Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan mun uuden tyttöystävän lasta

Vierailija
28.10.2010 |

Mitähän mun pitäisi tehdä, kun oon huomannut inhoovani mun uuden tyttöystävän lasta? Pitäisikö yrittää sietää ja näytellä mukavaa vai kertoa totuus? Vosikohan siitä ajan kanssa oppia tykkäämään, onhan se lapsellekin varmaan väärin vihata sitä 24/7.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun sitten alkaa sen naisen parhaan ystävän kanssa?

Vierailija
22/33 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapsi kuitenkin niin pieni vielä, että jos käytös johtuu kasvatuksesta, niin ehkä sinä voisit asiaan vaikuttaa ja saada vielä hyvä suhde lapseen.

Minulla tilanne sellainen, että itse olen reilu parikymppinen ja miesystävälläni 9-vuotias poika. En voi sanoa että vihaisin poikaa, niin paljon olen yrittänyt hänen hyväkseen tehdä ja aidosti välitän hänen hyvinvoinnistaan. Mutta jonkinlaista inhoa olen alkanut tuntea häntä kohtaan. Poika ei ole mikään enkeli. Hän on lyönyt minua, huoritellut, tarkoituksella aiheuttaa riitaa minulle ja miehelle valehtelemalla, hokee vittua, ei piittaa säännöistä, huutaa ja riehuu, tekemäni ruoka on paskaa ja hän vihaa minua. Sitten hän kuitenkin iltaisin kaiken tämän jälkeen tulee hakemaan hellyyttä minulta. Nielen kiukkuni ja annan hyvänyönsuukon vaikka sisälläni kiehuu. Rakastan miestä niin paljon, että haluaisin oppia rakastamaan myös hänen poikaansa kuin omaani, mutta voin todeta että vaikeaa on. Mitä olette mieltä, kannattaisiko minunkin vaan jättää mies, koska tunnen jonkinlaista inhoa poikaa kohtaan. Vai yrittää vielä? Tuleeko tämä ikinä muuttumaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun sitten alkaa sen naisen parhaan ystävän kanssa?

Aihe jolla en uskalla edes leikkiä, naiseni on sairaalloisen mustasukkainen muista naisista, työpaikallani en edes saa käydä lounaalla työkavereinani olevien naisten kanssa sekä joudun mm. jättämään työpaikan pikkujoulut naiseni takia väliin.

Vierailija
24/33 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha mies sulla sitten oikein on?

Vierailija
25/33 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee vielä ihan hyvin, mun mies kiristää mua seksiasennoilla, jos suostun uuteen asentoon, niin hän voi viettää illan minun ja lapseni kanssa.

Vierailija
26/33 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies 36.

t.25

Vierailija
27/33 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies 36.

t.25

ikäero ole ongelma?

Mieshän voisi olla isäsi, ei ihme että lapsella vaikeaa? Miten lapsen äiti tähän suhtautuu?

Vierailija
28/33 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan vihaa lapsia, naiseni parhaalla naisystävällä on viisi ihanaa nuorta tytärtä joiden kanssa tulen oikein mainiosti toimeen ja joista pidän todellakin paljon, itseäni vaan ärsyttää miksi naiseni lapsen pitää olla käytösvammainen riiviö. Voisikohan lapsen pakkomielteinen käytös olla merkki jostain kehitysvammasta? Lapselle on mm. sanottu neuvolassa, että puhuu kovin epäloogisia lauseita ikäisekseen, lapsi on siis 3.5v.

entä jos laittaisit sen kakaran kuriin jos äitinsä ei sitä hommaa osaa hoitaa? kyllä toisen lasta voi kurittaa jos vanhemmat ei siihen kykene/osaa

Vierailija
29/33 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos laittaisit sen kakaran kuriin jos äitinsä ei sitä hommaa osaa hoitaa? kyllä toisen lasta voi kurittaa jos vanhemmat ei siihen kykene/osaa

kurittamista tarkoitat?

Vierailija
30/33 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meille ikä on numeroita. Enkä ymmärrä miten minun ja miehen välinen ikäero liittyy pojan suhtautumiseen minua kohtaan? Tulen kuitenkin toimeen lasten kanssa, ja minulla on terve käsitys lasten kasvatuksesta.

Lapsen äitiä taisi vaan harmittaa kun hänellä ei ollut uutta ja eksä löysikin uuden naisen. Nykyään häntä ei kiinnosta, tai ainakin niin antaa ymmärtää. Alkuun käännytti lasta minua ja isää vastaan mutta nyt on asettunut.

Vierailija
31/33 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meille ikä on numeroita. Enkä ymmärrä miten minun ja miehen välinen ikäero liittyy pojan suhtautumiseen minua kohtaan? Tulen kuitenkin toimeen lasten kanssa, ja minulla on terve käsitys lasten kasvatuksesta.

Lapsen äitiä taisi vaan harmittaa kun hänellä ei ollut uutta ja eksä löysikin uuden naisen. Nykyään häntä ei kiinnosta, tai ainakin niin antaa ymmärtää. Alkuun käännytti lasta minua ja isää vastaan mutta nyt on asettunut.

olette olleet yhdessä? Kauan kesti että mies esitteli sinut lapselleen?

Vierailija
32/33 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan oltu. Eikä menny varmaan ku jotain pari viikkoo niin näin pojan. Olivat ennen minua asuneet pari vuotta kahdestaan, ja poika on TODELLA mustasukkanen isästään...

Vierailija
33/33 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan oltu. Eikä menny varmaan ku jotain pari viikkoo niin näin pojan. Olivat ennen minua asuneet pari vuotta kahdestaan, ja poika on TODELLA mustasukkanen isästään...

aika nopeasti teillä kaikki mennyt, ei ihme jos poika hieman päästänsä pyörällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan