Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä vielä CD-levyjä? Roskiin?

Vierailija
29.01.2024 |

Mitä olette tehneet cd-levyille? Mietinnässä roskiin heittäminen kaikki kirjahyllystä, n 1,5 metriä..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä! Mitä jos tulee tilanne, että netti kaatuu kokonaan, ja ainoat musiikit ovat siellä?

Vierailija
2/13 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie kierrätyskeskukseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heittänyt roskikseen sellaisia mitä en tarvitse. Liian paljon on vielä tallessa. Kopioin ne kovalevylle jollain ohjelmalla ja hävitän loput millä ei ole keräilyarvoa.

Vierailija
4/13 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut cd levyjen olla hyllyssä mitä on tullut aikoinaan hankittua. Yhden levyn sain myytyä pois, mutta muille ei ole ollut kiinnostusta. Onneksi ei tullut mahdotonta kokoelmaa aikoinaan hankittuakaan, kyllä näiden kanssa pärjää. Aika harvoin on tullut kuunneltua loppujen lopuksi cd:tä edes silloin kun ne olivat ns. ajankohtaista teknologiaa. Useimmiten levyillä oli enintään muutama kiinnostava kappale ja loput silkkaa sontaa jolla täytetty levy halvalla.

Vierailija
5/13 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, miksi roskiin toimivaa tavaraa? Voit viedä kaikki levykauppaan ja antavat ehkä jopa rahaakin niistä. Ja sitten joku toinen joka vielä kuuntelee (kuten minä) saattaa ostaa ja tuote jää käyttöön.. 

ei voi ymmärtää miksi kukaan pohtisi heittävänsä roskiin hyvin kirjahyllyssä säilytettyjä levyjä vain siksi ettei itse niitä satu tarvitsemaan enää??

Vierailija
6/13 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen niitä silloin tällöin.

Vierailija
7/13 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autossa niitä voi soittaa, kun on vanhempi vehje.

Vierailija
8/13 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun nettiä ja suoratoistopalveluita, sekä lisääntyneen AIn käyttöä ja hakukoneiden tukkimista on kritisoitu, edessä on vielä uusi nousukausi itse omistetulle medialle. Eli ei ole järkeä heittää roskiin, tuo uudelleen syntynyt into omistaa kuluttamansa tuotteen on edessä. Ja alkanutkin jo

Vierailija
9/13 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitin joitain tarpeettomampia pois, saattoivat mennä kuunteluun tai askartelumateriaaliksi, ei suoraan sanottuna kiinnosta. Loput on pakattu laatikkoon vaatehuoneeseen, kun ei niitä vaan tällä hetkellä tule kuunneltua. Autossa musiikki tulee Spotifysta ja kotona kuunnellaan vinyylejä. Mutta ikinä en heittäisi kokoelmaani roskikseen. Siinä on kiinni melkoisesti rahaa, monissa kansilehdissä artistien nimmareitakin.

Vierailija
10/13 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän suoratoistopalvelut ovat alkaneet korotella hintoja ja poistelleet monen suosikkisisältöä, jolloin itse omistetut fyysiset mediat nousevat arvoon arvaamattomaan. Niitä ei kukaan vie pois saatavilta eikä niiden katselusta tai kuuntelusta tarvitse maksaa enää kun ne kerran on ostettu.

Vierailija
11/13 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä heitä roskiin, vaan vie levykauppaan. Mukana saattaa hyvinkin olla rahanarvoisia levyjä. CD-levyille on omat markkinansa ihan niin kuin LP-levyillekin. Esim. levymessuilla myydään paljon CD-levyjä. Poikani osti juuri levymessuilta yhden harvinaisen CD:n itselleen 80 eurolla.

Vierailija
12/13 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän suoratoistopalvelut ovat alkaneet korotella hintoja ja poistelleet monen suosikkisisältöä, jolloin itse omistetut fyysiset mediat nousevat arvoon arvaamattomaan. Niitä ei kukaan vie pois saatavilta eikä niiden katselusta tai kuuntelusta tarvitse maksaa enää kun ne kerran on ostettu.

Just tämän takia minulla on kaikki itselleni mieleiset musiikit, elokuvat ja sarjat olemassa levyinä.

Vierailija
13/13 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat ja hyväkuntoiset levyt pahvilaatikkoon ja varastoon. Huonokuntoiset tusinalevyt roskiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme