tulee kotiin niin on pöksyt heitetty pois ja pääsee heti liukkaille.  Kyllä on kiimaista naida kun pillu on spermasta liukas . Joskus vaimoani on useampikin mies nainut,  si,loin hänen pillunsa on turvonnut ja joskus kun on oikein pantu niin kipeäkin . Vaimoni on 41 vuotias , joskus on hänellä on ollut myös nuoria 16 -18 vuotiaita , silloin hänen kaulaansa on imetty fritsuja . Kerran vaimo tuli ihan näänyksinä kotiin , kaula sekä rinnat olivat ihan fritsuja täynnä , vaimo kertoi että häntä oli pannut poika porukka ainakin heitä oli 7 tai enemmänkin . Halusin nussia vaimoa mutta kyllä pi,luun oli niin kipeä että , kun työnsin kulliani turvonneeseen pilluun niin hän sanoi että sattuu likka , niinpä nusasin kakkoseen , oli näköjään sinnekin naitu kun kulli sujahti liukkaasti sisään . Semmoinen on vaimoni , ei ole tullut raskaaksi eikä o,e ollut tauteja .

Vierailija
14/27 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nilkki oikeasti tarkistaa vaimon pikkuhousut? Eikö vaimo saa käydä suihkussa ja peseytyä kurssin  jälkeen lainkaan enää? Pitääkö vaimon tulla ihan sänkyyn sen jälkeen viereesi, että ei käy suihkussa lainkaan? Ap on liian mustasukkainen vaimostaan, en hyväksyisi tämän kaltaista pikku nilkkiä, joka tarkistaa vaimon alushousuja. Mitä mahtaa ap vielä tarkistaa vaimostaan, kun joku hänen mielestään ei toimi tai väärin ym.?? 

Vierailija
15/27 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoijat ovat kahta mieltä, vaimo on käynyt vieraissa ja ei ole käynyt. Asiaa ei voi päättelemällä varmentaa.

Kun tapasin vaimoni jo aikuista kummityttöä saunassa, uimassa, kyykkypissalla ja veneillessä sukupuolielimet auki, kun tahtoi harjoituksen vuoksi olla airoissa, ja tuki hajallaan olevia jalkojaan veneen kaariin, minulla oli todella ihania hetkiä nähdä suoraan sisälle hänen suloiseen vittuunsa.

Saunominen ei ollut hänelle suinkaan neutraalia löylyttelyä ja peseytymistä, vaan tahallista näyttämistä, sillä heti saunan jälkeen varasi vessan ja sormetti  sievän ja herttaisen vittunsa perusteellisesti. Tuli saunan jälkeen vessasta aina myöhästyneenä kahvipöytään posket punaisina ja täydellisestä laukeamisesta nauttivana.

Jos joku olisi tehnyt päätelmiä joko minun tai hänen tuntemuksiensa perusteella, ainakin puolet kommentaattoreista olisi päätellyt, että olimme yhdynnässä, mutta emme olleet.

Emme koskaan edes koskeneet toisiimme, mutta silti hän sai näyttämällä tahallisesti vittuaan nauttia ylipursuavan ihailtuna olosta, ja minä hänen herttaisen vittunsa suunnattomasta kauneudestaan ja herttaisesta hymystään.  Kynis.mi

Vierailija
16/27 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoijat ovat kahta mieltä, vaimo on käynyt vieraissa ja ei ole käynyt. Asiaa ei voi päättelemällä varmentaa.

Kun tapasin vaimoni jo aikuista kummityttöä saunassa, uimassa, kyykkypissalla ja veneillessä sukupuolielimet auki, kun tahtoi harjoituksen vuoksi olla airoissa, ja tuki hajallaan olevia jalkojaan veneen kaariin, minulla oli todella ihania hetkiä nähdä suoraan sisälle hänen suloiseen vittuunsa.

Saunominen ei ollut hänelle suinkaan neutraalia löylyttelyä ja peseytymistä, vaan tahallista näyttämistä, sillä heti saunan jälkeen varasi vessan ja sormetti  sievän ja herttaisen vittunsa perusteellisesti. Tuli saunan jälkeen vessasta aina myöhästyneenä kahvipöytään posket punaisina ja täydellisestä laukeamisesta nauttivana.

Jos joku olisi tehnyt päätelmiä joko minun tai hänen tuntemuksiensa perusteella, ainakin puolet kommentaattoreista olisi päätellyt, että olimme yhdynnässä, mutta emme olleet.

Sun elämäs taitaa ihan pyöriä sen ympärillä, kuka näyttää sulle jalkoväliään ja kenelle vaimosi omaansa esittelee. Onpa herttaista tosiaan.  

Vierailija
17/27 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku olisi tehnyt päätelmiä joko minun tai hänen tuntemuksiensa perusteella, ainakin puolet kommentaattoreista olisi päätellyt, että olimme yhdynnässä, mutta emme olleet.

Sun elämäs taitaa ihan pyöriä sen ympärillä, kuka näyttää sulle jalkoväliään ja kenelle vaimosi omaansa esittelee. Onpa herttaista tosiaan.

Sisareni, olen edelleen sitä mieltä, että vittusi on yhtä kaunis kuin mullakin siskoilla, mutta valitettavasti ideologinen suuntauksesi estää sinua näkemästä seksuaalista asiaa herttailuna. Mutta sitä se on, se on sekä herttailua, että nauttimista kauneudesta ja ihailtuna olosta. Se on selvästi seksuaalista, VAHVIN keino olla herttainen. 

Kun on kyse sisaren ihanan ihanista sukupuolielimistä, sana 'jalkoväli' kuulostaa häväisevältä pilkalta. Sisaret eivät ansaitse sellaista pilkkaa.  Kynis.mi

Vierailija
18/27 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on aina petollinen huo*ra.

Vierailija
19/27 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset aina seli seli selittää, mutta totuus on, että ne kulkee vieraissa koko majan ja esittää hyvää aviopuolisoa ja äitiä. Nainen on petollisuin luomakunnan olioista!

Vierailija
20/27 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iljettävässä ja haisevassa liemessään marinoituva sovinistisika on kamalempi, kuin ideologisesti harhautunut vakiintumaton eli levoton sisko.  Kynis.mi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi