Vihaan mun uuden tyttöystävän lasta
Mitähän mun pitäisi tehdä, kun oon huomannut inhoovani mun uuden tyttöystävän lasta? Pitäisikö yrittää sietää ja näytellä mukavaa vai kertoa totuus? Vosikohan siitä ajan kanssa oppia tykkäämään, onhan se lapsellekin varmaan väärin vihata sitä 24/7.
Kommentit (33)
mitä ihmettä joku lapsi on voinut tehdä sulle et oot alkanut vihaamaan tätä? kuulostaa tosi huolestuttavalta että kukaan aikuinen (?) tuntee vihaavansa jonkun lasta. Kerro ihmeessä tyttöystävällesi tunteistasi niin tajuaa hankkiutua susta eroon!
Kerro ihmeessä tyttöystävällesi tunteistasi niin tajuaa hankkiutua susta eroon!
niin inhottavaa kuin se sun mielestä onkin, lapset on aina vanhemmilleen ykkösiä, muut ihmiset joutaa vaihtoon jos ei sitä ymmärrä.
mitä ihmettä joku lapsi on voinut tehdä sulle et oot alkanut vihaamaan tätä? kuulostaa tosi huolestuttavalta että kukaan aikuinen (?) tuntee vihaavansa jonkun lasta. Kerro ihmeessä tyttöystävällesi tunteistasi niin tajuaa hankkiutua susta eroon!
mä tunnen monta sellaista miestä, ja suhteet eivät yleensä kestää!
Miksi teet turhaan elämästäsi vaikeampaa kuin on pakko?
hän eikä lapsensa ansaitse perheeseensä vihaavaa ihmistä.
ja itse asiassa tyttöystäväkin on läski.
joka on täytynyt jostain aiheutua, harvoin kukaan ketään vihaa ilman syytä? enkä usko että tuo ap:n tyttöystävän lapsi on ap:lle mitään ihan kamalaa anteeksiantamatonta tehnyt.
Uskon ettei ap ole ainut mies/nainen joka mieluummin valitsee lapsettoman kumppanin tai joka ei pidä kauheasti kumppaninsa lapsesta, mutta että vihata lasta??
Mulla itselläni oli yksi lapsi edellisestä suhteesta kun tapasin nykyisen mieheni, onneksi hänelle se ei ole koskaan ollut ongelma ja on ottanut tytön ihan omakseen :)
nro3
Se lapsi on mahdoton, siihen ei saa minkäänlaista kuria vaikka äiti kuinka yrittää, sen lapsen isä on psykopaatti veitsenheiluttelija joka tosipaikan edessä lapsen kanssa antaa kaiken sille lapselle kuitenkin periksi, vanhemmilla on siis yhteishuoltajuus. Näen tässä lapsessa isänsä ja se ahdistaa minua.
lapsen äiti on kuitenkin ikäisekseen (nainen on itseäni 10v vanhempi) tosi ihanan kaunis, hoikka ja isorintainen. Lisäksi naiseni on ihan paras ottamaan suihin, itse en tule hänen kanssaan yhdynnässä koska hän on niin lihava. En haluaisi, että naisen lapsi tulee kaiken tämän ihanuuden väliin.
apina. Voithan tyydyttää seksinnälkäsi siskosi kanssa, kuten ennenkin. Siinä ei ole ketään välissä.
lapsen äiti on kuitenkin ikäisekseen (nainen on itseäni 10v vanhempi) tosi ihanan kaunis, hoikka ja isorintainen. Lisäksi naiseni on ihan paras ottamaan suihin, itse en tule hänen kanssaan yhdynnässä koska hän on niin lihava. En haluaisi, että naisen lapsi tulee kaiken tämän ihanuuden väliin.
Kyllä kovin pinnallisiin asioihin olet naisessa kiintynyt, jotenkin tuntuu vaikealta ymmärtää miten voisit kaiken tuollaisen takia muka lastakaan vihata oikeasti, oletkohan vähän naiivi? No ikääsi et vielä ole paljastanutkaan, taidat olla joku 18v poikanen, eli lapsi vielä itsekkin.
Se lapsi on mahdoton, siihen ei saa minkäänlaista kuria vaikka äiti kuinka yrittää, sen lapsen isä on psykopaatti veitsenheiluttelija joka tosipaikan edessä lapsen kanssa antaa kaiken sille lapselle kuitenkin periksi, vanhemmilla on siis yhteishuoltajuus. Näen tässä lapsessa isänsä ja se ahdistaa minua.
Pidemmän päälle ei tule onnistumaan. Kun jo nyt tunteet lasta kohtaan ovat tommoset, en usko että ne ajan muuttuvat paremmaksi, pikemminkin pahenee.
Näin kävi minulle. vaikka minun lähtökohtainen ajatteluni ja suhtautumiseni mieheni lapsiin oli positiivinen ; lapset olivat äitinsä manipuloimia, käytös paheni vuosien myötä ja minun inhoni on kasvanut. Ja huom! Olen nainen ja mulla on omiakin lapsia, silti nämä miehen lapset olivat jotain ihan käsittämätöntä - ja kävivät vain joka toinen vkl!! Eivät olleet 24/7.
Suosittelen seuraavaa:
-muuta omaan asuntoon, olkaa yhdessä seurustelemalla.
-kerro tytölle MIKSI et siedä tuota lasta. Kerro, että on väärin lasta kohtaan että olet mukana lapsen elämässä.
- myöhemmin kannattaa miettiä eroa kokonaan
- kauas isästä muuttaminen ja eri paikkakunnalla yhteiselon aloittaminen voisi onnistua, mutta en mene takaamaan
- yhteishuoltajuus ei muuten käytännössä tarkoita sitä, että etävanhempi läähättää niskaan ja on arjessa mukana, vaan on lähinnä juridinen juttu, etän oikeudet ym. Riippumatta siitä onko yhteishuolto vai ei, tapaamiset ja elarit ovat vanhempien keskenään sovittavissa kuten sekin miten paljon lapsen asioista infotaan ja miten paljon etä on mukana lapsesn arjessa.
- suosittelen että lapselle haetaan apua perheneuvolan psykologiolta. Sano tytöllesi että lapsen käytös on niin huonoa, ja kun äiti ei saa lasta kuriin ja isä on epäjohdonmukainen (ja väkivaltainen?) sekä äiti että lapsi tarvitsisi apua ja neuvoja, neuvolsta voi kysellä ja perheneuvolsta. joka kunnalla on jonkinlainen.
Minkä ikäinen lapsi?
ltosi ihanan kaunis, hoikka
itse en tule hänen kanssaan yhdynnässä koska hän on niin lihava.
sääntö numero 1: ole johdonmukainen!
mene hoitoon tai ainakin muualle tältä palstalta.
Olen 28v. ja tämä ihana lihava nainen siis 38v.
Itse olen lapseton joten en voi omia lapsia saada ja kyllä minua riipaisee, että ainoa mahdollisuuteni tällä hetkellä normaaliin perhe-elämään rakastamani naisen kanssa on leikkiä "isää" lapselle jota en voi sietää.
mene hoitoon tai ainakin muualle tältä palstalta.
Ehkä ilmaisin itseäni hieman omituisesti, rakastan naistani, hänen ihanan valoisaa luonnettaan ja kauniin täyteläistä ulkonäköään, vaikkei hän ehkä perinteisiä nykyajan naiskauneuden kriteereitä täyttäisikään, yhdynnässä orgasmin saaminen tai tässä tapauksessa saamattomuus on lääkärin toteama tosiasia.
En todellakaan vihaa lapsia, naiseni parhaalla naisystävällä on viisi ihanaa nuorta tytärtä joiden kanssa tulen oikein mainiosti toimeen ja joista pidän todellakin paljon, itseäni vaan ärsyttää miksi naiseni lapsen pitää olla käytösvammainen riiviö. Voisikohan lapsen pakkomielteinen käytös olla merkki jostain kehitysvammasta? Lapselle on mm. sanottu neuvolassa, että puhuu kovin epäloogisia lauseita ikäisekseen, lapsi on siis 3.5v.
Mä en missä vaihessa ois hyväksyny mun miehen/ poikaystävän lasta!
Mulla itteläs on mun ikäinen 19v kaveri jolla on 8kk ikäinen tyttö, ja sillä on uusi poikaystävä.. Haluaisin kyllä tietä miten se mies suhtautuu sen 8kk tyttön..