Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketjujen nostamisesta - apua?

Vierailija
29.10.2010 |

Kyselin taannoin aaveelaisten kokemuksia satulatuolista ihan otsikolla "Kokemuksia satulatuolista?". Nyt jos koetan hakea ketjua, saan halutuloksena muita satulatuoliin liittyviä otsikoita sekä jonkin muun (sinisen klikattavan) otsikon alla maininnan omasta ketjustani, mutta sitä en pysty kuitenkaan avaamaan.

Miten pitäisi menetellä, kun ketju selvästi on olemassa täällä av:n bittiavaruudessa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muistat ketjun otsikon, niin koita laittaa ihan googleen. Sieltä kautta pääsin käsiksi johonkin kadottamaani ketjuun taannoin.

Vierailija
2/3 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin myös äsken etsiä vanhaa ketjua, eikä mikään haku tuottanut mitään tuloksia. Luulen muistaneeni kolme peräkkäistä sanaa omasta viestistäni oikein, mutta ilmeisesti en - tai sitten sillä ei ole mitään vaikutusta.

Mua jäi vaivaamaan, kun joku yrittä tässä taannoin lahjoittaa ehkäisyrenkaita, jotka hänelle oli jäänyt jääkaappiin ajelehtamaan. Ja minulla kun ei ole ehkäisyrenkaat jääkaapissa vaan jossain ihan muualla, niin hätäännyin tästä. Ja nyt olisin halunnut vaan kurkistaa, miten tämä hassu keskustelu eteni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo googlaaminen toimi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan