Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te homoliittomyönteiset olette ihan höpöjä =P

Vierailija
29.10.2010 |

Ihminen on seksuaalinen olento - ei tarvita sen kummempia ääripäitä tai labeleita (homo / lesbo / hetero / bi-seksuaali), tätä mieltä monet "homoseksuaalit" itsekin ovat!

Te suvaitaan-vaan-kaikki-mutta-itse-olen-kyllä-100%-hetero-tyypit olette minusta pikkuisen huvittavia omissa homokammoissanne ;-), ettekä te edes ymmärrä perimmäistä Raamatun ideaa, että jo satoja / tuhansia vuosia sitten ymmärrettiin tämä puoli ihmisen seksuaalisuudesta, ja sitä varten siitä on osattu tehdä mainintoja jo Raamatussa.

Mitä kristinusko voi olla homo"kammoinen" tmv., jos asia on kuiten otettu huomioon vallitsevana totuutena? Jos se olisi vain jonkun marginaalisen porukan harjoittama toiminta, olisiko se tarvinnut erikseen kieltää Raamatussa? Ei. Eli itse asiassa Raamattu ja kristinusko suhtautuu homouteen ihan luontevana osana ihmisen seksuaalisuutta ja seksuaali-identiteettiä. Te ette - niin kenellä tässä se ongelma nyt sitten olikaan?!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen lanka hukassako?

Vierailija
2/38 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkuin ap, joka ei käytä mitään lääkitystä, kun ei ole tarvis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkuin ap, joka ei käytä mitään lääkitystä, kun ei ole tarvis.

kyllä ihan selvästi on tarvetta. Ota raamattusi mukaan mennessäsi.

Vierailija
4/38 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ehdottomasti.

Kuulostaa siltä kuin ap:llä olisi isoja ongelmia :p

Vierailija
5/38 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sitä mieltä että homous on ok niin on homokammoinen mutta jos on sitä mieltä että se on iljetys josta ansaitsisi kivityksen niin suhtautuu siihen luontevana osana seksuaalisuutta?

Vierailija
6/38 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sitä mieltä että homous on ok niin on homokammoinen mutta jos on sitä mieltä että se on iljetys josta ansaitsisi kivityksen niin suhtautuu siihen luontevana osana seksuaalisuutta?

Vierailija
7/38 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ehdottomasti. Kuulostaa siltä kuin ap:llä olisi isoja ongelmia :p

Jos viittaat mun ongelmiini vihjailemalla, että olen itse bi-seksuaali (mitä tällä palstalla on myös väitetty näihin aiheisiin liittyen), niin katso peiliin. Näkyykö nyt homokammoinen olento??

t. ap

Vierailija
8/38 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pysty tukeutumaan Raamattuun tekemättä valintoja ja tulkintoja. Raamattu ei käytä valtaa, vaan valtaa käyttävät ihmiset valintojensa ja tulkintojensa pohjalta.

Vierailija
9/38 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suurin osa teistäkin suu vaahdossa selittää itse kyllä olevansa 100% hetero (kun sellaista ei välttämättä ole edes olemassa! Tai jos on, niin hyyyyviiiin pieni prosentuaalinen osa meistä on), mutta "suvaitsevansa" homoja.

Teillä on vähän faktat sekaisin itsellänne - ja se, jos mikä, on huvittavaa sivusta seurata =D.

t. ap taas

Vierailija
10/38 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verta sekavaa oli tuo ulosanti.

Vierailija
11/38 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiasta kirjoittanut, ja jos on määriteltävä itsensä, niin olen 80% hetero ja 20% lesbo.

Miksi suurin osa teistäkin suu vaahdossa selittää itse kyllä olevansa 100% hetero (kun sellaista ei välttämättä ole edes olemassa! Tai jos on, niin hyyyyviiiin pieni prosentuaalinen osa meistä on), mutta "suvaitsevansa" homoja.

Teillä on vähän faktat sekaisin itsellänne - ja se, jos mikä, on huvittavaa sivusta seurata =D.

t. ap taas

Vierailija
12/38 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap taas

kaltaisiasi on huvittavaa seurata.

Vierailija
13/38 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että siitä saa myös tolkkua?!

Vierailija
14/38 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pysty tukeutumaan Raamattuun tekemättä valintoja ja tulkintoja. Raamattu ei käytä valtaa, vaan valtaa käyttävät ihmiset valintojensa ja tulkintojensa pohjalta.

t. ap

Vierailija
15/38 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiasta kirjoittanut, ja jos on määriteltävä itsensä, niin olen 80% hetero ja 20% lesbo.

Miksi suurin osa teistäkin suu vaahdossa selittää itse kyllä olevansa 100% hetero (kun sellaista ei välttämättä ole edes olemassa! Tai jos on, niin hyyyyviiiin pieni prosentuaalinen osa meistä on), mutta "suvaitsevansa" homoja. Teillä on vähän faktat sekaisin itsellänne - ja se, jos mikä, on huvittavaa sivusta seurata =D. t. ap taas

Yksi rehellinen tässä ketjussa!

t. ap

Vierailija
16/38 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmissä kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia uskontoon, poliittiseen näkemykseen, varallisuuteen tai seksuaalisuuteen katsomatta. Ja tämä muuten näkyy ihan arkielämässä - ei ole pelkkää sanahelinää.

Vierailija
17/38 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä homoutta nyt vaan siellä vanhassa testamentissa dissaillaan.

Miten sä väännät siitä homomyönteistä?

Vierailija
18/38 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaikka 80 % homo ja 20 % hetero, niin kyllä heteroksi ryhtyminen on huomattavan vastenmielinen ja ajatus ja sellaisen vaatiminen henkistä väkivaltaa.

Vierailija
19/38 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä homoutta nyt vaan siellä vanhassa testamentissa dissaillaan. Miten sä väännät siitä homomyönteistä?

Tiesitkö, että uusi testamenttikin on olemassa? Ja, että siinä noita vanhoja oppeja on tarkasteltu uudelleen.

t. ap

Vierailija
20/38 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaikka 80 % homo ja 20 % hetero, niin kyllä heteroksi ryhtyminen on huomattavan vastenmielinen ja ajatus ja sellaisen vaatiminen henkistä väkivaltaa.

Se ei välttämättä ole (ja harvoin on) _tietoinen_ valinta, mutta yhtäkaikki kyse on valinnasta.

Enkä ole tässä puolustamassa minkään vaatimista vapaan tahdon omaavilta yksilöiltä - jokainen toimii kuten tahtoo. Siihen kohtaan vain halusin puuttua, että tuntekaa ensin itsenne (kunnolla) ja vasta sitten osallistukaa näihin homoliittokeskusteluihin.

Silloin käydään keskustelua rehellisemmältä pohjalta.

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme