Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiustenlähtö ja ravinto? Mitä

Vierailija
28.10.2010 |

tiedätte aiheesta? Mitkä vitamiinit vaikuttaa hiuksiin ja auttavat ettei hiukset harvene?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Viviscal-puristeita. Kiihdyttää hiusten uusiutumista, tehoavat oikeasti.

Vierailija
2/11 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vaikuttavat hiuksiin. Miten paljon, sitä ei varmaan kukaan tiedä.

Itse menetin hiuksistani noin puolet murrosiässä ja ne eivät ole koskaan kasvaneet takasin, vaikka olen syönyt mitä ja miten paljon vitamiinejä tahansa. Ja varmasti pääni on varsin tutkittu pää hiusten osalta, mutta lääkärit, hiusterapeutit, kampaajat tai muutkaan asiantuntijat eivät ole saaneet hiuksiani paksummiksi tai siis entiselleen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on hyvin epäodennäköistä että hiustenlähtö(si) johtuisi jonkin ravintoaineen puutteesta. Päänahan tulehdus, hormonaaliset tai geneettiset syyt, ihosairaus jne. ovat todennäköisempiä syitä.

Todistetusti raudan puute ja a-vitamiinin liikasaanti voi aiheuttaa hiustenlähtöä.

Muita juttuja mitä voit kokeilla:

-hyvälaatuiset öljyt, kalaöljy

-sinkki

-e-, d-, ja b-vitamiinit

-apteekista eläimille karvanlähtöön tarkoitettu biotiini

-proteiini

Suositeltavia ruokia:

-kananmunat

-pinaatti

-rasvaiset kalat

-ruis ja soija (naisille kasviestrogeenin takia!)

-maca-jauhe

-sitrushedelmät

-pähkinät, siemenet

Vältettäviä:

-maitotuotteet

-alkoholi

-sokeri

Hiero päänahkaa esim. intialaisella päänahan hierontavehkeellä tai harjaa. Muista myös niska-hartia-alueen verenkierto.

Nämä sillä perustein mitä olen lukenut ja kokeillut itse useita kertoja rankasta hiustenlähdöstä kärsineenä. Tsemppiä jos on sama vaiva!

Vierailija
4/11 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. Kiitti vastauksistanne!

Vierailija
5/11 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta et välttämättä saa apua. Jos syy löytyy, niin saatat saada. Esim. tulehdus tms. voidaan hoitaa, tietyntyyppiseen lähtöön auttaa Rogaine.. Saadaan myös selville onko kyseessä pälvikalju tms. (toivottavasti ei!) Lääkärit selittävät hirveän mielellään äideille myös, että hiustenlähtö johtuu imetyksestä, raskauden loppumisesta jne. joilla voi toki olla osansa. Mutta pysy tiukkana, että syy selvitetään jos ei ole näistä kyse!

En suosittele Hiusakatemiaa tai "lisäravinteita hiustenlähtöön" siis näitä Priorineja yms. koska minusta ovat humpuukia. Mutta epätoivoisenahan sitä yrittää mitä tahansa :)

Koita noita mitä listasin ja yritä olla stressaamatta. Jotkut sanoo, että stressi aiheuttaa hiustenlähtöä, mutta miksi sitten ripset, kulmakarvat, kainalokarvat eivät tipu stressissä, olen miettinyt..

-olinkohan 4?

Vierailija
6/11 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ethän raavi/ näplää/ revi päänahkaasi? Huomaamattasi, jännittyneenä? Minä teen niin ja se ainakin lisää hiustenlähtöä jollei jopa ole sen syy!

Vierailija
7/11 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetätkö, oletko raskaana?

Vierailija
8/11 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aloittanut hormonaalisen ehkäisyn?

Vierailija
9/11 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hairme-hiusrakennekuiduilla voi peittää hiustenlähtöalueita

http://www.uudethiukset.com/

Vierailija
10/11 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudanpuute. Testauta rauta-arvosi.

Vierailija
11/11 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mikä mulla auttoi, mutta otin nämä käyttööni ja vuosia kestänyt hiusten lähtö väheni huomattavavasti ja uusia alkoi kasvamaan.

Puhdas+ kollageeni ja tyrnimarja-jauhe, puhdistamon ruusunmarja + c msm, yliopiston apteekin biotiini, kalkki ja d-vitamiini.

Hieron myös päänahkaa aina välillä verenkierron vilkastuttamiseksi.

Edelleen hiukset helposti katkeilevat, mutta olen äärettömän onnellinen, että niitä on mun päässä näinkin paljon nyt! *koputtaa puuta kolmesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän