Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaako joku oikeasti näin hektistä elämää jatkuvasti?

Vierailija
28.10.2010 |

7:00 herätys, aamupalat ja lapsi kouluun

9:00 itse lähden kaupungille ostoksille (kierrän noin 15 liikettä viiden tavaran perässä), josta kotiudun klo

12:00 lounas (kaupan lihatiskistä), jonka jälkeen ystävättärelle kahville

15:00 lapsi tulee koulusta, lähdemme saman tien yhteiseen harrastukseen

17:00 päivällinen harrastuspaikassa, josta lapsi jatkaa toiseen harrastukseen yksin ja minä ystävättärelle joka leikkasi tukkani

20:00 lapsi tulee myös kylään ja syömme iltapalan, jonka jälkeen kotiin klo

21:00 lapsi nukkumaan ja alkoi "minun oma aikani"

Tuntuu, että olen tukka putkella juossut koko päivän, ja tänään oli jopa vapaapäiväni! Yleensä olen rauhallisemman menon ystävä, nyt tälle päivälle kasaantui vähän liikaa...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä shoppailet aamupäivän, syöt valmiit ruuat, nautit hiustenleikkuusta ystävällä jossa syötte myös iltapalat. Mikä tossa sun päivässä oli hektistä??????

Vierailija
2/15 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ovat lomalla, joten saan olla aamut vapaammin, joten herätys 5.30, lähtö töihin 6.30. Töissä palaveria, selvitystä, raporttia, 30 min ruokatunti toisen osaston työkaverin kanssa eli noutosalaatti. Klo 17.30 kotiin, siellä lapset odottavat kyytiä harrastuksiin, kuljetan 25 km päähän, käyn kirjastossa ja kaupassa, noudan lapset, kotona olimme 20.30, iltapalaa ja rupattelua, lapset eivät vielä ole nukkumassa.

Tavallisena arkipäivänä on paljon enemmän menemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska todellakaan MIKAAN ei tuossa ole hektista, vaan kuulostaa mukavalta vapaapaivalta.

Vierailija
4/15 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun päivä:

klo 6.45 ylös

klo 7.50 töissä

klo 9.45 ajo työterveyslääkärille 10 km päähän ja

takaisin

klo 11.45 pikalounas kollegan kanssa palaveeraten

klo 12.00 osastopalaveri

klo 14 työhaastattelemaan 5 km päähän toiseen

toimipisteeseen

klo 16 ajo päiväkodille, lapsi kyytiin ja lääkäriin klo 16.30

klo 17 kotiin, esikoinen kyytiin ja harrastuksiin - takaisin kotiin ja ruoanlaitto

klo 18 esikoisen haku ja ruokailu

klo 18.30 kuopuksen vienti kaverisynttäreille ja paluu kotiin, missä välissä pihan haravointia esikoisen kanssa

19.30 kuopuksen haku synttäreiltä, iltatoimet ja lapset nukkumaan klo 20.30 mennessä

Vierailija
5/15 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on liian huonoja.

Vierailija
6/15 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla tosi laiska kotihiiri muuten ottaen. Tänään en ole ollut juuri ollenkaan kotona, mikä harmittaa. ap

Vierailija
7/15 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni se on sellainen päivä, kun ei ole mitään sovittua menoa mihinkään, eikä tule, jolloin voin tehdä mitä haluan tai useasti vaan olla tekemättä mitään ja oleskella kotona neljän seinän sisällä... :)

Tälle päivälle mulla on jo ollut sopivasti tekemistä, kun aamulla vahdin kaverin lasta tunnin verran, sitten kahviteltiin, sen jälkeen lähdin iltapäivällä käymään hoitamassa erään pikkuasian, ja kiertelin kaupassa yksinäni, tulin kotiin ja illalla vielä kävin lenkillä. Oikeastaan olen ollut paljon normaalia aktiivisempi tänään :D

Joten en jaksaisi ap:n kuvailemaa päivää joka päivä.

Rauhallisuus, kiireettömyys, yksinolo ja oma tahti ovat minulle tärkeitä.

Vierailija
8/15 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni se on sellainen päivä, kun ei ole mitään sovittua menoa mihinkään, eikä tule, jolloin voin tehdä mitä haluan tai useasti vaan olla tekemättä mitään ja oleskella kotona neljän seinän sisällä... :) Rauhallisuus, kiireettömyys, yksinolo ja oma tahti ovat minulle tärkeitä.

Vierailija
9/15 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä yhden tai kahden lapsen äidit, joiden elämä on härdelliä ja vaipparallia ja ties mitä. Kolmen lapsen vanhemmilla on HIRVEÄN SUURI perhe ja elämä pelkkää kaaosta ja juoksemista.

Mulla 7 mukulaa ja rauhallista :P

Vierailija
10/15 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

7:00 herätys, aamupalat ja lapsi kouluun

9:00 itse lähden kaupungille ostoksille (kierrän noin 15 liikettä viiden tavaran perässä), josta kotiudun klo

12:00 lounas (kaupan lihatiskistä), jonka jälkeen ystävättärelle kahville

15:00 lapsi tulee koulusta, lähdemme saman tien yhteiseen harrastukseen

17:00 päivällinen harrastuspaikassa, josta lapsi jatkaa toiseen harrastukseen yksin ja minä ystävättärelle joka leikkasi tukkani

20:00 lapsi tulee myös kylään ja syömme iltapalan, jonka jälkeen kotiin klo

21:00 lapsi nukkumaan ja alkoi "minun oma aikani"

Tuntuu, että olen tukka putkella juossut koko päivän, ja tänään oli jopa vapaapäiväni! Yleensä olen rauhallisemman menon ystävä, nyt tälle päivälle kasaantui vähän liikaa...

Siinähän tulee jo melkein hiki! *buaahahhahahabuahahahaha*

Vierailija
11/15 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai kiireellistä....

Oma elämäni vielä ennen esikoisen syntymää:

klo06.30herätys

7.00 uimaan

8.30 töihin

16 töistä suoraan salille

17 saunaan ja äkkiä itseni kuntoon ja matkalle toiseen työhön

18 alkaa työt

02 loppuu työt,

02.45 nukkumaan

kolme vuotta tätä jaksoin. sunnuntaisin en tehnyt töitä, vaan tapasin ystäviä ja tein 10km lenkin.

Vierailija
12/15 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuohon sisälly edes mitään työtä. Miksi ihmeessä laukkaat kaupasta toiseen? Puhelimella ja netissä on paljon helpompi selvittää, mitä mistäkin hankkii.

Veikkaan, että jos sinulle laitettais pari lasta lisää ja haastava työ, olisit ihan lirissä...

Vierailija
13/15 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni se on sellainen päivä, kun ei ole mitään sovittua menoa mihinkään, eikä tule, jolloin voin tehdä mitä haluan tai useasti vaan olla tekemättä mitään ja oleskella kotona neljän seinän sisällä... :) Rauhallisuus, kiireettömyys, yksinolo ja oma tahti ovat minulle tärkeitä.

joilla on enemman kuin yksi lapsi, ja jotka tekevat edes jossain maaarin vaativaa tyota, taysin saavuttamatonta niin arkena kuin vapaapaivanakin. Eli kylla mulle ap:n vapaapaiva kelpaisi.

Itsellanikin oli tanaan vapaapaiva: herasin 6:30 ja lahdin nuorimman lapseni kanssa yliopistolliseen sairaalaan tutkimuksiin, josta paasimme pois vasta klo 13. Kipaisin kotona, soin lounasta, katsoin sahkopostit, ja sitten olikin aika hakea isommat lapset koulusta. Sen jalkeen kavin ruokakaupassa, laitoin ruuan, soimme, ja sitten olikin aika laittaa lapset nukkumaan. Ja taa oli mun _vapaapaiva_ -- tyopaivana on paljon hektisempaa, koska toissa multa vaaditaan viela paljon enemman.

Vierailija
14/15 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

8.30 kiireessä pk eskarinlaisen hoipsiin

9.30 kauppaa jolloi pesukoneen korjaaja soittaa oon teillä puolentunnin päästä

kassa hidastelee, huh just kerettii samalla oven avauksella pk korjaajan kanssa kotiin kone korjattu hän lähtee me syödää aamupala ja klo 12. eskarilaista hakemaa sieltä jorvii koupuksen tutkimuksee huh se on onneksi ok..

ikean kautta terveyskeskukseen klo:14.30 epäillys korvatulehduksesta ku kuopus on huutanut kurkkusuorana ja haronnut korvaa.. noh lääkäri ei löytänyt siitä mitää vikaa huh kai..

klo:15 kotiin välipalaa ja kuopus ansaitulle päikkäreille heräilee tosin vähän väliä

klo:18 sapuskaa pyykin pesua kaks koneellista, lakanan vaihtoa, keittiön siivoamista jne.. ja huh kotona rauhoittumista oon ihan poikki kuopuksen huuto vie voimat

Vierailija
15/15 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

8.30 kiireessä pk eskarinlaisen hoipsiin 9.30 kauppaa jolloi pesukoneen korjaaja soittaa oon teillä puolentunnin päästä kassa hidastelee, huh just kerettii samalla oven avauksella pk korjaajan kanssa kotiin kone korjattu hän lähtee me syödää aamupala ja klo 12. eskarilaista hakemaa sieltä jorvii koupuksen tutkimuksee huh se on onneksi ok.. ikean kautta terveyskeskukseen klo:14.30 epäillys korvatulehduksesta ku kuopus on huutanut kurkkusuorana ja haronnut korvaa.. noh lääkäri ei löytänyt siitä mitää vikaa huh kai.. klo:15 kotiin välipalaa ja kuopus ansaitulle päikkäreille heräilee tosin vähän väliä klo:18 sapuskaa pyykin pesua kaks koneellista, lakanan vaihtoa, keittiön siivoamista jne.. ja huh kotona rauhoittumista oon ihan poikki kuopuksen huuto vie voimat

ärsyttää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme